Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: miros139: Hlavy sú možno v lepšom stave, ako Chesterove. |
Re: miros139: tiež to tak nejako vidím. ked to bude pasovať, lebo nejaké katalogove zmeny v číslach tam sú. |
Re: ChesterTT: Česťo, ale fakt mi to nedá. Nechceš sa na to fakt už vykašľať????? Poškvrnená panna už nebude nikdy pannou a ten pocit keď to zase poskladáš a jebne ti to o 1500 km z úplne iného dôvodu lebo sa tam zase niečo poserie tak potom si povieš že už fakt jebeš na to? Koľko do toho chceš ešte nadrbať aby si zistil, že si mohol kúpiť radšej nejakú čo ja viem jazdenku a nemať takéto bezsenné noci? Bohača šak toto je už trhanie zubu bez anestézy ako to tu sledujem. Sorry, súcítim s tebou že mať neustále v garáži rozkuchaný motor neustále pred očami je nervy drásajúce a chcel by si sa niekam posunúť, ale fakt za takúto cenu? |
Klemy či strmene vačky môžu okrem spomínaného pokapať aj pri buchnutí ventilov. V šialenom prípade použitím nesprávnych skrutiek, či nepoužitím podložiek ak tam majú byť. |
Spodné šálky / panvičky a ich zámena neovplyvňujú trepanie piestu o hlavu od tlaku kľuky. Výsledný zdvih vychádza z kľuky a ojnice, ktorá sa ale nepáruje s výškou válca. Teda každá jedna ojnica musí fungovať aj v predu aj v zadu, aj keby došlo k ich zámene. To by na ojnici musela byť riadna vôľa alebo viď ďalej... |
Rozdiel vo výkone jednotlivých valcov zrejme nemohol byť taký, aby na 1500 km spôsobil nadmerné opotrebovanie jedného ojničného ložiska, to by majiteľ počul na chode motora. |
Re: zeleno: pokial viem, tuším vodu tam vstrekovali za druhej svetovej, ked v dog-fightoch potreboval krátkodobo nadopovat motor aby sa vymanévroval. |
Re: EdoX11: zvažujem samozrejme aj tú možnosť. Ale predstava ako to všetko rozpredávam, balím po častiach, či nejako riešim ako to uskladnit na paletu a podobne, posielat to kuriérom.. ách. ani z voza, ani na voz.. |
V pripade, že do valca uniká chladiaca kvapalina, tak je to hneď vidno na jeho "čistote". Stačí pozrieť sviečky a hneď vidno, že v ktorom valci bola voda, ak bola. |
Neverím že chudobná zmes a následne občasné detonačné klepanie by skôr zadrelo ložisko ako podpálilo ventily. |
Re: tryskac: toto je odladené na iný výkon a vyššie otáčky. Riadiaca iná, sanie iné, výfuky iné.. ono by to tam fyzicky malo vliezt. no inou RJ, saním a akrapom by som si podla mna podpálil ventily a rozhasil celkové nastavenie.. a dat tam sériový motor a potom ešte powercommander a naladiť to na menší výkon, dat dole obmedzovač a podobne.. to by bolo roboty, že budem čakat na to eRko.. |
Re: tryskac: |
Svisto neverím, že by bolo treba rovnať jednovalcový blok, teda pokiaľ sa pri rozoberaní nestretol s kladivom a sekáčom a ked hlavné kotviace skrutky idú až dole z kartra a ešte k tomu na prednom valci. |
Re: tryskac: |
Evidentne k vysvetleniu kontaktu predného piestu do hlavy chýbajú tieto dve videá z rozborky: |
www.facebook.com/watch/?v=203774447165092 |
Re: karol1: motorka išla na hever, potom na gurtne. Predné koleso išlo cez 50 cm do vzduchu. |
Ok - toto ma zaujímalo |
Je tu pár zádrheľov, keď som sa v prvej časti seriálu Chestera pýtal "Otázka znie, zalial si čerpadlo cez hadicu olejom pri prvom naštartovaní, alebo nie. |
zeleno a sak ked bola kluka pridreta nesli tam nove salky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (01.04.2020 12:43) |
Svisto som rád, že si si všimol slovíčka neverím, asi ,myslím si. Nimi oddeľujem domnienky a empiricky prenesené skúsenosti od faktov. No mám dojem, že Ty si preniesol to čo je reálne na bloku Tvojho Rovera na motorkový jednovalec, kde je to dosť mimo misu. |
Re: zeleno: áno odvzdušnené, áno zaliate. šak som išiel podla manuálu. a viem o odvzdušnovacích šroboch. A či som zalial čerpadlo olejom? Do tej hadice, ktorá ide na čerpadlo oleja tlačil olej cez vanu, ktorá bola napustená. Keby tú hadicu vtedy povolím, vyteče mi z nej cez liter oleja rovno na zem.. motorka olej v momente natlačila a nebol problém. |
tu sa netocime v kruhu,tu varime gulas uz len don riadne nastat a vyliat to za dielnu. |
tu zeleno dal radu poskodenemu.nech od cecha zanesie motor tam kde pred. a ja sa pytam chester,uvazujes po tych ze by si znova sliapol do hovna?no bol by najskor blazon |
Re: barlac: Ja tam ten motor zanesiem. Hned potom, čo sa vyspím s Carou Delevingne, vynájdem liek na rakovinu a pešo spravím lepší čas na Sepangu jak Márquez na mašine.. |
a co vlastne bolo pricinou prvotnej poruchy? |
Re: miros139: to so napísal vo svojej prvej odpovedi ...KTM |
videá - odkaz na Fb sú z opravy motora , videá z youtube sú po zadretí kľuky. |
Re: karol1: pozeral som to, ale sa mi zdalo, že nie je o nič väčší, ako na zadnom valci, len troch viac opálený. Neviem však, ako by to mohlo ovplyvniť spodok ojnice, preto som nereagoval. Ak by si tým myslel, že to má viac nabehané, tak možno, no je úplne jedno, či to má 1500, alebo 15000, aj tak by sa nemala zadrieť ojnica. |
tak najprv to bol zlý olej - fušeri to hnusní, čo motul 7100 robia, teraz je to zlý benzín - fušeri to hnusní, čo maxx motion 100 robia. |
chester spravne-chytit za hlavu ale najlepsie tej z KTMky Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (01.04.2020 21:16) |
Re: ChesterTT: vyspať sa s Cara Delevingne... pre živého Boha, čo na nej vidis ? |
Re: tryskac: Upravené 1 krát. Naposledy upravil svisto (02.04.2020 8:39) |
dačo nove tuna? xD v inom vlakne som videl spomenutu tuto operáciu a oiteram ze uz par mesiacov nic nove...ako pokračoval lakatošov príbeh? čakáme na dalsiu seriu epizód |
Re: Nozdormu: si kukni môj IG.. behá, gumy žmolkuje.. |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 244363 | Včera: 124909