Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute, mám problém so studenými štartami na Honde CBF125, ročník 2012, vstrekovanie. Pokiaľ nepridám plyn, tak v momente kape. Po pridaní plynu na pár sekúnd všetko ok, pri jazde žiaden problém, výkon ako vždy a motor beží normálne. Sviečka menená, vzduchový filter som zbežne pozrel a zbavil hrubých nečistôt, žiadna zmena. Nejaké tipy, čo skúsiť ako ďalšie? |
Pri tychto problemoch, podla videa sudim asi nasledovne. |
Re: Merlin00: Dakujem za podrobnu odpoved! Tie ventily napadli aj mna, nasiel som na nete ine forum, kde mal typek rovnaky problem a bol to skutocne vyfukovy ventil. Masina ma najazdene velmi malo, okolo 6000km, predosly majitel na nej malo jazdil. Ked som kupoval, samozrejme ziaden problem, pre istotu hned vymeneny benzin, olej, pridane aditivum, mal som to aj v servise pozrete a vsetko ok. Chvilu som sa vozil bez problemov a po chvili sa prikladlo toto. Co ma dost prekvapilo, tak podla manualu je interval stelovania ventilov (resp. minimalne ich inspekcie) iba 4000km. Kazdopadne masina stoji v garazi, ako vravis - nechcem odpalit ten ventil, ak je to on. Pozriem sa na to, este raz dik. |
Re: JacobYe: Ahoj. Tiež mam presne ten istý problém. Okrem ventilov som už snáď vyskúšal asi všetko. Tak som zvedavý či to pomôže.. Dúfam že nebude podpálení ten ventil.. Daj vedieť čí to pomohlo. Dakujem |
Zmerat tlak vo valci je to najjednoduchsie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.06.2020 8:50) |
Tie ventily sa mali robiť už 2 x. Po 1000km a aby sa to lepšie pamätalo 4000,8000,12000km. |
Re: FeroB: Dam vediet, ked pridem na to, co to je Tiez dufam, ze nic znicene.. |
Re: FeroB: Totalne rozladene ventily, namiesto 8 a 12 bolo 12 a 20, typek mi to dnes steloval. Na prvy pohlad vyzera, ze ok, ale uplne studeny start som este neskusal. Uvidime po case, ci to skutocne pomohlo. |
Ahojte. Tak zmeral som tlaky a nastavil ventily. Tlak som mal niečo nad 5 kpa , čo je už podla mňa na hranici konca a ventily boli tiež podobne 12/20. po nastavení sa to javilo byť lepšie lebo po naštartovaní to držalo otáčky. Ale po druhom štarte sa to vrátilo do pôvodného stavu. Mam taky pocit že to bude tým tlakom.. dava mi to logiku keď po zohriatí je to v poho. Ale aj ten snímač teploty nemusí byť zlý nápad. skúsim .. ale u mňa určite tlak bude príčina a už keď bude dole hlava tak aj sedla ventilov prebrúsiť. Vidím to tak na posezónne posedenie v trucovni(garáž) Upravené 2 krát. Naposledy upravil FeroB (22.07.2020 12:52) |
Skúsil som trochu oleja vstreknúť do valca či bude nejaká zmena. Tlak sa zvýšil na 6 kpa a otáčky držalo aj na studený motor. bude to tým tlakom.. a teraz je otázne či je to podpálený ventil, alebo krúžky... asi aj aj.. |
Ja tu dam taky off topic na odlahcenie (lebo zase az taky mudry, aby som ti poradil, nie som): nie si sam, trpi tym vacsina supersportakov, vidis to podla toho, ze ked zaradia neutral, tak priebezne pridavaju (vytacaju) plyn Tiez im nedrzi otacky na neutraly |
Re: Vidicon: Re: Vidicon: Tak nakoniec to nebude porucha ale syndrom?? |
Ja mám problem zo zlým štartom na Honda xl125r motorka sa ako keby presavala ked dam preč sviečku vypalim benzin a naštartujem tak ide normálne môže to biť zlá hladina? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 115492 | Včera: 127302