Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar banda, |
Najlepsi tuning na vespu, robi Emporio Armani. |
Fuu podla mna su skutre zn.Vespa taaak skarede az su stylovo pekne, a preto by som ich nechal v povodnom stave. |
Re: dudo25: picaso hovorí dobre . Tam sa s výfukom, sanim, variatorom, zvýšením celkového objemu atď. dajú robiť divy. To môžeš mať krpatucku Primaveru so 125 kubikmi a po krátkom čase a investícií môžeš toho byt taka mala ostrá osa. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (29.08.2021 20:34) |
Az po prve vyjazdene kolaje, este lepsie rolety, ktore sa pokusi preletiet rychlo na plny plyn.. |
Re: Merlin00: ale zas nebud taky negativny. Poviem ti, po 20 rokoch v UK mame na mnohych dolezitych miestach cesty v lepsom stave ako briti. Nemci.... to je zase ina liga. Poplatana cesta s mnohymi meter na meter zaplatami pocas kilometrov, ides si to 130 a absolutne hladka cesta. Ako je to mozne ze oni z toho vedia urobit hladku suvislu vrstvu a u nas je kazda zaplata jak keby sa niekto na cestu vyvracal a je to bud 2 ci 5cm pod alebo nad uroven cesty. Ved teda ked je malo tak pridam a ked vela tak uberiem. Mi pride ze ti co tie cesty robia musia byt bud slepy alebo jebnuti ked nevidia co po sebe nechavaju. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 243464 | Včera: 174577