Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar banda,, je to uz 5 rokov co moj syn uzrel svetlo sveta a presne 5 rokov co som predal svoju R6 2004.... A tak pomalicky premyslam nad "novou" masinou Primarne mi sedi R6tka a tu chcem primarne aj kupit...ale dnes som mal moznost sa zviest na R1 2014 a veru bola to paraaadicka (aj ked mam pred litrami respekt a rozhodne nemam rozpocet na R1tku 2012-2014) Pocul som nieco o prvych 2009 ze tam boli dake problemy s motorom. Preto chcem pocut nejake skusenosti pripadne rady, do coho radsej ist. Absolutne nemam zaujem o ine znacky moto som proste Yamahak. Dikz Upravené 1 krát. Naposledy upravil MatoR6 (24.05.2018 19:53) |
Ja mam R1 2013. Kupil som ju min rok a neviem ci som dobre spravil kvoli 2 rocnej dcere... Mam ju vyladenu, quickshifter atd... Uz som viac keat rozmyslal ze ju predam lebo ta moto nema nikdy dost... Ked chces kludne napis spravu a pytaj sa... 2x by som ju uz nekupil ako otec ale to len preto co to dokaze... |
Ved prave, viem ze 6tka odpusta chyby (mal som R6 2000 a R6 2004) ale liter vraj neodpusta ide o to ze ja som turista na supersporte :D nechodim vkuse plne palby aprilepeny na nadrzi (samozrejme obcas jej osolim). Na 90% som pre R6tku.... pretoze ak R1 tak stejne len 09 alebo 10 a neviem ci tie prve modely boli spolahlive. |
Od roku 2006 ma R6tka dost nevhodny posed na cestu a ak mas 180cm a viac tak duplom. Neviem ako velmi by sa mi museli pacit SS aby som dal vsetky ich nevyhody v premavke bokom s umyslom pouzivat ich ako turista s obcasnym osolenim. Ta R6tka dava zmysel akurat tak na okruhu. Pre obycajnu jazdu je v spodnom spektre otackomera mrtva a ked to vytocis, tak uz si mimo zakonnych limitov. Ak s tou motorkou neplanujes navstevovat okruh, tak si na to turistikovanie kup radsej FZ6 Fazer. V spodnych otackach to ide rovnako ako ta R6 a vo vysokych do premavky aj tak viac vykonu ako ponuka Fazer netreba, toboz ked ta doma niekto caka. Este je aj silny predpoklad, ze natrafis na kus, ktory nebude 3x vyvalany po priekopach. |
ja by som miesto fazera poradil CBR600F |
na peniaze si davaj pozor,velky pozor! |
Naco riesite kde ma aka motorka uplatnenie, mal som uz dve eR6tky a bol som maximalne spokojny, prosim vas kto nema R6 alebo R1 nepiste sem vase nazory a podobne, napisal som ze chcem len R1 alebo R6 o ziadne ine masiny nemam zaujem !!!! Ked som pisal ze som turista a nelezim vkuse na nadrzi pod plnym kotlom myslel som tym to, ze chcem len SS ale chodim si na nom pianko, nemyslel som tym to ze idem precestovat pol europy. Tak prosim k veci piste len ti co mate Yamahy !!! Zaujimaju len problemy, ktore mali dotycny s tymi R6tkami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MatoR6 (25.05.2018 18:14) |
Re: tonoaaa: to s tým posedom je pravda. Model co prišiel od 2006 je veľmi radikálna, a posed vyhovujúci na par km okolo komína. Vôbec, ale vôbec by som si nevedel na tom predstaviť cestu do Berlína (700km jedna cesta) a spet. Na konci jazdy a na druhy deň trochu bolo cítiť akurát zapestia, aj to by som skôr prisudzoval nezvyku z nepravidelného jazdenia na nej ako tomu ze by to bola muciaren na kolesach. |
Ak ju chceš v žltej farbe tak ťa úplne chápem. A je jedno či to je R6 alebo R1. Je to najkrajši SS aky poznám |
Re: MatoR6: na Slovensku a v Čechách je tých motoriek dosť málo (malý trh) na to aby ti niekto mohol na toto odpovedať. Pozrel som v rýchlosti nejaké fora a ten model po ktorom pozeras vyzerá byť spoľahlivý (bola tam nejaká zmienka o určitých problémoch s kontrolou kvality- nedostatočnou povrchovou úpravou stopiek ventilov na 2009 co sa preukazovaní pri ich nahanani na okruhu, ale nič extremne pre bežného uzivatela). Ja by som sa toho nebal, je to predsa Yamaha , ta vo všeobecnosti nemá históriu poznacenu nejakými technickými problemami. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (25.05.2018 19:22) |
Re: Explo: Moja TOP je R6 v modrej farbe a R1 biela s cervenym ramom ! :P |
Ked R1 tak odporucam dosetrit na 2012-2014. Vsetko vychytane. Super cestovna motorka, 600 km na supu bez tryznenia, pohodový hltač kilometrov. Ťah a zvuk ako V8 5.0... Jedina zaznamenana oštara co som mal ja = preblikavajuca kontrolka mazania, zrejme chybné hladinove čidlo oleja, lebo oleja bol vzdy dostatok... |
Re: Ridgeback: Super, presne taketo odpovede chcem pocut |
Mato mal som fazera a mam R6 2008. Jazdil som s tym aj v premavke ale uz je z toho okruhovka. Na to som to aj kupoval. Ak si mal R6 s rocnikom pred 2006, tak si sadni na tie novsie a sam zistis, ze tvoje dookola omielane frazy sa zmeni len na R1. Tie motorky su az na problemove motory R1 z rokov, ktore boli spominane, v podstate bezproblemove. Problemy mozu nastat az ked kupis riadne vyvalany kus. A este raz ti opakujem, ze okrem posedu je ta R6 do premavky nevhodna svpjim priebehom vykonu. Oproti inym SS 6tkovej rady je to proste v nizkych otackach dost slabe. |
Chalani este otazka, maju R1 aj R6 polepy pod lakom? alebo su na laku ? |
nepadnute pod |
Re: RadoR6: Toto som vedel, ale rad to pocujem od ludi ktory vlastnia masinu...nielen pocul som to |
Re: MatoR6: jaska . Ja som sa len zasmial na tej hlaske od joscu ako na dobrom vtipe. V podstate to bola dobrá "kontrolná otázka" od teba s tými nálepkami. Mam tu motorku 12 rokov a za toho pána som si teraz nemohol spomenúť ci sú nálepky pod alebo na laku.Joscu nám to objasnil obom Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (26.05.2018 18:55) |
mne sa nepodarilo dat ani jednej sportovej motorke (a takou R1 urcite je) bez tryznenia ani 300km. ale viem, ze na tom niektori turistiku navzdory tomu jazdia. nechapem, ale je to tak. |
Ridgeback: Na mojej zacala obcas svietit ta kontrolka oleja tiez. Hlavne ked jej nakladam hore kopcom alebo som na zadnom... Oleja som tam mal kolko ma byt. Dolial som asi deco a prestalo to. |
Inac mam 191 cm a nemam problem cestovat ani na SS. Na R1 zatial najviac za den 600 km a uplna pohoda. Predtym ZX6R za 2 dni 1800 km a tiez tak. |
To cidlo oleja pri bigbangu je casto spominane na forach. Robilo to aj po cerstvej vymene oleja. Zacalo to robit od novoty cca pri 2500 km a mal som z toho najprv riadny stres. Stacilo podrzat na dialnici otacky cez 8000 par minut a po zaklapnuti svietila aj minutu. Ako vravim, oleja vzdy dost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ridgeback (26.05.2018 21:30) |
No ja mam po vymene oleja asi 2000 km a zacalo to robit na cca 12000 km...Pred vyˇenou to nerobilo. A tiez to bol riadny stres ked to zasvietilo.Ja mam 191 cm a pohoda. A ako to vyriesit? Vymena cidla ci zvyknut na to? Aj ked po doliati mi zatial nesvietilo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil WarLord (26.05.2018 21:43) |
Re: WarLord: Je to na vymenu. Ale ak si si uz zvykol a nevadi ti to tak jazdi pokojne dalej, nic sa nedeje. Ked som ju predal na jar 2017 tusim pri 12000 km tak chalan zastavil kvoli tomu na dialnici, kontroloval olej a volal mi |
Re: Ridgeback: Tak zda sa ze problem vyrieseny. Vymenil som olej a zatial to nesvieti. Namiesto Motulu som tam dal Yamalube a prestalo to... Inac to cislo 170 e |
yamalube ≠ motul? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 152494 | Včera: 216376