Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Husqvarna TE610 1998 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHusqvarna TE610 1998 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Karburátor, Elektrika.

21.08.2021 20:03

Husqvarna TE610 1998

Fallen
 Bahniak 

Nazdar, mam problém s mojou husqvarnou. Motorka mi štartuje až na 10-15ty krát. Keď už naštartujem a vypnem ju ,,,,,a keď chcem hneď naštartovať tak naštartuje ale keď postoji 10-15min tak to zase nechce naštartovať. Čo tomu môže byt ? Motorku som kúpil len prednedávnom. Papala olej,,, vymenil som piest ,,nová vložka valca ,,,,voditka ventilov plus gufera. Na motorke mala byt aj riadiaca jednotka no chalan predomnou to prerobil aby to bolo bez jednotky ,,a teraz je tam indukčná cievka ku ktorej netreba RJ.


22.08.2021 13:17

Re: Husqvarna TE610 1998

dudo25
 Turista 

Karburator je tam aky?
Dellorto? Tam sa vedeli vybijat supatka,menili sa ihly a kominky.
Ak mas suparko vybite,prisava vzduch. Zakladom je mat vycisteny karburator, perfektne nastavenu hladinu benzinu a najlepsie origo trysky ake tam maju byt. Na mojej TE510 stacila podla manualu nastavena bohatost zmesi.
Zakladom pri prvom starte bol, sytic, a nepridat plyn ani pri nakopavani. Vzdy aj po tyzdni chytila na 3-4 "kop".
Najvecsia chyba bola vypnut moto hned po minute. Motor nebol teply aby chytil bez sytica a sytic ho uz prechlastal.....
Hlavne pozri,ci mas origo trysky a aj komin a ihlu. Myslim ze by si to este mohol zohnat niekde v KTM mam pocit, ze ten isty karb ihlu a kominok mala aj KTM LC620.
Mam v nej sviecku Denso Iridium. A zapalko ako pises ty SEM AMAL- len s jednou kockou z ktorej ide VN kabel rovno do sviecky.
Funguje tak moja 510,tak myslim,ze by mohla aj tvoja 610. Nepotrebujes baterku.
Skus hlavne nastavit poriadne ten karburator.


22.08.2021 14:16

Re: Husqvarna TE610 1998

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Re: Fallen: Prekontroluj nastavenie bohatosti zmesi na volnobeh, štandart je 1 a štvrť
otáčky od dorazu, vyskúšaj aj o pol otáčky viac a menej. Takisto môže byť slabšia iskra. Možno s novým piestom to prekopneš menej. Daj odtrh 0,6 až 0,7.
Komín a ihla by robili problém pri otáčkach, nie pri štartovaní. Hladina sa meria na zmontovanom zvisle uloženom karburátora, kde vzdialenosť plavákov od roviny plavákovky má byť 17 až 18 mm keď ihla uzavrie benzín.


22.08.2021 14:36

Re: Husqvarna TE610 1998

dudo25
 Turista 

To zeleno: Praveze si myslim,ze pri startovani,kde vplyvom vyklepaneho supatka bude mat vela vzduchu,ktory prechadza okolo neho.
Ale hadat sa nebudem...


22.08.2021 19:45

Re: Husqvarna TE610 1998

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Re: dudo25: záleží, čo si kto pod pojmom komínok predstavuje, ja si myslím, že je to tá trubička v ktorej behá ihla a na spodku je hlavná tryska karburatorove-dily.hledejceny.cz/kominek-dellorto-typ-a... a cez tú pri štartovaní benžín nejde.


22.08.2021 19:52

Re: Husqvarna TE610 1998

Fallen
 Bahniak 

Re: dudo25:
Karburátor tam mam tento dellorto phm 40
Zmes som skúšal nastavovať pri naštartovanej motorke mam tam niečo okolo 1 a 3/4otacky
Z tou hladinou mam problém ,,,neviem ako to zmerať
Sviečku som tam mal tiež irídium, ale dal som normálnu keďže som rozmýšľal ci to nespôsobuje pravé ona
Tie trysky neviem aké tam majú byť originál ,,takže to neviem porovnať ci sú také ako tam majú byť
Dnes som skúsil opäť rozobrať karburátor,,, všetko som vyčistil a prefúkal ,,,,poskladal som a motorka chytila na 2-3 kop.
Ale keď postála tak už zase nechcela naštartovať.

A ešte mam jeden problém a to že mi nesvietia svetla ,,,
Zo statora ide 5 kablov,,,4 idu do cievky a z toho 5teho (žltý) by mal ísť prúd ale nejde
Stator mam tento spolshy.com.ua/product/5114221281/


22.08.2021 21:22

Re: Husqvarna TE610 1998

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Re: Fallen: pomôcka na nastavenie plavákov postimg.cc/mcxSXp65


23.08.2021 9:33

Re: Husqvarna TE610 1998

dudo25
 Turista 

To zeleno: pozor pisal som o vyklepanom supatku!!! A kominok je slangovo nazvana emulzna trubica.
To fallen: Chod na stranku motorkari.cz
Najdi si tam servisny manual na husqvarnu, je v sekcii motokatalog, musis byt regisrovany. Tam najdes presne nastavenie a aj velkosti trysiek do karburatora.
Ja som vysku hladiny nastavoval tak, ze karb von z moto, vanicku karburatora dole, telo som postavil na roztvorene celuste zveraku, aby nic nechytalo. Nahodil som cistu hadicku na privod benzinu. Hadicku som strcil do huby a fukal. Pomaly som dvihal plavak a ked mi uz neslo fukat (zavrel ventil) zmeral som sublerou vysku plavaku od deliacej hrany karburatora (teda od dosadacej plochy kde dolieha vanicka). Takto to skusit aspon 3x ci bude vypinacia vyska sediet+-. Moze sa stat, ze ti bude prisekavat ventil a potom mozes mat bud malo ale vela benzinu, co ovplyvni bohatost.
S tou iridiovkou- mam ich vsade s NGKckami som motorku domou par krat tlacil. Denso musis nechat ohriat, inak ju odpalis, cize moto aspon 5minut od studena nechat bezat. S iridiovkami som este netlacil, ale hadam este boli origo. Dnes uz ani boh nevie co kupis….
Zo startovanim… pokial je motor vlazny, idem bez sytica, len za studena sytic. Isla vzdy studena na max4… a tepla na 1-2, le mam len 172cm a 80 kg, start paku mam dost na moj rozkrok vysoko, tak aj ten svih niekedy nebol ok.
Ja mam iny stator(Sem amal), ale husky mali len 1fazovy generator na svetla. Ak mas meraci pristroj, mal by ti pri rozpojenom konektore (zlty kabel) ukazovat odpor voci kostre. Pokial nemas viac zltych kablov. Ak nie, je prerusena cievka na svetla. Ak tam mas viac zltych, tak skus merat zlty voci zltemu. Pokial by si nameral odpor znamenalo by to ze mas viacfazovy stator.


Dôvod úpravy: preklepy ako svina.. mobil

Upravené 2 krát. Naposledy upravil dudo25 (23.08.2021 9:37)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26682 | Včera: 196067