Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

nejde do otacok - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiunejde do otacok - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
02.10.2004 20:34

nejde do otacok

Pedro
 Čoprák 

Poradte niekto. Moja KLE nejde vytocit. Konci niekde pri 8000, niekedy viac, niekedy este menej, aj bez zataze na prazdno. Cervené pole zacína pri 11000. Moze to byt vykuchaným výfukom? Poradte niekto.


02.10.2004 21:02

Re: nejde do otacok

optical
Neregistrovaný

neviem, ale tiez mi to robila masina a teraz pred koncom sezony, budem raz ak to niekto bude vediet poradit. mam cagivu mito


02.10.2004 21:56

Re: nejde do otacok

no neviem ci by mala KLE-cka tolko tocit,ja si myslim ci mas v poriatku otackomer a ci je to origos.


03.10.2004 8:29

Re: nejde do otacok

rgw
 Skútrista 

U Mita a podobnych dvojtaktoch to byva najcastejsie vyfukovou priverou,ktora sa neotvara naplno,treba prekontrolovat,niekedy staci nastavit ovladacie bowdeny,ale byva aj zaneseny,ked pouzivas menej kvalitny olej/nie plnosyntetiku/,vtedy treba rozobrat a vycistit.
KLE nepoznam,ale pochybujem ze 4 taktne cestne enduro by tocilo 11 tisic...


03.10.2004 9:36

Re: nejde do otacok

wrabec
 Turista 

Ikona

Nazdar. Mal som rovnaky problem. Nakoniec som kupil novu sviecku, a bolo. Neslo mi to do hlavy. Myslel som ci tam nenam vela oleja (2takt). Vymenit sviecku je to najjednoduchsie, tak to skus. Ide o to, ze mne sa to stalo zrazu, z dna na den. Neviem ako to bolo v tvojom pripade. caf


03.10.2004 10:03

Re: nejde do otacok

rgw
 Skútrista 

Prelistoval so moje starsie zdroje informacii,kde pisu ze KLE ma motor povodne GPZ 500,ktora patrila medzi najvykonnejsie dvojvalce vo svojej dobe,tocila cez 10 tisic s maximalkou cez 200.V sucasnej dobe sa upraveny motor pouziva v nahaci ER 5 a KLE.
Standartna KLE ma vykon okolo 50 k pri 8500 ot,takze maximalne otacky by mali byt niekde pod 9000.Neviem odkial mas motorku,v Nemecku sa predavali v hojnom pocte skrtene verzie,a to aj s vykonom 27 k a 34 k.Skus zistit,ci nemas takuto verziu,podla vyrobneho cisla by ti mohol dovoca zistit/najlepsie cesky zastupca v Brne/


03.10.2004 14:08

Re: nejde do otacok

pedro
 Čoprák 

Ikona

Nie je to skrtena verzia, sviecky su nove a nema ani vykon, nielen ze nejde do otacok. Pri 8500 ma mat max vykon a ja ju niekedy do 8500 neviem ani vytocit, lebo uz jednoducho netaha. Pri nizsich otackach ide dobre, len ked ju chcem vytocit tak jednoducho cca pri 7000-8000 vynecha a niekedy este po vynechani trosku potiahne, ale na 8500 ju niekedy neviem dostat. Moto je dovezene z talianska kde do nej evidentne taliansky "tuneri" vrtali a zrejme ju dobabrali. Ja som si tento problem vsimol az po zoznameni s masinkou. V meste tento problem nenastaval, lebo v meste ju nepotrebujes tocit naplno, ale vybehol som s kamosom mimo mesta, on na CAGIVE CANYON (papierovo slabsi) a mal som co robit aby som s nim drzal krok (obcas aj nedrzal). Aj maximalka je tazko horko 140 a mala by byt 170-175. Tlaky su dobre, len vyfuk je vykuchany a neviem ci nieco nerobili aj so spruzinami v karbesoch, trysky su origos a zmes podla sviecok vyzera byt OK.


08.10.2004 22:07

Re: nejde do otacok

Pedro
 Čoprák 

Uz ide! A v pohode aj do cerveneho!!! Tí Taliani rozhadzali casovanie ventilov, a takto rozhadzane to oznacili ryskami a tak nikoho nenapadlo, ze by to mohlo byt zle. Ale u Seba mi to zistili a odstranili! Trvalo to sice chvilku, ale vysledok je super. Masina ide ako utrhnuta z retaze. Takze luky, aj enduro moze tocit cez 10000, ale len maloktore! Na cestu je to super, a do lesa to aj tak nieje vhodne.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 171771 | Včera: 206890