Hladaj na cinskych strankach, podla kubatury, motor a diely GY6.
Inak to mali vsetky mozne a nemozne cinske moto, skutre, ATV, ale aj polnohospodarska technika, niektore generatory a stacionarne motory.
A to dokonca aj v uprave zo servomotorom skrtiacej klapky, automatickym systicom, alebo v zakladnej verzii, na bowden.
jediny problem, ktory moze nastat, je spravne natryskovanie, ktore si treba urobit sam, bud navrtavanim trysiek, alebo kupou lacnej sady trysiek.
www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_2...
Zakladna "plnotucna verzia" pouzivala myslim karburator 24mm a elektricky sytic.
Niektore uskrtene verzie, aj 150ccm, pouzivali 20mm difuzor a niektore len 18mm difuzor.
Pri ladeni toho karburatora, je dobre si kupit aj sadu trysiek, nielen "MAIN" ale aj PILOT, pretoze pri nespravnej suvahe priemerov trysiek, motor nejde za plynom a pri pridani plynu, ma dieru, alebo pri ubrati plynu, alebo uplnom zavreti plynu, deceleracii, nema dobry prechod na volnobeh a zdochyna.
www.aliexpress.com/item/1005002978445606.html...
Pri ladeni karburatora, od piky, je dobre mat color tune sviecky, lebo inak pri chudobnej zmesi, ten motor pojde velmi rychlo, do prdele.
Predpokladam, ze sa jedna o nejaky poklad, ktory sa reinkarnuje z najdenych dielov, ale nieje vobec iste, ci to ma skutocne aj byt prevadzkovane, alebo to ma sluzit len ako stacionarna pripomienka, casu straveneho v garazi.
|