Nechcem si tu o nikoho "otierat hubu", nakolko z pocutia viem ze v Matuskove to s KTM vedia. Moj problem spociva niekde inde a rad by som vedel ci sa stala chyba na mojej strane, alebo som sa bavil s ludmi co nemaju vobec ziadnu predstavu o planovani prace.
Volal so do Matuskova koncom Jula s tym ze by som sa rad objednal na servis a prvu kontrolu ventilov. Technik mi povedal ze si mam zavolat az v polovici Augusta nakolko budu mat do 10teho Augusta dovolenku . Povedal som mu ze vsak musia mat nejaky kalendar na planovanie a rozpis prace ktoru musia dokoncit pred dovolenkou a ci mi nevie dat termin po dovolenke. Ze vraj nie, ze si mam zavolat v polovici Augusta. Ked zom mu povedal ze a co ked vam zavolam v polovici Augusta a poviete mi ze mozem prist az koncom Augusta? Nikam som sa nedostal, zase zopakoval ze az v polovici Augusta.
Tak som tam dnes zavolal a povedali mi ze termin mi mozu dat az na September (presne to coho som sa obaval).
Teraz neviem .... bavil som sa cely cas s hotentotmi?
To u nich neexistuje nieco ako kalendar a rozpis prace?
U servisov a aj v inych oblastiach je urcite planovanie, pred dvoma tyzdnami som potreboval mat nieco spravene na aute, povedali mi ze to mozem doniest v utorok 11ho Augusta nakolko v ten tyzden potrebovali dorabat auta pred dovolenkou ale snazili sa ma niekde vtesnat, termin som nestihol nakolko som mal robene na aute ine veci a dal som im v predstihu vediet aby som ich nezavadzal a boli radi ze som im dal vediet.
V Matuskove to zrejme funguje nejakym pre mna nepredstavitelnym sposobom.
|