Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
HONDA CRF250M /L/, r.v.2014, 14000 km, sum motora ...LEN... pri brzdeni motorom dolu kopcom, inak vsetko OK, ide to z pravej strany motora, ze vraj rozvodova retaz i ventily su OK, neviem ci by to mohla byt spojka, sekundarny redaz je OK, oil vymeneny,mam tam tuningovy saci filter a vyfuk, po ich osadeni som zarezistroval zvysenu hlucnost rozvodov, no tento jav to urcite nebol. Dakujem za Vase poznatky s podobnym problemom ... |
Re: kicromos: u prvej generácie CRF250L/M je známe, že napínák občas zlyhal. Neviem o tom, že by okamžite fatálne, ale pomerne dosť ľudí sa sťažovalo práve na počuteľnú zmenu zvuku. Osobne by som ako prvú vec určite rovno zobral nový napínák z novšej generácie. Ak to hrká už dlhšie, tak možno rovno aj reťaz. Keby to aj hneď nevyriešilo problém, tak máš pokoj na duši do budúcnosti a nezruinuje ťa to. |
A primarna retaz je na tom ako? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107624 | Včera: 181287