Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím. Neviem či tu už bola táto téma. Kúpil som Hondu CBR 250R rok 2011 a stáva sa mi ked ju ráno alebo za studena naštartujem bez pridania plynu ihneď chytí no otáčky sa začnú znižovať a postupne zhasne. Na druhé štartovanie sa otáčky zvýšia a všetko je v pohode už nezhasne a udržiava si otáčky. Skúšal som štartovať aj s mierne pridaným plynom vtedy chytí a nezhasne ani pri prvom štartovaní. Je to normálne alebo je tam nejaká chyba? Ak má niekto takýto typ motorky robí to aj Vám? Za seriózne odpovede vopred ďakujem. |
Ak to robi len na studeno, tak by som si z toho tazku hlavu nerobil. |
Re: Xmen26: toto mi robilo na KTM SMC 690. Fóra radili, že treba zmerať napätie na potenciometri v škrtiacej klapke pri zatvorenej polohe. Diagnostika v KTM ukázala, že je všetko v poriadku. Mal som Akrapa a správnu mapu, problém som nevedel odstrániť, inú príčinu som na KTM fórach nenašiel, ani v KTM servise nevedeli nájsť príčinu. Naučil som sa s tým žiť a tak som ju aj predal. Keď som ale niekde stál dlhšie, sralo ma to, lebo chytí, skape a vyzeráš ako idiot. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Varan (05.06.2018 13:33) |
sytič nič? ked za studena, ja by som hladal chybu tam. ked sa to potom po akom takom zabehnutí chytí na prvý šup a ide.. lambda? |
ak tam mas ladak, tak doladenim TPS by sa to mozno dalo spravit. No otazka je, ze do kedy. |
Asi tam už nebude štandartný mechanický sytič ... neviem ako pri motorke, keďže som ešte nemal striekačku, ale pri aute mi toto isté robilo čidlo teploty chladiacej kvapaliny (za studena neudržalo, musel som chvíľu držať na plyne) a keď sa trochu zohrialo bolo všetko v poriadku aj ventilátor zopínal ako mal, len za studena po štarte zdochol. Možno to stojí za vyskúšanie. |
Urcite neni normalne aby motorka so vstrekovanim zhasinala ...aj keby bolo -5 vonku |
Potvrdzujem Varanove slova. Ja som skusal hned po nastartovani sa pohnut/vyrazit, ale nie vzdy to pomohlo, vacsinou to skape potom na prvej krizovatke a to je vacsi trapas ako ked ti to skape na parkovisku pocas obliekania A pocas toho pohynania/vyrazenia tomu trosku davaj (nie do obmedzovaca) pocas minutky a malo by to byt v pohode. Bolo to vselikde a nikto na nic neprisiel, vsetko malo byt tak ako ma byt.... Ale ina motorka, moze to byt hocico ine... |
Re: Matej: to ale hovoris o karburatore snad nie? |
Vam tu motorky skapinaju na volnobeh a v dalsej teme vyhlasujete ako mate top zoservisovane masiny |
Re: joscu: ono je trosku rozdiel, ci ti skape motorka na studeno po starte alebo sa zlomi zle zvarena hajtra, na ktorej sa uz pred tebou par ludi vyvalalo. |
Re: janoval: Nie je tam ladený výfuk má vstrekovanie najazdené okolo 11.500km sytič by mal byť automatický. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38360 | Včera: 215337