Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Vyroba atypickej ihly do karburatora - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyroba atypickej ihly do karburatora - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Karburátor.

14.04.2019 16:51

Vyroba atypickej ihly do karburatora

Roman Smaz - motomonza
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte, ako je najlepsie vyrobit presnu ihlu do karburatora. Ma s tym niekto skusenosti? Nemozem jednoducho kupit nove povodne ihly, pretoze ihly ktore potrebujem su atypicke a su uz vydrate (velmi bohata zmes len v urcitom pasme). Material je povodne dural. Dakujem za vsetky Rady, tipy, triky. Dakujem


14.04.2019 17:06

Re: Vyroba atypickej ihly do karburatora

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Skusenosti mam, celkom cerstve z pred asi 25 rokov..
Navstiv hodinara.
Ale nie takeho, co meni baterky v hdinkach, ale ma aj hodinarsky sustruh.
Nalupe ti ihiel kolko potrebujes.
Ked mu donesies material..
Dural kupis v podobe pridavneho materialu tycoviny, do zvaru, alebo ako duralovu gulatinu.
lenze on sa rychlo aj takdural ohobluje.
Druhy a vatsi problem je, ak sa ti vydre hrdlo na emulznej trubici.
Tam by preto mala byt mosadz, ktora sa trie po mosadzi, lebo sa to tak rychlo nevyderie.
Kde ale najdes hodinara netusim. Kedysi ich bolo kopa. Dnes je ich ako safranu a takych, co vedia aj vyrabat suciastky, este menej.
Skusit pogooglit, zatelefonovat, dohodnut si hodinara.
Mozno este nejaky existuju. Najskor by to mal byt nejaky dedo, co este vidi, ale robi doma na zakazky, stare prkotiny.


14.04.2019 18:01

Re: Vyroba atypickej ihly do karburatora

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Pokiaľ mu nedonesie novú ihlu aby dotyčný mal presné miery, tak mu vyrobí nezmysly ktoré mu spôsobia množstvo "radosti". A to ešte musí zohnať bouchača ktrorý to naozaj vie. Ihla nie je sranda.
Na čo to potrebuješ? Všetko sa dá zohnať.


14.04.2019 18:06

Re: Vyroba atypickej ihly do karburatora

Roman Smaz - motomonza
 Kávičkár 

Ikona

Re: Merlin00: Re: Merlin00: Re: Merlin00: Re: Merlin00:
Diky za radu, nieco podobne ma aj napadlo hodinar, modelar alebo jemny mechanik, co ma maly, presny sustruh.
Sam som skusal vrtacku, gulatinu a pilnik + mikrometer. Len na skusku, vysledok celkom ujde. Problem je ten, ze potrebujem 4ks identicke a to v ruke asi nedam.
Emulzna trubica je mosadz, preto sa robia duralove ihly - v pripade opotrebenia sa daju lahsie vymenit. Musia byt ale standardizovane tzn. maju na sebe znacky. Moje ihly ale ziadne znacky nemaju. Je mozne, ze to je Dynojet alebo nieco podobne.


14.04.2019 18:17

Re: Vyroba atypickej ihly do karburatora

Roman Smaz - motomonza
 Kávičkár 

Ikona

Re: Retro:
Ide o karburatory Mikuni BST36 (suzuki gsxr 1100) emulzna trubka ma vacsi priemer, preto tam nepasuju originalne ihly (skusal som z ineho original). Ihly, ktore tam su teraz su ine, maju iny tvar aj priemer. Samozrejme su aj ine hlavne trisky, pruziny a vzduchove filtre.


14.04.2019 18:31

Re: Vyroba atypickej ihly do karburatora

Retro
 Jogurťák 

Ikona

Mrkni na Dynojet stránku a podľa veľkosti trysiek by si mal nájsť aký je to stage kit a pozrieť tie ihly. Malo by tam byť aj vrtané do šupatok. Ja by som to dal do pôvodného stavu a neriešil všeliaké kity a filtre, nech si hovorí kto chce, čo chce. Poriadne vyladiť Dynojetovú sadu s filtrom a výfukom aj tak vie málokto. Je to podstatne vačšie sranie ako elektronika.


14.04.2019 18:43

Re: Vyroba atypickej ihly do karburatora

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Hodinarovi by mala stacit povodna ihla, lebo ona ma vzdy linearny konicky tvar.
Staci poznat zakladny priemer, dlzku a spodny najmensi priemer. spocitat uhol odchylenia nozovej hlavy.
Na malom "lorchu" je otazka chvilky prace z mikrometrom.
Prva vyleze asi nejaka a potom to uz musi ist.
Ale na velkom sustruhu to nepojde. Aj keby sa podarilo do kliestiny upnut ten tenky material, neda sa to fixovat klasickou pinolou z hrotom.
Na to su na tych hodinarskych sustruhoch pinoly z moznostou upnutia hlavy z loziskom a napinania tej sustruzenej hriadelky.
Mozno pri velkej opatrnosti, to dokaze dobry remeselnik, majster odboru, ak ma ostry noz, kopu casu, aj na velkom sustruhu.
V Bratislave jedneho poznam, resp poznal som. Szabo sa tusim vola, byva na ulici pri suchom mlyne. Popisne cislo domu Pri Suchom mlyne 18
Ci ale este robi, alebo vobec zije, to netusim.
A ci by bol ochotny sa stym babrat, to uz vobec netusim.
Mne vyrabal nejake ozubene kolesa, upravoval rozetu, vrtal na delicke diery na rozety, presustruzoval bubny brzdove na kolesa a tak podobne. Ale su to roky..

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (14.04.2019 18:47)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18225 | Včera: 165918