Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Vypínač svetiel Yamaha R6 2002 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVypínač svetiel Yamaha R6 2002 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

24.02.2019 16:06

Vypínač svetiel Yamaha R6 2002

Marek škuliba - Twist
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte chcel by som sa vas opytat ako by som si mohol svojpomocne spravit vypinac svetiel na mojej r6, chcem si to spravit na obyc koliskovy vypinac niekde ho skryjem len neviem odkial mam odviezt fazu a nulu tak aby mi to fakcilo a zaplo denne svietenie. Budem do nej montovat angel eyes..


10.03.2019 10:56

Re: Vypínač svetiel Yamaha R6 2002

Mariam Liška - majo7878
 Kávičkár 

Ikona

Toto si kup z aliexpresu za 9eur.prerusis napajanie do svetla, kladny pol zo svetla zapojis na kontakt ACC, ostatne uz podla schemy, jednoduche a svetla sa ti budu prepinat automaticky, tusim koliskovy vypinac ti ani neprejde cez stk

30W power LED DRL lights Angel eyes controller wire automatic ON and OFF, DC12V car bike headlight 100% OFF light function

€ 9,47 13%OFF | 30W power LED DRL lights Angel eyes controller wire automatic ON and OFF, DC12V car bike headlight 100% OFF light function
s.click.aliexpress.com/e/bzSmJ1GU

Vela stastia


10.03.2019 12:34

Re: Vypínač svetiel Yamaha R6 2002

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Inak taka drobna rada..
Ak moto, nemala vypinac svetiel od vyroby, teda neumoznovala trvale vypnutie hlavneho svetla zo ziarovkou /ziarovkami/ pocas behu motora, tak si dobre premysli, ako to spravis, nez do toho zasiahnes.

Vatsinou je to stavane tak, ze trvaly odber onej 50-60W ziarovky v hlavnom svetle, je akasi predzataz regulatora a magneta, kde sa trvale vykon ma kde stracat.
Ak svetlo odpojis, znizis odber na par wattov a cela strata, ktoru tvorilo trvale zapnute hlavne svetlo, sa musi vyhriat na regulatore a magnete.
Co nemusi system zvladnut dobre.

Preto ak budes daco podobne robit, priprav sa na mozne problemy, ktore z toho mozu plynut. Ak uz budes robit DRL, sprav to podla moznosti tak, ze v pripade zapnutia DRL a vypnutom hlavnom svetle, daj paralelne ku DRL stratovy odpor, ktory nahradi aspon ciastocne zataz povodnej ziarovky.
Odpor okolo 3,3R trvale znasajuci 50W nieje maly a ak ma mat chladic, nieje ani lacny. aj tak sa musi umiestnit tak, aby sa chladil a nemoze byt nacapeny na plaste. Mozno lepsie je dat dva odpory paralelne 50W, aby sa rozptylilo teplo.
www.gme.sk/rd-6r8-50w-5-sich

Lebo motorky, ktore mali kedysi vypinac svetiel hlavnych, mali tak nejak lepsie nadimenzovane regulatory, alebo obmedzeny vykon magneta, aby zvladali pracovat z odpojenou zatazou hlavneho svetla.

V pripade ze to podcenis, alebo sa na to vykasles, moze dojst ku problemu. Problem bud odide regulator, alebo sa moze ukurit magneto. Najma ak je velmi teplo a zhorsuje sa odvod tepla, pomalou jazdou a pod.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 176673 | Včera: 217873