Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých motorkárov, potrebujem poradiť ohľadom problému s držaním voľnobehu. Motorka niekedy naskočí hneď, niekedy pretáča ale vôbec nechce štartovať. Keď už naskočí tak o chvíľu zas skape ak jej nedám plyn. Ak pridám plyn a držím v otáčkach tak ide. Motor má kompresiu a ventily nemajú vôľu. Pri kúpe majiteľ motorku naštartoval a síce nemala pekný chod, ale dalo sa na nej ísť a nebol problém s voľnobehom. Mám teóriu, že to bude niečo s karburátorom alebo automatickým sytičom, ale chcel by som sa uistiť, tak preto sa pýtam či niekto nemal podobnú skúsenosť. Ak chcem vybrať karburátor tak musím rozobrať pol motorky preto sa pýtam. Nič iné ako problém s palivom mi nenapadá. Ak máte iný názor prosím poraďte. Ďakujem za odpoveď. |
Re: MatG: odkedy zachranujeme planetu benzinomE10 ani nemusis rozmyslat či vycistit,ale ako často. |
Re: RS955i: No ten ekobenzín je poriadny humus, na všetkých autách som si musel meniť gumové hadice do palivového čerpadla, boli úplne rozpadnuté. Zajtra skúsim nejako vydolovať ten karburátor a uvidím ako to vyzerá vo vnútri. Škoda že to neni ako na starej yamahe že ho mám vonku za 5 minút. Dúfam že to bude len upchatá tryska lebo ak je to elektrika tak som skončil. |
Len sa spytam: Ako si myslel to ze"ventily nemaju volu"? Praveze musia mat volu |
Re: dudo25: Zle som sa vyjadril, myslel som že nie sú zle nastavené (dosadajú dobre), pretože motor deň predtým išiel. |
Tak som skúsil prečistiť karburátor a motorka chytila ale otáčky hneď vyleteli na 5000 a potom vôbec neklesli. Počkal som asi minútu ale stále sa držali na 5000, výfuk dočervena rozžeravený, tak som to vypol. Neviete čo by to mohlo robiť? |
Re: MatG: studeny motor necháš vreštat 5t otacok celu minutu... |
Re: RS955i: No on už po 10 sekundách studený nebol a musel som skúsiť či to iba nerobí automatický sytič. Viem že to nie je ideálne a inak to nikdy nerobím. Teraz je to z vedeckých dôvodov ako inak by som zistil, že drží vysoké otáčky. |
Re: MatG: spina , zaseknuty plavak zla hladina upchata tryska nevracia sa sytic, zle nastavena 8hla, . Zly filter. Netesnost , Hladaj. Nic ine nepomoze. |
Re: picaso: nádrž je vyčistená, karburátor som tesne predtým prefúkol (dá sa na membránovom karburátore nastaviť ihla?), Plavák sa hýbe voľne a ventil zatvára, hladinu som kontroloval len pohľadom a zdá sa že je dobrá, sytič je automatický takže je možné, že je zlý. |
Re: MatG: poviem pravdu taky vedec nie som, alebo len nemam také gule aby som to nechal cez 3-5sekund |
Re: RS955i: Mne to tiež nerobí dobre, ale nejako som sa prekonal. Inak tá motorka nie je žiadna garážovaná leštenka, tak mi jej nie je až tak ľúto. Hlavne ju chcem spojazdniť a dokým pôjde tak pôjde. Predchádzajúci majitelia ju nešetrili, asi preto má aj takéto problémy. Len neviem pochopiť odkiaľ sa tam berie toľko vzduchu aby držala 5000 pri zatvorenom plyne, teraz mi napadá, že možno to robí EGR ventil inak neviem. |
Ale chalani ti az na male vynimky radia dobre. Nieje predsa mozne, ked mas zavretu klapku plynu,aby moto sla na 5000ot. Bud zle poskladany karburator, zle nastavena klapka, zla vyska hladiny benzinu,alebo falosny vzduch prisavajuci okolo prirub karburatora. |
Tak po vyčistení karburátora, dotiahnutí a skontrolovaní príruby a nastavení karburátora sa mi podarilo nastaviť voľnobeh na 1800 otáčok. Neviem či je to ideálne ale motor ide pekne do otáčok a dobre štartuje, tak si poviem, že je to dobre. Ďakujem všetkým za rady a psychické povzbudenie XD |
Tak po vyčistení karburátora, dotiahnutí a skontrolovaní príruby a nastavení karburátora sa mi podarilo nastaviť voľnobeh na 1800 otáčok. Neviem či je to ideálne ale motor ide pekne do otáčok a dobre štartuje, tak si poviem, že je to dobre. Ďakujem všetkým za rady a psychické povzbudenie XD |
Jo chlape nieje nad poctivu robotu.. Nic sa neda odrbat od klavesnice PC. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8485 | Včera: 148025