Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute. Kolko by stála takáto sranda v servise Honda? |
Re: iwwo: prečo nezavolas do niekoľkých servisov Honda? |
Re: RadoR6: Re: RadoR6: Re: RadoR6: Re: iwwo: |
Re: iwwo: čo to stalo kamo. |
V honde to stoji od cca 5 az do max 15 euro, podla narocnosti a jeden mechanik to robi tak do max 3 az 4 eura. |
Re: boombastic: Myslel som že drakšie to je. |
no malo by sa to cez sezonu robit cca kazdy druhy den ked jazdis a raz za tyzden ked moto stoji v zime a nejazdi. |
Re: boombastic: na tvoje debilne dristy nie som zvedavy. Ja sa pytam normalne, kto bol na to v servise, nech napise kolko platil. |
v znackovom Honda servise pocitaj zhruba okolo 400 euro tam je prirazka aj za to ze mas motorku Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (03.06.2019 0:23) |
Re: iwwo: debilne je nezavolat do hondy a opytat sa priamo tam, ale zakladat zbytocne temy. |
boombastic preco je taky nervny? |
Re: barlac: ano to sa stava...ale ani to v tejto teme nezisti |
nastavenie ventilov v neznackovom som platil 2h prace = tusim nejakych 2x25E |
Ono je obrovský rozdiel medzi nastavením a kontrolou ventilov. |
Re: boombastic: Načo píšeš do zbytočnej témy? |
Re: iwwo: zabavam sa. Ved aj ty...ci? |
Re: sakosato: Každému nastaveniu predchádza kontrola |
na to aby si čoilen skontroloval ventíle , tak treba dat dole niekde kapoty, chladič, fajky, kable, a mnoho všeličoho, potom namerat všetko a to len ta sranda začina, treba všetko rozmontovat, ak je retaz v strede , tak je to to prave orechove a roboty jak na kostole, nehovorim o zodpovednosti. takže kolko to trva a za kolko....? |
Iwwo ty musis byt kus pekneho chuja. Ospravedlnujem sa za degradaciu urovne fora, ale nemohol som si pomoct. |
Re: iwwo: aj ked mi pride s niektorymi nazormi boombastic ako piratesov pribuzny, teraz si ho musim zastat. Nehnevaj sa, ale volat o ceny predajcom Hondy, pripadne zrucnym co to s motorkami vedia si mal PREDTYM (a nie POTOM) ako si si to dal niekde spravit. Teraz to nie je o nicom inom ako keby si si kupil chleba v jednej pekarni a potom sa zacal zaujimat o to ci nebol nahodou prilis drahy a pytat sa za co ho ludia kupuju inde . |
pozor ,aby nas Awia nerozsadil)))) |
Re: RadoR6: No pockaj ..porates a boombastic nieje ten isty??????? |
Cena za opravu,nastavenie môže byť iná napríklad z dôvodu,či sa o ňu predtým staral mechanik ktorý tomu rozumel a hlavne ho to bavilo a mal potrebné vybavenie,alebo to mal v péčku a chcel len zarobiť.Potom je tu ďalšia vec a to je stav moto,čo všetko bude treba urobiť aby to bolo v poriadku ako má byť.Ak je to všetko pekné zachovalé,lahšie sa rozoberie čo treba,keď sa začnú trhať šróby a štifty alebo vyťahovať závity,potom je to iná robota.To žiadny mechanik nevie dopredu,čo ho čaká na ktorom stroji.Takže keď sa ma niekto pýta koľko to bude presne stáť,často odpovedám otázkou:viete koľko koní vypije koľko vody za aký čas? |
Re: cruelbody: jasne ze je to ten isty...snad si ani na chvilu nezapochyboval...a aj ty si vsak?.... |
Ej fakt sa bavim. Jedinu info dal Toman. Ostatné sú drísty. Ked je na tom 2 hodiny prace, tak zaplatim za 2. Ked 10, platim 10. Mna len nasralo, ze si niekto počíta hodiny za pracu, plus úkon. Priklad: praca je 3 hodiny so vsetkym, 75 eur. Plus nastavenie ventilov 30 eur. Aj ked idem s autom do znackoveho servisu, je tam cena za hodinu prace. Ked idem menit brzdy, pocitaju cas, kolko sa na tom robilo. Nie plus ukon, vymena brzd. Takze tak. Nezaujimala ani tak cena, ale sposob akym sa cena pocíta. A RadoR6, nejde mi o cenu, ale o princip. Ked si kupis chleba kde v cenniku je jedno euro, ale pri platení ti predavac povie, ze treba zaplatit 2 eurá, lebo vsak sa predsa musi platit elektrina, tak co by si povedal? |
Keby si zavolal do hondy, tak ti povedia presne normohodiny a cenu za ne. Dodatocne sa zaratava iba cena podloziek, alebo keby nastal nejaky problem, ktory si mal na moto a trebalo ho vyriesit. Toto je teoreticky postup. Je vela ludi co tvrdi, ze velakrat sa plati za kontrolu vole a v reale sa nic nerobi, ale toto som nechcel ani spomenut. A keby ti niekto nastavil ventily dokopy za 100€, tak by si mu mal doniest kyticu aj s bonbonierou |
iwwo: |
"A keby ti niekto nastavil ventily dokopy za 100€, tak by si mu mal doniest kyticu aj s bonbonierou" |
Ono záleží aj na type motora že? 100€ a kytica s bonbonierou za jednovalec stačiť bude. |
300 Euro za ventily... V zivote som toľko neplatil. Ani za štvorválec. V odkaze máš aktuálny cenník a veľa bonusov k tomu aj za menej Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanSVK (04.06.2019 10:26) |
sakosato Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (04.06.2019 10:29) |
ak sa majú dávať dole rozvody a vyberať vačky tak kilo mi príde smiešne. je okolo toho kopec rozoberačiek, prípadne aj demontáž chladiča, voda von atd, |
Na Varadere 125 podložky nie sú. Či? |
Téma je o konkrétnej motorke a konkrétnom motore. Pre otázku kontroly a nastavenia ventilov to najpodstatnejšie. |
Ale cena podložiek (a aj iný materiál) bola už spomínaná ako osobitná položka , inak tiež nemusí byť nehorázna : Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (04.06.2019 11:24) |
kto mi skontroluje a nastavi volu ventilov na mojom GW za 100 euro ? |
Re: cruelbody: zopár x ma to napadlo ale vždy som to nejak zavrhol, mať dve identity na jednom fóre by bola dobra haluz . |
Re: saso: Predstav si že to neni každému úplne jasné o aký motor sa jednalo. |
Iwwo - podla mna celkom otazka k veci, ked mam hodinovu sadzbu tak mam hodinovu sadzbu. Nepocul som o podobnom pripade. |
Re: sakosato: nie je jasné z názvu témy a aký motor ide? |
Re: iwwo: keby sa všetci bavili o jednom a tom istom motore tak ano. |
Re: sakosato: Už áno |
|
v servise predsa nejde o to aky motor tam je stanovena normohodina + cena potrebnych nahradnych dielov |
Pirates celkom nerozumie co je normohodina. |
Re: pirates: nic z toho neni pravda Tesneni vik se nemeni vydrzi 200 tis v pohode , predni viko motoru se nesundava natoz tesneni , jen pri vymene retezu ci voditek coz byva unikatem taky okolo 250 tkm a to vetsinou jen pravy retez voditka vecna. Vidlice ani kolo se samozrejme demontovat na ventily nemusi. Poskytli ti spatne informace. Jen potrebuji pripravek na povoleni napinaku obzvlast kdyz to ma ABS tak kvuli modulatoru na prave strane. Vetsinou jej nemaji. Tak u GW je materialove v 99% jen podlozky a prace. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170840 | Včera: 181721