Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

BMW 1200LT - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW 1200LT - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

03.03.2019 10:53

BMW 1200LT

Palika
 Turista 

Ahoj,
Ma niekto skusenosti z opravou motora?
Niečo mi začalo klepotať a vydavať meniace sa zvuky z bloku motora. Vlastne som to kupil už s nutnosťou vymeniť rozvody. To som aj spravil, ale očakavane ticho nastalo len z časti.
Prvy štart za studena, ok, to len lavy spaťak vrzga, lebo je trošku navolno zacvaknuty na mieste.zohreje sa motor za jazdy, odstavym, druhy štart, a sa zvuky zosilneju. Hlavne ked pridam na nižšich otačkach. Neklepoce, ako ojnica alebo kluka, ale vrzga a mierne šrotí.


03.03.2019 11:10

Re: BMW 1200LT

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Re: Palika skus francuza kontaktovat. on je na to že macher.
rozmyšlam, kto vlastne robil tie rozvody, ten by sa k tomu môhol vyjadrit, nič v zlom.
Olej to žere? Tlaky su ake? Ako to štartuje? Dymí to???


03.03.2019 20:40

Re: BMW 1200LT

Palika
 Turista 

Minimonster,
Chápem čo si myslel s tými rozvodmi, ale teraz som skontroloval, sú v poriadku.
Motor štartuje aj po dlhom státí na prvé ťuknutie do gombíka, spotreba pri 110 pod 5 litrov.
Ako každá motorka, ktorá má 14 rokov má predpokladám stvrdnuté všetky tesnenia drieku ventilu,preto minimálne žerie olej. Za 2500 km pol centimetra pokles hladiny v okienku.
Dymí len keď motor je studený, nič moc.
Tlaky som nekontroloval keby boli rozladené, tak to stále robí to isté a nemení sa pri druhom naštartovaní.
ja predpokladám, že chyba bude buď pri hriadeli pohonu alternátora s volnobežkou štartera. Alebo na hriadeli s tlmením, na ktorom je spojka a olejové/vodné čerpadlo.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 278235 | Včera: 237354