Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Získal som CZ 175 477.1 Posilube, r.v. 1969. |
Ahoj najlepšie keby si dal foto. A bez foto staršie moto mali taky kružok miesto toho čo majú tie novšie moto pri plyne ten kolískoví vypínač na zhasnutie motorky môj názor. |
Rychlopal Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (24.04.2019 9:50) |
Vraj je to rýchlopal. Ale načo je tam ten otočný krúžok - žeby nejaká brzda? |
??? |
Nedarí sa mi vložiť foto. Skúšam to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (24.04.2019 20:28) |
Re: Jafurak: tak sa s tým nastavuje vôľa plynového lanka. Ak si dobre pamätám tak by mala byť cca 1mm, ale nie som si istý Upravené 2 krát. Naposledy upravil RomanSVK (24.04.2019 20:38) |
No dobre. |
Aký tempomat! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (24.04.2019 22:00) |
"tempomat", |
Kedysi aj auta mali mechanicke tempomaty, co len zafixovali plyn pri dakej rychlosti a auto islo. Do kopca spomalilo a z kopca zrychlilo. |
|
Kto mal rýchlopal bol frajer a kto " slimáka" ten mal vyvrátené zápästie |
Re: egres2: co teraz urcite? sak toto som myslel: |
Záhadný otočný krúžok rýchlopalu ČZ 175.477.1 pozri foto : |
Je to aretácia polohy rukoväte plynu, ktorá udržuje rukoväť v nastavenej polohe, na rozdiel od tempomatu, ktorý mení polohu škrtiacej klapky, alebo šupátka tak, aby udržal nastavené otáčky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jafurak (28.04.2019 13:18) |
No vidis. Cize je to mechanicky primitivny tempomat. Alebo ako by si nazval tu funkciu, ktora vlastne drzi akoby pridany plyn? |
A pre uplnost, tempomat (moderny) nema udrziavat rovnake otacky, ale rovnaku rychlost. |
Tempomat ako systém na udržiavanie konštantnej rýchlosti vozidla predstavuje odbremenenie vodiča od nutnosti sledovať rýchlomer a držať neustále nohu na plynovom pedáli, čo hlavne pri jazdách na dlhých trasách môže byť dosť únavné. Od začiatku automobilového priemyslu prešiel vývoj tempomatu dlhou cestou, od výlučne mechanických princípov, ktoré slúžili na udržiavanie konštantných otáčok motora, cez elektromechanické tempomaty regulujúce rýchlosť vozidla až po plne elektronické tempomaty. |
bonbastic: |
Re: egres2: ja to drbem, nech to je co chce. |
hentaké teoretické múdrosti na bulvárnych weboch nečítaj, lebo skončíš u vás v krčme, ako odborník na všetko. |
aby to nevyznelo, ze urazam vychodny blok. |
Viezol som v 96tom Tatru 613 Special /predĺžená chromka/ z BB do Bratislavy a tá mala podtlakový tempomat, ktorý sa vypol zatlačením tiahla na stredovom panely alebo pribrzdením. Nebol to žiadny prototyp, vyrobená bola pred rokom 1989. Druhú sme mali na firme kým sa nepredala zberateľovi. Obidve slúžili za istej doby na ministerstvách, boli otypované ako štvormiestne s opancierované. Jedna vozila Štrougala. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (29.04.2019 21:43) |
dik za hint . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251508 | Včera: 145955