Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdraviim. |
Asi by som napísal, že to niekde pripcháva prívod paliva. Pri pomalej jazde a malom pridávaní doteká dosť, keď ťaháš, tak to nestíha dotekať. Alebo nízka hladina v karburátore /ale ak si sa s karbecom nehral, tak to sa zas samé nerozladí/. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (12.09.2019 17:27) |
Re: nevo: Ked sme tú motorku kúpili tak bola celá rozštelovaná tak ju dávame pomaličky do funkčného stavu . |
ak si mal šmucik karbec, tak ho daj do ultrazvuku, a trisky poriadne kukni, aj kanale, aj ihlu a tak. je tam membrana? a kludne tam daj do karbecu novu membranu.... |
Nenapísal si o koľko si povolil ten šróbik bohatosti voľnobehu. Skús ho dať o 2,5 až 2,75 otáčky naspäť od dorazu. |
Dik hošii za rady. |
Napíš, či je to tento karburátor www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle... |
Re: zeleno: Jj je to presne ten karburátor, s otcom sme zistili že nepálila jedna sviečka pritom boli nové tak si myslím že nejak proste zachlastava motor keď som šiel na 4 tak mi to nešlo do výkonu do mierneho kopčeka šiel som tak max 50 a v kopčeku stále strácala otáčky potom dole kopcom to išlo úplne v pohode skúšame sa hrať s tými šróbikmi ale stále nič |
Ventilspiel (Ein):KALT 0,06-0,10 mm (sací ventil) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 32373 | Včera: 127127