Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim pani. |
FG - textitová klietka ( uloženie guličiek) Upravené 2 krát. Naposledy upravil maguma (17.10.2020 17:19) |
A pozitie takych lozisk je kde? |
Nasiel som na nete nejaky katalog od Koyo, a podla znacenia FG, nieje textilna klietka, ale polyamidova. |
polyamid spevnený vláknami, ale radšej daj s kovovou klietkou, najlepšie mosadznou |
Clovece docital som sa, ze polyamidova klietka je origo na kluke v KTM EXC 125, takze myslim, ze to nieje az taky shit, dat to do kolesa. Ci? |
v zasade akekolvek lozislo 6302 2RS alebo 2Z je do kolesa akceptovatelne... |
Taaak pevne verim ze ,ze montaz zvladnem,zima bude dlhaaa.... |
2Z by som ja do kolesa nadaval. |
Janoval:Nechytaj kazdeho za slovo. Ani somara nechytas za usi.. |
Re: dudo25: Ked niekto dokaze napisat taku kokotinu na internet. Potom si to tu niekto precita a kupi do kolesa najlacnejsie loziska. Ja si myslim, ze treba na to upozornit. |
To Janoval: Loziskam nevyzera ze nieco je,aôe este som ich nemenil. Je to XRVcka a kolesa na nej vraj trpia koli vyssej vahe. Koya som mal na kluke na starej Honde MBX 125 a teraz aj na Husqvarne 500. Podla mna su dost kvalitne. Su to Koyo Japan tak spolieham ze su kvalitne. Raz som kupil SKF a na lozisku "SKF India" podla toho to lozisko aj vydrzalo.... Ale mozno to bola len zla seria..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (18.10.2020 21:26) |
Re: dudo25: tak možno imitator napodobnil aj označenie SKF. Nie je umenie kúpiť SKF, NSK alebo aj ZKL. Ale kúpiť originál a nie imitáciu, to už chce viac, ako hľadať na e shopoch najlacnejšie. Ideál je pozrieť na stránke zastúpenia, ktorým predajcom dodáva a tam kúpiť, aj keď nie sú najlacnejší. SKF má na stránke zoznam obchodníkov. Potom ťa nevystraší ani SKF Malajzia, Južná Kórea, alebo India. Výrobné závody sú po celom svete. A ak ložisko vydrží na kolese 2roky, je to šmejd. Životnosti ložísk sa udávajú v hodinách a býva to cez 20.000, často 28.000 a viac pri vysokých otáčkach. To by si musel janoval najazdiť za 2 roky aspoň 400.000 km, ak ti ložisko vydržalo 2 roky. Ložiská vo vibracnych triedicoch vydržia pri 8000 hodinách chodu za rok viac ako 2 roky a koleso je sranda záťaž pre ložisko. |
Re: kamikaze: Na endure, ktore jazdi v blate a prachu, ktory znici znici gufero a vymedzovak ako nic , nasledne brodi potoky, to lozisko ozaj nevydrzi tolko ako na chopri, ktory jazdi po asfalte za pekneho pocasia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.10.2020 22:31) |
Je to mozne, ze to bolo fake lozisko. To neviem potvrdit. Problem bol ten ze to bolo do vysokootackoveho elektro motora a vydrzalo tam cca ani nie 2 tyzdne. Viem ze aj Koya robia v zastupeni, ale s koyo japan som nikdy nemal problem. Aj kamarat rozoberal alternator na aute a predne bolo koyo a bolo pomaly v lepsom stave ako nove co kupoval popredu. Auto malo cosi cez 250t.km. |
Re: dudo25: Ak som pochopil spravne ložiská chces menit preventivne... |
Re: dudo25: 47,2x?x? Nie náhodou ?x47,2x? |
To skalaa: Ano 28x47,2x7. |
ak tam pojde nasunut aspon trochu s pocitom,ze bude drzat ak ano,ak budem mat pocit ze vypadne,silikonom ho tam patlat nebudem. |
47,2 - 47,0 : tie 47,0 nacínuj a hotovo. Za 2,60 Eur/kus+ cín za 0,05 Eur |
Nacinovat? Asi mi nedopina.. |
Nacínovanie ložiska: vonkaší priemer potiahneš vrstvou cínu. Technológia stará 100 rokov. |
sorry, tak, potom len original, 47,2 - to vážne! Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (20.10.2020 8:55) |
Re: krampus: nacinovat? si si isty? este keby si povedal ze tvrdochom tak OK, ale cin? |
Re.:NIDECKER93 - veď som sa ospravedlnil, prvotne som bol v tom, že ložisko. |
"Napriklad :6302 2RS/C3/FG*Koyo" Ak to bol len príklad. tak ok. |
Vždy do kolies so zväčšenou vôľou C3, tak ako je origo a je pokoj na dlho |
Re: NIDECKER93: ja viem, hovorim o lozisku, lebo ma to zaujalo. |
Ano Trysky bol to len priklad oznacenia prveho loziska v katalogu co som nasiel. Hladal som vyznam znacenia "FG" "CMFG" a pod... |
Re: NIDECKER93: To mas ako s cctom, lozisko je sice tvrde, ale diera kam ho pchas byva makka (duraovyl naboj, magneziovy blok motora...),tak nejak asi vznikol FasCinovany |
Inak to s tym c3 zaujima aj mna. Ak mate niekto viac vedomosti preco C3, tak sa prosim podelte. V kolese sa to lozisko nelisuje na OS a ani teploty velke nebyvaju, teda pokial tam nedas nejaku lepkavu vazelinu ako aquashield.... |
Dudo ok, ešte pridám môj sedliacky názor na ložiská kolies. |
Zvláštné,ja som napríklad teraz menil preventívne ložiská v kolesách mojej Suzuki a na zadnom kolese boli ložiská Koyo s vôľou C3 ale predné boli normálne.A takto to bolo origo z fabriky.Ale dal som aj dozadu normálnu vôlu a nie C3.Akurat všade boli jednostranne kryté a ja som dal všade 2RS-obojstranne kryté a vylupol som krytku a dotlačil ešte vazelinu lebo origo jej tam bolo pomenej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pedro299 (21.10.2020 19:08) |
Re: tryskac: zvacsena radialna vola lozisk pri aplikacii v kolese kde su no minimalne 10 cm od seba na vyslednu volu kolesa ako takeho nijak neovplyvnia,bude to kompenzacia suososti vrtania otvorov v naboji ,rovinnosti osky a pripadnych deformacii teplom. |
RS955i máš pravdu, že po montáži vôľu na kolese cítiť nebude lebo ložiská sú od seba ďalej, no nič to nemení na veci, že C3 má zbytočne veľkú vôľu. O súososť sa určite nemusíš báť, diera náboja sa určite obrába na jedno upnutie. Ak je krivá oska, tú stotiny nevykryjú. |
Re: tryskac: zbytocne velka vola... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209386 | Včera: 139874