Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ma dakto z vas, prakticke skusenostiu z poslednych cca 3-5 rokov, co prerabal motor z karburatorom na vstrekovanie? |
Normalne by som si taký motor objednal hotový z Aliexpresu. Ja si odtial objednávam všetko. Vitamínové doplnky, krémy, kvapky, brzdy atd. |
Normalne.. |
Re: Merlin00: Viem zial len o opacnom pripade |
Na lc8 950 sa par kusov robilo. Niekde o tom su temy . Www.lc8.cz |
Re: DDD452: |
kuwa chlape, kde beries ty ten cas ze mas chut si takto komplikovat zivot. |
Re: Merlin00: Vidím, že opačný postup si "zvládol". Skúšal si niekedy aspoň len tak modifikovať mapy na riadiačkach? Aspoň upraviť štartovaciu dávku alebo podobné ľahké veci. Pretože toto dostaneš do ruky prázdnu jednotku, do ktorej musíš všetko konfigurovať. Samozrejme sa to dá, ale doladiť to je na týždne roboty (ak nemáš skúsenosti alebo výrobcom vytvorenú základnú mapu, aby motor aspoň naštartoval). To nie je ako karbec, že je z výroby nejak naladený na voľnobeh, prechody a plnú dávku (problém - skúsiš pretryskovať - záležitsť eurová). Tu všetko konfiguruješ sám. Metóda pokus-omyl, ladiť ako čas otvorenia vstreku, tak aj tlak paliva, riešiť nejak palivovú mapu, vytvoriť si snímač otáčok, ak je tam OE, tak zistiť, či naozaj dáva impulz na hornej úvrati(plus určiť - je to hall alebo induktívny). Tvorba zmesi, kde umiestniť vstrekovač, aby sa čo možno najlepšie zmiešalo palivo so vzduchom (hĺbka + uhol zapustenia vstreku do sacieho traktu, počet otvorov vstreku), kedy vstreknúť palivo do sacieho traktu. Snímač škrtiacej klapky - buď budeš mať procedúru, ktorá sama vyhodnotí rýchlosť jej otvorenia (prudkosť akcelerácie) a podľa toho nadávkuje palivo, alebo budeš musieť zapracovať ešte MAP senzor, ktorý pomôže presnejšie identifikovať rýchlosť zmeny tlaku (presnejšie podtlaku) v sacom trakte. A do toho ešte zapracovať zmeny teploty chladiacej kvapaliny a vzduchu. No a nakoniec navrhnúť stabilizáciu voľnobehu a iné parádičky, aby motor pekne priadol. Myslíš, že toto všetko zvládneš? Nejaké hrajkanie sa s predstihom (prípadne uhlom zopnutia) je úplná brnkačka oproti tejto výzve. Ale ak nemáš čo robiť cez dlhé zimné večery... Píšem to v dobrom, aby si mal akú-takú predstavu, do čoho sa chceš pustiť. Ak by si sa ale myšlienky nevzdal, tak odporúčam kúpiť aspoň nejakú diagnostiku (ak nemáš) a nahrávať si aj na aute, ako sa správa vstrek (dĺžka vstreku) pri voľnobehu a určitej teplote, čo robí pri akcelerácii v premávke, ustálenej rýchlosti, decelerácii (hlavne kedy začne znovu vstrekovať, aby motor nezhasol, keď sa blíži k voľnobehu), to isté predstih, uhol škrticej klapky a tak. Samozrejme na aute s nepriamym vstrekom. Osciloskop a nahrávanie záznamu je ideál, ale je to drahá fičúra. Prajem veľa úspechov (a myslím to naozaj v dobrom) |
...karburator, napevno naprogramavana riadiaca jednotka, programovatelna riadiaca jednotka.... ....riadiaca jednotka s AI... Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (05.08.2019 22:57) |
Re: quickmick: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 97050 | Včera: 223559