Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

PC V RPM problém - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPC V RPM problém - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Elektrika.

18.12.2019 19:57

PC V RPM problém

Michalv
 Kávičkár 

Ahojte vie mi niekto poradiť čo je zlé? Nakoľko môj PC V číta RPM ako úplne bludy potom nedokážem ani mapy nastaviť


Video: youtu.be/AGiQwfrV3Lw


22.12.2019 16:13

Re: PC V RPM problém

Michalv
 Kávičkár 

Nikto nič?


22.12.2019 17:27

Re: PC V RPM problém

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

To je asi vazne na vestecku gulu..
Cez co citas tie otacky?
Typ RJ, typ pripojenia diagnostiky, kolko tam mas prevodnikov na ceste, aky typ snimaca pouziva motor, aky tvar impulzov spracovava RJ, je spravne nastavene v RJ pocet snimacich impulzov na otacku, je spravna vzdialenost sondy od snimacieho hrbu, ozubeneho kolesa a tp?

AK RJ funguje, teda motor sa da nastartovat, bezi a nerobi psie kusy, len nejde snimanie otacok zobrazit, skus nastavenie prenosovej rychlosti, vatsinou sa jedna o pomale data, 9600, 4800, 2400. Je to asynchronna komunikacia, vec nahody.
Cim viac je tam prevodnikov, tym vatsia zabava.
Teda ak RJ ma "nejaky BUS" a na nom je zaveseny "nejaky" prevodnik, napriklad MAX232, potom nasleduje BT modul, je problem.
Ak je tam prevodnik USB-RS232, je to asi pre to, ze PC co mas, nema RS232 port.
Treba nastavit nieco ako virtualny router v PC a znizit rychlost, alebo najst spravnu prenosovu rychlost dat, pre dany software a riadiacu jednotku.
Ak tam mas "nejaky" CAN BUS zbernicu, kde sa pripajas "nejakym preodnikom" tiez byva problem v synchronizacii,
Pohald do vesteckej gule...
Nakolko ja tam vidim, na to m videu, ze tam SW pracuje, len otacky ukazuju kraviny, je problem v tom, ze rychlo sa meniaci retazec dat, ma spravne ID, zobrazuju sa otacky, ale po kazdej otacke, alebo niektorej otacke, sa ti neuzavre koniec arbitracneho pola, alebo sa rozbije sumar identifikacie datoveho uzla.
Teda tam mas rusenie, medzi vystupom RJ, az po PC.
Mozne riesenia. Problem je, ze rusi zapalovanie, treba to odrusit.
Ine kable, ine fajky, alebo odtienit alobalom cievky a kable, prepojit na kostru.
Odpojit PC od sietoveho zdroja, pouzivat len baterie. Na prepojovaci kabel, medzi RJ a PC dat niekolko nacvakavacich feritov, pripadne omotat o kus zeleza, zalepit paskou.
Ak je to cez BT, problem moze byt na strane RJ, kade sa napaja BT od palubnej baterie, ide tade rusenie. Jednoduche riesenie, pouzit na napajanie BT modulu a prevodniku, inu bateriu, napriklad malu gelovku do alarmu, prepojit len kostru (-) baterii.

Ak Riadiaca Jednotka, pracuje normalne, teda PC vidi RJ, ked motor nebezi, otacky ukazuju "0" a zacne sa to srat az po nastarovani motora, plati vid vyssie.

Ak PC nevidi do RJ, alebo nevidi relevantne data RJ, je problem v komunikacii.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107352 | Včera: 242613