Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte zvažujem výmenu môjho GS 800F za VFR1200 r.v |
poriadne si vyskusaj, ci ti bude vyhovovat posed. je to sice sport-turist, ale na dlhsie trasy to moze byt namahave. |
AHoj Dano. |
Re: Vidicon: ty ju tusim naozaj milujes ja som VFR 1200 mal, ( aj 800 vtec ) je to dobry bike, ale ako je uz z nazvu zrejme, jew to sportovo cestovna moto, viac sportova ako cestovna. V4 motor je uzasny, to je asi najlepsia vec na tej motorke - co sa tyka brzd, podvozku atd.. za mna lepsi standard. Je to tazka motorka, necakaj od toho lahkost, je treba na nej jazdit, nie vozit sa. Je to moto pre sportovo zalozeneho jazdca, na pohodlne cestovanie su podla mna v tej triede aj vhodnejsie motorky. |
Stromak, beriem tvoj nazor, a povedz mi, ktora motorka ma podla teba lepsi podvozok a brzdy. Toto ma 6piestikove strmene ako R1, nic lepsie neexistuje. Mozno sa da suhlasit, ze zvadza k sportovejsej jazde, nuz nie je to enduro. |
Re: Vidicon: Re: Vidicon: Vidicon vidno že si VFR kupoval srdcom. GS je pre mňa úžasné kvôli posedu, spravil som na 800 za 3 roky cca 40 000km a je čas na výmenu. VFR je taký detský sen a tak ako každá moto bude mať svoje mínusy ale jej tvary, vlastnosti a červená farba myslím všetko zmažu. V podstate som na nej nenašiel mínusy len uvidím aký bude posed lebo aj na GS mám dosť pokrčené kolená. Takže len nájsť niekoho kto ju má a sadnúť. |
sedel som na vfr 1200 a je taka nejaka mala oproti blackbird alebo zzr,so sportovej turistiky by som bral len bmw 1300gt,naozaj velka stihla masina s vysokym posedom,posed ako na endure pekne vzpriameny,zakruty laksie ako na endure.vzdy som mal velke enduro,teraz mam aprilia rst 1000 futura,obrovske sedlo,posed lepsi ako na vfr,alebo blakbird ale jazda cez mesto alebo dlhu jazdu to ide riadne na ruky .a tym ze su naozaj casto zapchy tak uz len vzpriameny posed. |
Dano, za 3 roky 40 000 na 800vke tak to klobuk dole! |
Do 200 - 300 km za den este povedzme, ale daky pardnovy trip, kde budes davat za den aj vyse 700 km ta fyzicky dorazi. Na to su uplne ine motorky. |
Raz som stretol 2 baby na motorkach pri Bojniciach, ze odkial kam? Ze zo Ziliny. A kedy ste vyrazili? Ze pred 2 dnami |
Vidicon stačí sadnúť a popozerať. Tých 40 000 bol čas a chuť . Moje vyjazdy sú teraz cca do 500km za deň, už neni toľkočasu. Mám jednu v hľadáčiku 2011 18 000km, Michalovve a hlavne je červená a kupovaná na SVK, po výmene kardanu na zvolávačku. |
ZZR 1400 som mal dva mesiace. Jazda v Alpách bola na srdce ale nemal som dojem, že sa na nej nedá športová turistika.Mala len jednu chybu a to mojich 170cm. Chalan, ktorému som ju predal keď sme išli spolu na šumavu bol z nej tak v zákrutách pokakaný že ju do týždňa predal a kúpil gs. |
Re: Vidicon: z tejto triedy to na com som sedel - podla mna BMW K 1300 r alebo s - podvozok mi subjektivne pride pre sportovu turistiku lepsi/istejsi, brzdy tiez. Ak sa bavime o podvozku, treba to chapat co je na nom " lepsie " VFR ma sportovejsi podvozok, ako napriklad FJR, ale na sportovu turistiku je otazka, ci je to dobre, alebo zle.. Na volne jazdy na okruh by som urcite vzal radsej VFR, na 4dnovku do alp a dlhsie presuny napr skor FJR alebo K1300 ked sa bavime o 4valcoch. Ale je to cele o emociach, niekomu vyhovuje to, niekomu ono. |
Ono preto VFR lebo chcem niečo športovejšie. Určite K1300 je top na turistiku ale srdiečko tahá k športovejšiej jazde. |
Dano aj na fjr alebo 1300 gt sa da sportovo jazdit,neboj ono ta to prejde ak to kúpis ,budes v zapche alebo v meste alebo v alpach dole kopcom nadavat tak ta budu bolet ruky a chrbat,vfr 1200 je pekna ale to je tak vsetko.jedine na dialnici netrpim,tam to odtlaca od riaditok a tym ti uvolnuje ruky a chrbat. |
To porovnanie by zaujimalo aj mna - K1200/1300 vs VFR pri ostrejsom zaobchadzani a sviatocnom okruhu.. akoze Honda je na to vhodnejsia? Mal tu niekto obe? |
Re: wiese: Ty máš VFR? Možno máš pravdu, chrobák v hlave.... |
Dano aprilia rst 1000 z obrovskym sedlom,vfr sa na pohodlie aprilie rst 1000 nechyta,a aj tak trpim,ked si nadseni s vfr tak neries a kup |
Jazdil som roky na blackbirde, zdal sa mi pohodlný, posed v pohode, súbežne som mal aj VFR 800 a skúšal som aj VFR 1200. Ničím ma teda neohúrila. |
aapalo: nechápem ako som predtým mohol dávať také porcie km. |
Re: aapalo: Pre turistu urcite.. pre niekoho, kto chce jazdit a nie sa vozit, sem tam vybehnut na okruh to krok spat urcite nie je.. |
Prechod z GS800F na VFR1200F je pre turistu krok spat? No ja sa pos*rem... idem radsej lestit motorku do garaze... |
No kedze vfr neni turisticka motorka, tak urcite to je pre turistu krok spat, alebo skor krok vedla.... |
Je to len uhol pohľadu a miera rozmaznanosti / zdravotné dispozície daného človeka |
Re: Stromak: Re: Stromak: pán píše, že chce cestovať,ani slovkom nespomenul okruh. |
a ze VFR nie je turisticka motorka... to bol zase pohlad znalca, dakujem za objasnenie... mal by si napisat do Hondy, aby je prekategorizovali z kategorie "sport touring" na nieco ine... ale co? Porad nam! Nech konecne po 18 rokoch jazdenia VFR viem, na com vlastne jazdim... |
Sport- turist neni turist. Ty jazdis (ako si sam mudro napisal) na sport -turiste. Aj hayabusa je vraj sport-turist a na tej mam volaco odjazdene. Na vfr 1200 mam jednu sezonu hustych km. Na dialkovu turistiku sa ale vyrabaju cisto turisticke motorky, ktore sa pohodlim s vfr NEDAJU ANI POROVNAT. A to ako majitel CISTO TURISTICKEJ motorky pisem z vlastnych skusenosti. |
Vidicon co sa pohodlia tyka tak vfr urcite nieje dobry kandidat,na dialnicu urcite super ,ale zo sportovim posedom clovek viac trpi ako si uziva v normalnej premavke,to tym bolo myslene.preco by clovek kupoval sportovu turistiku s velkym vykonom a blbym posedom ked moze mat cestovne enduro s takmer podobnym vykonom a s pohodlym a o ktorom sa motorky typu zzr,xx,vfr atd moze len snivat.a pochybujem ze by vfr so 127kw zanechala motorky typu ktm 1290 alebo multistrada 1200,1260.vela ludi prechazda na nabusene endura kde rozbite cesty a dialnice davaju s usmevom na tvari.moj nazor je ze sportova turistika s ohnutim chrbatom je uz len prezitok a pomaly to bude zanikat. |
Boombastic > ja som sa rozhodoval medzi GSA a 990 adventure a jeden z dôvodov pre 990 bol, že je to zábavná motorka, na rozdiel od GSA rovnakého veku. Na GSA som odjazdil veľmi málo ale jednoducho som sa na tom cítil úplne odtrhnuty a celé to bolo také gumené. |
Niekedy sa motorky kupovali inak, ziadny internet a duskusie a vyberanie top modelu. Malo to svoje caro a vtedy sa predavali rozne motorky, dnes clovek dospeje s vyberom ku par modelom, lebo je nabity informaciami o vsetkych modeloch desat krat zhora zdola a nedajboze natrafi na nejaky nedostatok, tak dany model maze z vyberu. Digitalna doba, dnes nemas displej na moto , ako keby si nebol. |
Komfort a zabava su rozdielne veci. Protirecis si. Spravne malo byt ze sa ti kilometre hltaju zabavnejsie a nie komfortnejsie...a motorky co si uviedol nemaju od seba az tak daleko, obe su na mile pohodlnejsie ako vfr....ale na to srat, skratka treba daco napisat |
Keď sa nudím, necítim sa komfortne. |
takze ak je nieco "sportova turistika", cize turistika sportovejsim stylom a jazdou, tak to nie je turistika... uplne jasne... |
Re: matus: ano tak by sa to dalo chapat tiez... Rozumiem. |
Polosuchy sampus je sice tak trochu suchy, ale existuje aj suchy....polosladky sampus je sice tak trochu sladky, ale existuje aj sladky....sportovo-turisticka motorka je tak trochu sportova aj turisticka, ale existuje aj cisto sportova a aj cisto turisticka.... |
napisat, ze "Sport- turist neni turist." to je ako napisat, ze lesna cesta nie je cesta, LED svetlo nie je svetlo, vsak existuju aj ine ako lesna a LEDkove... |
matus kedysi neboli taketo hybridy akym je ktm 1290 alebo multistrada 1260,bmw 1000xr,ale aj tiger 1200 je pekne silny,vtedy ked niekto chcel silnu motorku na cestovanie musel siahnut po sportovej turistike a musel sa krcit ci chcel alebo nechcel,ale casy sa menia.a ludia sa chcu vozit aj rychlo aj z vystretym chrbatom.jednoznacne tento segment tychto multifunkcnych strojov tu chybal. |
Aj R1 je na turistiku, ved co na tom, ze niekomu pripada nepohodlna...to je vuuuuul.... Upravené 2 krát. Naposledy upravil boombastic (14.08.2020 16:12) |
dam 100 Euro tomu, kto mi da fotku a adresu "clena" boombastic! |
no inak ja rad sledujem kadejakych blaznov a teda na R1 niektori ludia obcestovali viac nez vacsina ludi na cendurach kto neveri nech si vyhlada meno Sjaak Lucassen a jeho cestu okolo sveta na "jemne" upravenej R1ke |
Re: Vidicon: sak preco nepovies na rovinu, ze chces ist na pivo rovno mne? Usetris kilo. Alebo chces moju adresu aby si mi sposobil daku skodu? Aj to sa da riesit zadara, co si chuj ze za to chces platit??? Jo a odfotit si ma mozes potom osobne ked ti uz ine ku stastiu nechyba iba moja sexi fotka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (14.08.2020 20:05) |
Alebo ked nevies co s prachami, tak posli kilo a ja ti poslem fotku a adresu a spolu to kilo potom niekde roztocime... Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (14.08.2020 20:08) |
Kokos to su zas múdrosti, ze co je moto na turistiku. |
Re: BranoVFR: skus aj ine motorky, lepsie sa zorientujes. Endura su jedna vec a cestaky druha... |
Re: boombastic: |
Re: BranoVFR: ved ano, dobre pises ako aj niektori druhi, mne islo len o to poukazat na to, ze na dialkovu turistiku skratka vymysleli aj vhodnejsie motorky ako vfr. Ostatne je o chuti, pocitoch, srdci, nazore... |
Chlapci na boľavé ruky, chrbát, krk sú cviky, najhoršie lieky, ale na zlomené srdce za krásnou motorkou ty pomôže len chlast |
Branovfr mal som moznost vyskusat aj zzr 1200 aj xx blackbird,teraz ma rst 1000 aprilia,vsetko su to naozaj velke motorky.sedel som v cechach na vfr 1200 a fakt sa my zdala mala oproti starym sport turist,napis uprimne do akej telesnej vysky je vfr 1200 vhodna,ja mam 192cm a mne bola mala taka nejaka kratka.jazdit ako osa na bonbone tiez nieje riesenie. Upravené 2 krát. Naposledy upravil wiese (15.08.2020 9:53) |
Re: wiese: |
Brano vfr otrava v alpach som nepisal,pisal som ze dole kopcom ma to tlaci velmi na ruky a chrbat a to naozaj to boli,a v zapchach takisto,jedine na dialnici ma to odtahuje od riaditok a tym uvolnuje ruky a chrbat.chcel som len nieco na dialnicu tak som kupil sportturist,ale urcite sa vraciam spat k enduru,clovek nejazdi rychlejsie tym ze ma sportovu motorku,vlastne na endure clovek jazdi rychlejsie,neprekvapi ho ziadna jama ani roztrieskana cesta cesta,tak si moze dovolit viacej.pre ludi co maju vysku okolo 190cm prepakovanie nestaci pri vfr,proste vfr 1200 je na dlhych ludi kratka.velakrat som si nekupil motorku aku som chcel kvoli vyske. |
Z aktualnej ponuky viacvalcovych cestakov nad 1200 cm3 s kardanom, pre ludi ako ja co nechcu traslavy dvojvalec, su na vyber ako nove iba 3 modely: FJR, Crosstourer a Tiger. Umreli uz totiz VFR, GTR, K1300 aj Trophy. A tento rok umru aj tie tri spomenute, takze som to po dokladnom otestovani vsetkych troch vyriesil vysokym Tigrom... Keby sa este robila VFR, nemal by som vobec ziadnu dilemu a kupim ju bez rozmyslania!!! |
Re: Ridgeback: len pre uplnost, Crosstourer sa uz nevyraba aj dva roky. Ak je este v predaji tak su to skladovky z minulych rokov. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18740 | Včera: 165918