Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím vás páni. Chcel by som poradiť, či je možne uškrtenú Honda VF 750 C r. 1995 výmenou trysiek a sacích prírub dostať z 37kw na plných 64kw? Teraz to točí max. 6000 rpm a max. 155 km/h.Nejde o priškrtenie majiteľom. Je to slabšia verzia priamo z výroby, čo potvrdzuje aj otáčkomer, kde červené pásmo začína od 6000 rpm. Od 10000 rpm je tá červená zvýraznená ešte viac, takže v Honde zrejme rátali s tým, že majiteľ možno bude chcieť výkon otvoriť naplno. Viem, že sa robili 25kw, 37kw a 64kw verzie pre európsky trh.Podľa jedného dokumentu z nemeckej sekcie HONDA, sa otvorenie alebo naopak redukcia robia výmenou trysiek a sania. Stačí vymeniť tie trysky a sanie a nastaviť podtlaky alebo je ešte niečo potreba spraviť? |
Re: kovo22: pohladaj na partsdepot.cz podla modelu, ci neboli aj nejake dorazy vo vickach nad membranami v karburatore,popr navarene trubky vnutri vyfukovych zvodov na zaciatku, netvrdim neviem ako konkretne sa skrtila tato motorka, popozeraj to v zozname dielov ci nahodou nemala aj ine vacky Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (03.07.2020 10:59) |
Re: miros139: Re: miros139: tu stranku som prezeral a tiež som nenašiel nič. Moje trysky by mali byť 100. V Honde v KE bolo vidno, ze sa im s tym nechce babrať. Zacali blúzniť o ostrejšej vačke, ale na 100% viem, že vačky sú rovnaké na všetkých výkonnostných modeloch. Ja si len chcem byť istý, že ma po rozkuchaní motorky nečaká nejaké prekvapko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kovo22 (03.07.2020 16:39) |
Mozno ta caka prekvapko, mozno nie. |
Re: Merlin00: ano sú tam Keihin karburatory. Podľa tohto www.honda.de/content/dam/local/germany/motorcycles... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kovo22 (03.07.2020 22:14) |
Re: kovo22: Podľa toho čo si postol to vyzerá na rozdielne značenie trysiek a prírub / sania karburátorov podľa KW. Je to dole v tej tabuľke. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanSVK (04.07.2020 1:28) |
Re: RomanSVK: v tom dokumente sa píše - Z našej strany neexistujú žiadne technické obavy o výkon motora, ak sú diely uvedené nižšie správne vymenené. |
Re: kovo22: to áno, ale v tabuľke dole máš pre jednotlivé KW označenie použitých trysiek. Čísla majú rôzne a v tom texte a tabuľke je uvedené, že označenie karburátorov / Fabrikschild / je to isté, ale použité " príslušenstvo-trysky /Hauptdüsen / alebo značenie sady trysiek / Düsennadelsatz Kennzeichnung / a značenie na saní - AnsaugstutzenKennzeichnung je rozdielne. Tak asi sa treba pozrieť na pretryskovanie, prípadne na sanie Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (04.07.2020 13:39) |
Re: RomanSVK: ano, ja to chápem a viem, že bude treba pretryskovať a vymeniť sanie a aj ihly. Ja len tajne dúfam, že tam nebude žiadne ďalšie prekvapko ako písal Merlin00. Zatiaľ márne hľadám na nete niekoho, čo už touto modifikáciou prešiel. Ani českí Magna Riders mi neporadili. Ak to bude hotové, dám vedieť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69551 | Včera: 215851