Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, nahodil som ladak vyfuk Yasuni R3, cakal som, ze sa zdvihne vykon a pojde to lepsie ale nie... Odspodu je to mrtve az do 8000ot kedy zacina tahat a najviac taha od 9000 po 10000 co je max - neviem cim to je omezene, este som na to neprisiel, CDI som menil za neomezenu zo scooter-tuningu. Trysku som nahal 92 hlavnu a pak som skusil i 95 a 100 ale bezozmeny na vykone, len co bola sviecka potom mokra od benzinu - zrejme bohata zmes. Dal som nazad 92 a sviecka je taka do hneda, skusal som menit i polohu ihly ale bezozmeny. Da sa nejak posunut krutiak do nizsich otacok bez toho aby som musel prerabat cely vyfuk co nechcem ? S tym co som mal leo vince V6 to bolo lepsie, zacalo tahao okolo 5000ot ale zatah v maxime je na Yasuni vyssi, lenze to som skusal po rovine. Hore kopcom by som musel ist stylom plny kotol, cize v nadrzi vir a zivotnost motora rapidne nadol... Asi som si moc nepolepsil tym vyfukom Yasuni R3 ze ? Co uz... to trhanie som neporiesil, raz to robi pri 75kmh a inokedy az pri 105, ono trhne a zhasne motor, musim pustiti plyn a pak sa chytne a dookola takto ale obcas to neurobi - zahada. No nasiel som na nete, ze ten kit TPR86 co tam mam potrebuje zapalovanie - predstih na 17 stupnov a kolko mam neviem, je to tak ako bolo pre povodny 50cm valec so zapalovanim sa nerobilo nic, cize mozno tu bude problem. A ma nejaky vyznam menit zapalovanie za sportove ale stoji 350e, ved je to jenom cievocka ktora robi napetie pre VN cievku tak co tam stoji 350e ? :D aj teraz mam kablik z cievocky ide do CDI a z CDI do VN cievky, cize ta CDI nieco asi ovlyvnuje mozno predstih, kedze je tam akesi cidlo teploty okolia a este aj cidlo tepl. motora, ktore ale v motore nemam, je volne zavesene na kabloc haby nesvietila chyba - moze toto sposobovat to trhanie ? Ze ak zblbne RJ a nastavi zly predstih ? Ja som uz z toho na srot... :D Vyfuk leo vince V6 pojde asi pekne naspet a prdim na to :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tibor86 (10.04.2019 10:45) |
Chlapi... poriesene |
nahodil som ladak vyfuk Yasuni R3, cakal som, ze sa zdvihne vykon a pojde to lepsie |
To nema ventile, je to 2T. K tomu ladaku... je to zavodny vyfuk, ako vykon to zdvihlo, ten zatah bol vecsi ako s povodnym vyfukom. ALE... az od 8500/9000ot to bolo citit, no do 8000ot to slo biedne. Cize vyuzite v terene ziadne. Ono stacilo dat IBA mensiu trysku a zrazu ide motorka podstatne lepsie, najme, ze mi to netrha a dosiahol som rychlost skoro 130kmh co je slusne. Ja viem, ze na ladak sa ma dat vecsia tryska co som aj skusal ale zmenu vo vykone som nepocitil a zacalo to sklbat uz pri rychlosti 80kmh. Teraz tam mam vyfuk LEO Vince V6, karbec 21mm delorto, valec 86cm, nadrz 6L. Na plnej nadrzi prejdem vyse 100km a maximalka 130kmh co je viac nez slusne. S tym Yasuni R3 a karbecom Naraku V2 30mm to sice bolo ovela zivsie ale spotreba taka, ze by som musel viest zo sebou cisternu s benzinom :D |
Mlhos zas nesklamal |
Praveze teraz netreba tomu ani davat plny kotol :D Je to chladene vodou, nemalo by sa to upiect |
neviem ci by som sa spoliehal na oilmaster po takychto upravach. Radsej by som ho odstavil a riedil benzin s olejom v bandaske. |
Aj nad tym som uvazoval, ale ked sa o to staras jak je treba, pravidelne kontrolujes tak sa mu da i verit. Ma to samozrejme nejake tie vymozenosti ako kontrolku hladiny oleja v nadrzke, teplotu vody / motora. To je sice vsetko pekne, ale ked prestane slapat oilmaster, tak sa kontrolka nerozsvieti a motor pojde do pejcka. Ale zas riedit benzin s olejom... no neviem, kedze na motorke spoznavam krasy Slovenska, zacal som len min. rok. A neviem ako by som to riesil, takto ked sa mi rozsvieti benzin, mam este rezervu na cca. 20km pak zajedem na benzinku, capnem plnu a prejdem zas vyse 100km - zalezi hodne samozrejme od stylu jazdy. |
Nemusis odstavovat oilmaster. Len mozno pre istotu troska oleja do benzinu, tolko, aby to spolu s olejom od oilmastra nebolo privela. |
aha som zabudol watrburga som mal pred 30 rokmi |
To, ze treba do zmesi pridat olej som nevymyslel ja, ale ado93, tak sa obrat nanho. |
Re: boombastic: on nenapisal taky blud ako ty ale to je jedno neze si chlapec zoberie k srdcu tvoju radu lebo bude jazdit jak dymovnica |
Re: boombastic: dobre kaslime na debatu ... kup si motorku a skusaj na vlastnej kozi |
Preco kaslime? Ved to je velmi k veci ak to nahodou naozaj potrebuje ucinnejsie mazanie, tak to musi riesit, lebo to zaderie. |
No otacky som zmeral laserovym meracom a na volnobehu toci nieco cez 15000rpm ale s velkym 30mm karburatorom, ma to aj lepsi zvuk z vyfuku ako s 21mm karbecom. |
Re: joscu: oilmaster sa nastavuje, ale toto uz su extremne upravy a oilmaster sa nemusi dat nastavit na taketo hodnoty, popripade ked pojde na svojej hrane tak sa moze pokazit, zavzdusnit, upchat, odpojit hadicka atd. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69752 | Včera: 128211