Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
navil som nanovo budiacu cievku do Hondy XR (iskra ako má byť). Kedˇsom ju nakopol chvíľku šla a potom ani odpáliť, odyšla mi cievka. Je jedno či na nej ukostrím začiatok alebo koniec? Asi tam je medzizávitový skrat. Neviete kde by mi to na 100% urobili niekde okolo Oravy.Dík moc |
Budiacov cievkou myslis indukcnu ktora robi niekolko kilovolt z 12V. Alebo tu pri kluke ktora vyraba 12V indukovanim s magnetu. Lebo ked navijas "inducku" musis davat pozor na prekladanie vrstiev kvoli prierazu na sekundarnej strane a tak... Pokial si navijal cievku ktora je dole v alternatore tak neviem aky mohol vzniknut problem. Vacsinou je to vinute hrubim lakovanym dratom a previnutie je bezproblematicke. Inak to ze ti ukazuje cievka 0 Ohm na lacnom meraku neznamena ze ma skrat. Napis podrobnejsie co si robil. |
myslím tú cievku v alternátore na statore. Priemer drôtu je 0,15 mm a je tam 3500 závitov. Podľa príručky má mať od 230 do 320 Ohmov. Moja mala 250 Ohmov a dávala krásnu iskru. Keď som ju ledva kopol chvíľu šla a potom ani odpáliť. Keď som ju zmeral znovu mala okolo 150 Ohmov. Medzizávitový skrat? Neviem ale možno. CDI mám zapojené správne, tak potom neviem. Ty máš nejaké skúsenosti s elektrikou na Hondách XR, XL (frog)? |
Raz som sa vtom babral, ale to bol problem s dobijanim. Co sa tyka XR,XL zatial som robil iba jednu. Pokial si chces o tom nieco precitat tak skus: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 140914 | Včera: 152049