Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
 Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
 Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok Značky: .
|  Ahojte chalani.. | 
|  Re: egres2:  motorka ide v serii s upraveným karburatorom podomnou 110-120 s 15z rozetou. | 
|     Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (18.09.2018 18:33) | 
|  Ale veď kto chce kam....  ....naučí sa na vlastných chybách.   | 
| Keby si aspon napisal na aku motorku to chces. Lacnejsie bude kupit overbore kit, ako ine kolieska do prevodovky, ktore sa seriovo nevyrabaju. | 
| Neni jednoduhsie vymenit rozetu ako rozoberat prevodovku? | 
|  Ale on chce meniť pomer na 5.prev. stupni, zmenou sekundárneho prevodu zmení celkový prevod, teda všetky od 1.-5. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krampus (18.09.2018 22:19) | 
|  Honda XL 600 R nieje ziadna 125ka    | 
|   motorka ide v serii s upraveným karburatorom podomnou 110-120 s 15z rozetou. | 
| pe306 a čo si pán v tomto konkrétnom prípade predstavuje pod pojmom rozeta ? | 
| Re: brazel: podla poctu zubov 13 resp 15 má na mysli predné kolečko... | 
|  Re: brazel:    | 
|  Takže hošiii nedopracoval som sa k žiadnej odpovedi takže asi pojdem po vlastných a nejak to sám vymyslím. | 
|     | 
|  Re: boombastic: mám vodičák len na 125 l a 600 je bez tp    | 
| Re: AlexDolin: no a co...spravny motorkar taketo pucoviny neriesi. | 
|  Milý Alex-najprv sa nauč pomenovávať veci, lebo rozeta je na zadnom kolese a nikdy nemá 13 či 15 zubov. | 
|  na zakazku ti vyrezu rozetu podla tvojich "uchylnych "predstav   | 
|  Awia , dík .  | 
|  ja si často mýlim  SET a KIT, jedno je sada a  druhe suprava,    | 
| Ja som kedysi riešil podobný problem na čínskom Jinlune 250ke, na 5ke pri 90ke reval motor ako o život. Dal som si vyrobit rozetu (zadnú) s menším počtom zubov aby bola rýchlejšia, predtým som si vypočítal pri akých otáčkach a zaradenom stupni bude rýchlost motorky až som navrhol aby to malo pri pôvodných otáčkach pri ktorých bola 90ka aby bola 140ka. Nakoniec som zistil že som to už prehnal a že tá 140ka sa nadá dosiahnut lebo je slabý výkon motora ale pri 90ke už išla pekne-žiadny rev motora. Maximálku som mal cca 105km/h. Pri menších prevodoch nieje až taký velký rozdel a hlavne na jednotke to ani nepoznáš. Teraz už mám Supertenere 750 a aj tam som robil upravu ale primárneho kolečka a mám tam teraz namiesto 16 zubového 18 zubové a je to poznat ako keby som mal pri päťke zaradenú šestku. Tu už nevadí táto zmena lebo motor má dostatok výkonu. | 
|  ja mam seriu a ked je dobry vietor do chrbta ,  tak  chytím  obmedzovat motora na 6 stupni | 
|  egres2 , áno , samozrejme , hnané .    | 
|  Re: [klub brazel Vidis to ma nenapadlo ze nejak malo zubov na rozetu   | 
|  nechcem sa ti do toho starat ale treba si uvedomit jednu zakladnu vec kazde vozidlo ma v TP uvedenu maximalnu cize konstrukcnu rychlost ktoru nikto kto ma v hlave aspon kravsky mozog z mesiarstva si nedovoli prekrocit pretoze vozidlo sa moze zacat spravat nestandardne a moze sa zacat capovat Bernard  Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (21.09.2018 2:00) | 
|  cinska kktina sa uz od vyroby chova nestandartne,tak si myslim ze uz jej viac ublizit nemozno   | 
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92593 | Včera: 196166