Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Help - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHelp - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
10.04.2019 10:44

Help

Tibor86
 Turista 

Ahojte, nahodil som ladak vyfuk Yasuni R3, cakal som, ze sa zdvihne vykon a pojde to lepsie ale nie... Odspodu je to mrtve az do 8000ot kedy zacina tahat a najviac taha od 9000 po 10000 co je max - neviem cim to je omezene, este som na to neprisiel, CDI som menil za neomezenu zo scooter-tuningu. Trysku som nahal 92 hlavnu a pak som skusil i 95 a 100 ale bezozmeny na vykone, len co bola sviecka potom mokra od benzinu - zrejme bohata zmes. Dal som nazad 92 a sviecka je taka do hneda, skusal som menit i polohu ihly ale bezozmeny. Da sa nejak posunut krutiak do nizsich otacok bez toho aby som musel prerabat cely vyfuk co nechcem ? S tym co som mal leo vince V6 to bolo lepsie, zacalo tahao okolo 5000ot ale zatah v maxime je na Yasuni vyssi, lenze to som skusal po rovine. Hore kopcom by som musel ist stylom plny kotol, cize v nadrzi vir a zivotnost motora rapidne nadol... Asi som si moc nepolepsil tym vyfukom Yasuni R3 ze ? Co uz... to trhanie som neporiesil, raz to robi pri 75kmh a inokedy az pri 105, ono trhne a zhasne motor, musim pustiti plyn a pak sa chytne a dookola takto ale obcas to neurobi - zahada. No nasiel som na nete, ze ten kit TPR86 co tam mam potrebuje zapalovanie - predstih na 17 stupnov a kolko mam neviem, je to tak ako bolo pre povodny 50cm valec so zapalovanim sa nerobilo nic, cize mozno tu bude problem. A ma nejaky vyznam menit zapalovanie za sportove ale stoji 350e, ved je to jenom cievocka ktora robi napetie pre VN cievku tak co tam stoji 350e ? :D aj teraz mam kablik z cievocky ide do CDI a z CDI do VN cievky, cize ta CDI nieco asi ovlyvnuje mozno predstih, kedze je tam akesi cidlo teploty okolia a este aj cidlo tepl. motora, ktore ale v motore nemam, je volne zavesene na kabloc haby nesvietila chyba - moze toto sposobovat to trhanie ? Ze ak zblbne RJ a nastavi zly predstih ? Ja som uz z toho na srot... :D Vyfuk leo vince V6 pojde asi pekne naspet a prdim na to :D

No neda mi to ked vidim na YT videa, tato ista moto s kitom trp 86 , vyfuk Yasuni R3 ale karbec 24mm a viac ja mam 21, im to ide az 150kmh a vkuse na zadnom :D. tak to je ako mozne ?

A diky za odp.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tibor86 (10.04.2019 10:45)


23.04.2019 10:33

Re: Help

Tibor86
 Turista 

Chlapi... poriesene :-)

Bolo to tym, ze bola velka tryska, myslel som si, ze ked dam veciu trysku zvysim vykon. Prd makovy. Dal som mensiu, ubral bohatost a moto teraz jede jak raketa, maximalka predtym bola 105kmh no dakedy sa podarilo i viac ked to netrhalo, dal som aj 110, no maximalka teraz s mensou tryskou je skoro 130kmh a aj zivost je niekde inde :D Farba sviecky po dlhsej jazde je taka bielo oranzova, co znaci ze zmes je trosku chudobnejsia - ked je zmes chudobnejsia tak to prida dost na vykone ale hrozi riziko zadretia, ale tu by sa to nemalo stat, kedze to ma oilmaster. Kamos to ma dlho tak a no problem a moto mu tiez da aj vyse 130kmh ale to je uz smrt v ociach na ten bicykel :D


23.04.2019 12:54

Re: Help

nahodil som ladak vyfuk Yasuni R3, cakal som, ze sa zdvihne vykon a pojde to lepsie :-D :-D :-D

co znaci ze zmes je trosku chudobnejsia ale hrozi riziko zadretia, :-D :-D

odpali ti vyfukove ventily spadnu ti do valca rozmlatia motor potom aky budes mudry


23.04.2019 13:21

Re: Help

Tibor86
 Turista 

To nema ventile, je to 2T. K tomu ladaku... je to zavodny vyfuk, ako vykon to zdvihlo, ten zatah bol vecsi ako s povodnym vyfukom. ALE... az od 8500/9000ot to bolo citit, no do 8000ot to slo biedne. Cize vyuzite v terene ziadne. Ono stacilo dat IBA mensiu trysku a zrazu ide motorka podstatne lepsie, najme, ze mi to netrha a dosiahol som rychlost skoro 130kmh co je slusne. Ja viem, ze na ladak sa ma dat vecsia tryska co som aj skusal ale zmenu vo vykone som nepocitil a zacalo to sklbat uz pri rychlosti 80kmh. Teraz tam mam vyfuk LEO Vince V6, karbec 21mm delorto, valec 86cm, nadrz 6L. Na plnej nadrzi prejdem vyse 100km a maximalka 130kmh co je viac nez slusne. S tym Yasuni R3 a karbecom Naraku V2 30mm to sice bolo ovela zivsie ale spotreba taka, ze by som musel viest zo sebou cisternu s benzinom :D


23.04.2019 13:39

Re: Help

Mlhos zas nesklamal :-D
Ale k veci. Nejazdi stale plny kotol, ten narast vykonu ber ako rezervu, lebo to upecies a si v riti.


23.04.2019 13:47

Re: Help

Tibor86
 Turista 

Praveze teraz netreba tomu ani davat plny kotol :D Je to chladene vodou, nemalo by sa to upiect :-)


23.04.2019 14:15

Re: Help

neviem ci by som sa spoliehal na oilmaster po takychto upravach. Radsej by som ho odstavil a riedil benzin s olejom v bandaske.


23.04.2019 14:56

Re: Help

Tibor86
 Turista 

Aj nad tym som uvazoval, ale ked sa o to staras jak je treba, pravidelne kontrolujes tak sa mu da i verit. Ma to samozrejme nejake tie vymozenosti ako kontrolku hladiny oleja v nadrzke, teplotu vody / motora. To je sice vsetko pekne, ale ked prestane slapat oilmaster, tak sa kontrolka nerozsvieti a motor pojde do pejcka. Ale zas riedit benzin s olejom... no neviem, kedze na motorke spoznavam krasy Slovenska, zacal som len min. rok. A neviem ako by som to riesil, takto ked sa mi rozsvieti benzin, mam este rezervu na cca. 20km pak zajedem na benzinku, capnem plnu a prejdem zas vyse 100km - zalezi hodne samozrejme od stylu jazdy.
A kebyze mam miesat benzin s olejom, neviem ako by som to robil niekde na benzinke :D

No co viac si uz priat ? Je to super moto, vhodna na cesty i do terenu, netreba vodicak, staci na auto, netreba chodit na STK a ide to vyse 100kmh :D Len aby ma nenamerali niekde 90kmh kde bude 50tka lebo v TP mam len 45kmh max... :D Ale neviem, jak by som to vykecaval keby ma namerali, no na to mam take schovane tlacitko, ktore ked zapnem, tak moto viac ako 45 nejde :-)


23.04.2019 18:01

Re: Help

Nemusis odstavovat oilmaster. Len mozno pre istotu troska oleja do benzinu, tolko, aby to spolu s olejom od oilmastra nebolo privela.


24.04.2019 13:33

Re: Help

aha som zabudol watrburga som mal pred 30 rokmi

benzin na pumpe sa miesa uplne jednoducho tak ako kedysi nalejes z flasky primeranu cast mineralneho m2t a doplnis benzinom ze ho bude viac nevadi vzdy vadi ked ho je menej


24.04.2019 22:13

Re: Help

joscu
 Kávičkár 

Re: boombastic: podla tvojej dedukcie dava oilmaster malo oleja [dobre] :-D


25.04.2019 5:17

Re: Help

To, ze treba do zmesi pridat olej som nevymyslel ja, ale ado93, tak sa obrat nanho.


25.04.2019 6:23

Re: Help

joscu
 Kávičkár 

Re: boombastic: on nenapisal taky blud ako ty :-P ale to je jedno neze si chlapec zoberie k srdcu tvoju radu lebo bude jazdit jak dymovnica :-D


25.04.2019 6:39

Re: Help

Co si predstavujes pod pojmom: nespoliehal by som sa na oilmaster?


25.04.2019 10:19

Re: Help

joscu
 Kávičkár 

Re: boombastic: dobre kaslime na debatu ... kup si motorku a skusaj na vlastnej kozi :-)))


25.04.2019 11:01

Re: Help

Preco kaslime? Ved to je velmi k veci ak to nahodou naozaj potrebuje ucinnejsie mazanie, tak to musi riesit, lebo to zaderie.


09.05.2019 9:01

Re: Help

Tibor86
 Turista 

No otacky som zmeral laserovym meracom a na volnobehu toci nieco cez 15000rpm ale s velkym 30mm karburatorom, ma to aj lepsi zvuk z vyfuku ako s 21mm karbecom.

Ale mam problem a to taky, ze moto je s 30mm zivsia odspodu ale nedosiahnem bohviejaku maximalku. Z mierneho kopca dosiahnem max. 110kmh a to musim velmi jemne pridavat plyn, lebo ked pridam viac tak j uasi zahlti, prechlasce a pak nejde do otacok, vytoci len okolo 7000rpm a ma taky dunivy zvuk. No a aked dosiahnem tych 110kmh tak ked co i len jemne pridam lyn tak viac uz nedosiahnem ale motor pocujem ze bezi a ked pridam viac tak len huci duni a viac neroztiahnem. Preco ???

Ihla v karbeci je na najnizsie aby slo co najmenej benzinu, oilmaster je napojeny do sacej priruby, olen na oilmasteri teda davkovanei som pridal a daco som i cvrkol do nadrze - oleja - pre istotu. Dymit dymi dost ale racej nak dymi akoby sa masa zadriet, len ci nieje moc oleja a zanasa zadusa sviecku ??? Karbec je 30mm flachsieber naraku v2 s power jet. Filter zatial nemam, mam natiahnutu len silonku pritiahnutu eskapaskou, nebude v tom problem ze nema protitlak od boxi s filtrom ? Ale box sa mi tam nezmesti, cize pojde sportovy filter. Bez ten silonky ide lepsie ale i tak ju zahlti ked prudsie pridam, ale vsimol som, si ze ju nemusim vobec vytacat aby som dosiahol napr 90kmh, ako s 21mm karbecom tam som musel tocit hodne. Ono do 6500rpm s 21mm karbeocm to bohviejako netahalo a az od 6500rpm po prudkom pridani zdrapila a tahala az do 10000rpm ale teraz ten zatah ked ma nastat od 6500rpm tak ju zahlti ale po 6500rpm je podstatne zivsia teda asi ma vecsi krutiak ako s 21mm karbecom.

Moze to byt i vyfukom ? Mam leo vince v6 a ten je primarne urceny pre 50cm valec ale kamos tvrdi ze je to jedno, restrikcia z neho je vybrata. No v datashette od vyfuku pisu, ze pracuje od 6500rpm po 10500rpm, cize co ak viac nepusti rpm ? Mam druhy vyfuk Yasuni R3 skusal som i s nim a chovalo sa to tusim ze stejne len zatah bol od vecsi ale az od 9000rpm ale po prudsom pridani tiez ju zahltilo, proste zacne to len hucat a netaha a nejde moc do otacok. Sviecka cierna mokra. Ale vcera som sa bol previest a s plynom som robil velmi jemne a sviecka bola taka do biela to iskriste, teda polka iskrista cierna a polka biela Very Happy nechapem a zavit cierny od oleja asi. Zapalovanie je CDI neomezena otvorena, ktora si zrejme meni predstih s rastucimi otackami pre zvysenie vykonu, nemoze i toto robit problemy ?


Diky za rady !!!!!

No ja uz neviem.


09.05.2019 11:56

Re: Help

Re: joscu: oilmaster sa nastavuje, ale toto uz su extremne upravy a oilmaster sa nemusi dat nastavit na taketo hodnoty, popripade ked pojde na svojej hrane tak sa moze pokazit, zavzdusnit, upchat, odpojit hadicka atd.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69752 | Včera: 128211