Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, mam veľký problém ktorý nevedel ani ujo Google vysvetliť. Skladal som si motorku Generic Trigger Sm 50 úplne od základu lebo bývali majiteľ pri lisovaný ložiska zlomil karter. Zohnal som nové karte a začal som skladať a všetko krásne za padalo na svoje miesto podľa manuálu. Motorku som celú zložil dal som tam 90cc kit, športové klapky, väčší karbec, výfuk a motorka krásne na kopla na prvú, problém nastal že sa moc nedá karbec nastaviť ale z tým sa ešte treba pohrať ale hlavný problém ktorý potrebujem vyriešiť je ze motorka ma rovnaké rýchlosti tj 1-2-3-3-3-6. Prevodovka radi krásne takže ozubenia krásne zasadaju do seba. Ma z tým niekdo skúsenosť co sa deje? |
Predpokladám, že keď si zakladal hornú časť radiaceho automatu, otočný bubon nebol v polohe neutrálu a potom tie západky neboli na mieste a párkrát to ide naprázdno. |
To nieje jedno v akej polohe dám bubon keď dodrzim to ze tie riadiace železa západnú tam kde majú?? Ale je to zaujímavé ako môžu 3xzapadnut na to isté miesto bez toho aby to vydalo nejaký zvuk ktorý tam nepatrí. Ja som si myslel ze problém je ze tam mam prevodovku z nejakej aprílie a toto je generic |
Podľa čoho vieš, že je to 1-2-3-3-3-6 a nie 1-2-3-3-3-4 |
Skúšam to normálne na ceste a myslím ze to nieje 123334 lebo keď zaradim potom na tu 6 tak to zvukovo nieje prevod ktorý nasleduje lebo motorka veľa padne na otáčkach. Ale asi to nebude ani 6tka lebo keď tu rýchlosť vytocim tak ide to len cca 70 takže nejaká zrada tam je. Prevodovku som skladal presne ako na videu len som ju skladal z 2och motorov ale identických a jediný rozdiel oproti videu som spravil ten že valec prevodov som nenatocil kolmo na ten hriadeľ vidličky ale trochu po otočil, ale vidlice tam krásne sadli. myslím ze keby nešla kulisa tak by sa to chovalo divne nie? Záhada prečo kráse cvakaju rýchlosti ale niesu tam. Keby aspoň na internete je manuál k prevodovke presne na generic tak by som počítal zuby na každom stupni a možno by som prišiel nato ze prevodovka je z inej moto a riadiaci bubon z inej a nesedí to proste spolu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 110735 | Včera: 242613