Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKontrola funkčnosti zapalovacej cievky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
12.07.2020 11:58

Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky

Dobry den chcel by som vediet ci sa da skontrolovat funkcnost zapalovacej cievky a ako na MZ 150. Z tyrystora do nej elektrina ide ale cievka nedava iskru.


12.07.2020 12:48

Re: Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky

RomanSVK
 Turista 

Ikona

Re: mkovac859:. Dáš do fajky DOBRÚ sviečku oprieš ju o kostru a prekopneš. Ak hádže iskru je o.k. Ak si adrenalínový športovec, tak dáš miesto sviečky palec a prekopneš.


12.07.2020 15:14

Re: Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky

To som robil. No iskru nehádže tak som chcel vedieť či sa nedá nejako odmerať ale skontrolovať nejako inak. Aby som nekupoval novú cievky zbytočne a problém bude nikde inde.


12.07.2020 15:58

Re: Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky

A asi pred mesiacom dom nechal zapnutú motorku a po asi 15 minútach začala cievka pískať.


12.07.2020 19:23

Re: Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky

RomanSVK
 Turista 

Ikona

Re: mkovac859: niečo je aj tu:
Moto poradňa: MZ ETZ 150 - pokazená impulzná...


13.07.2020 19:54

Re: Kontrola funkčnosti zapalovacej cievky

Dnes som to bol skusit pomerat a podla mojho zistenia by mal byt snimac vporiadku. Podla stranky ktoru ste mi poslal by mal byt stredny zeleny drot vyvod, biely minus a cerveny plus. baterka ma 11.84V. Cerveny drot dava stale 10.74V a biely 0V. Zeleny dava v hornej uvrati az po dolnu 4.37V a v dolnbej po hornu 0.12V. Skusal som merat oby dva kontakty na cievke ktore maju rovnake napatie stale pri kruteni motorom no na chvilu ked som pohybal tyrystorom sa na jednej znizilo napatie myslim ze na 0,12V no niesom si isty. Takze by mohol byt problem este s tyrystore alebo poskodenom drote ktory z neho vedie su 3 vkope alebo ktore vedu do neho. Ked som meral kontakty na cievke tak sa z tyrystora ozyvalo strasne tiche praskanie ked som prilozil kontakt. Neviete poradit ako skontorlovat funkcnost tyrystora? Alebo ako funguje?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157084 | Včera: 187802