Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim pani, |
Jo a este doplnim ze sa bavime o jazdenej masine .. dost podstatna info |
Ked GS na turistiku, tak urcite ESA a DOHC. Ak nemas aspon 190cm, nepotrebujes GSA, velku nadrz v Europe nevyuzijes, je to vysoke a tazke. Ziadna znacka si nedrzi cenu ako BMW, ocenis pri predaji. Sedadlo Africa (dufam, ze myslis aktualnu) je skor endurovejsie, cize pohodlie jazdca aj spolujazdca je uplne inde ako GS v zaklade. Aj KTM 1290SA ma tvrdu lavicu a chalan, co s nim aktualne jazdim Balkan, na to dost trpi... |
gs je v terene moc tazka,byva casto vola v zadnom kolese,a ked sa kardan posere tak platis a neopravis to niekde na kolene,retaz kupis vsade,vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody.hlavne ako sa uz spominalo telesna vyska je podstatna vec.ja osobne keby nechcem teren,len lahucky sem a tam tak tiger 1050,nieje tak zbytocne obrovska ako gs ,je nizsia ,a dobry vykon,keby teren tak ktm 990 posledne rocniky,alebo africu. |
Ja teren takmer vobec prave. Mne ide skor o cestovanie. Ja som pravdupovediac velmi rozmyslal aj nad kawou 1400 gtr. Len mam ten posed sa mi az tak nepaci a mam pocit ze endurko ti na ceste viac "odpusti" |
dokial neodskusat vsetky moto co asi chces tak nerob unahlene rozhonutia .odskusaj tigra ,gtr,1200 supertenere,varadero atd a uvidis co ti sadne.tazko ti radit,kazdy chce pocitovo inu moto co mu pasuje.zober prachy a skusaj rad za radom.a hlavne odskusaj motorku aj co moc nechces.by si sa divil ako niekedy to co nechces je to prave co ti pasuje. |
Re: wiese: aj zenu si tak vyberal, ze vyskusas pojazdit, aj ked sa ti nepaci? |
Alebo to treba preskocit a ked uz ma clovek stradat, peniaze, phodlie, ba dokonca je presvedceny o tom, ze enduro odpusti viac, ako moto turisticka, nechce normalneho velkeho nahaca z velkym plexi, ani normalneho lacneho turistu /BMW RxxR, alebo K, R, xx LT/ tak by si mal kupit rovno nieco, co vyplyva z nazvu, teda strada v kazdom detaile, ale ma to aspon velky vykon a domaservis je skoro nemozny, navyse to ked uz nema byt pohodlne, tak to ma byt aspon drahe.. |
1. neponaravy podvozok je mytus, nic take neexistuje. |
Mal som podobnú dilemu , a volil som zlatý stred či už v počte valcov , či ich objemom ;) |
Re: boombastic: kolko si toho najazdil na gs? |
na gs nic, ale na inych boxeroch, dvojvalcoch a leveroch az az. a presne z tejto praxe viem, ze neponaravost leverov je mytus a dvojvalce vibruju. a aspon mne pri dlhych strekach vibrovanie chyba najmenej. a chovanie leverov napriklad pri prejazde hlbsim vytlkom je velmi nepriatelske. levery su fajn, ale tiez to nie je ziaden zazrak, ako sa o nich pise, alebo si to skor neobjektivni majitelia sugeruju a chcu vsugerovat aj inym. |
Re: boombastic: neuveritelne, ako sa potrebujes natlacit do kazdej temy na tomto webe a pritom trepes uplne kraviny. Toto by mala byt motoporadna pre ludi, co chcu poradit a maju ozajstne skusenosti. A to podla tvojich prispevkov ty evidentne nie si a nemas, len trolujes... |
Zlomene brnkatko.. |
Patrik Žiško - ziskop....nelaboruj |
presne ako pise dzefe (keby si nevedel, tak to je nasa hviezda zo sudnych sieni ), sam by si si mal vyskusat a potom vybrat. skusenosti ostatnych su sice fajn, ale kazdemu sedi daco ine a momentalne nevies, ku ktorej skupine patris ty a podla nazorov a skusenosti to ani nezistis. ano, bude to na dlhsie vyberanie, ale aspon budes mat istotu. |
dzefe |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Byt tebou ešte by som zvazil KTM 1190 Adventure, pripadne ak nechceš veľa elektroniky tak 990 Adv. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (07.05.2018 21:10) |
Ked Rado poukazuje na KTM, ja osobne by som zvazil aj skusit to multistradanie. |
supertenere, crosstourer, tiger, gs, rt, gt, lt, fjr...pri tom dennom najazde, co si dal, si hlaď vybrat nieco s pohodlnym posedom. je kopa masin, staci sa previezt a co sadne vybrat. zbytocne tu spekulovat nema cenu. svoju prdel si budes vozit ty a nikto iny...tak skusaj a vyber. |
Re: ziskop: Ahoj. Neviem kde si na to prišiel, že Ti "endurko" viacej odpustí. Chceš cestovať po asfalte vo dvojici, naložený a rozprávaš o " endurku"? Gtr má mať podľa teba niečo s posedom? |
Re: ziskop: laka ta esa a kardan a nejazdis teren a k tomu jazdis vo dvojici. |
nakoniec skonci pri goldwingu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil gico (08.05.2018 21:00) |
Na cestnu turistiku a sem tam prejazd k chate, kludne aj FJR1300. Pre drsnakov XTZ1200 a k tomu dne turbo hmlovky z Ciny.... |
Pozri obrázok |
Re: raptor: to ze sa na ne pyta neznamena ze ich potrebuje.. on ich len chce. to je sakra rozdiel. btw, od stareho vzduchaca je lepsie asi cokolvek. ten motor a prevodovka, to bola polnohospodarska technika, bez urazky (najazdil som na tom 50tis km). Upravené 1 krát. Naposledy upravil kvietok (09.05.2018 0:43) |
Raptor - dikes za nazor a aj za inzerat. |
kvietok - neberiem to ako urazku ale ako uhol pohladu... ten druhy je ten ze ta "polnohospodarska technika" bola 33 rokov bestsellerom. Ine modely vznikali, zanikali znovuvznikali ale GS sa predava uz 4 dekady, a poslednych 20 rokov urcuje trendy a aktualne vdaka tomuto modelu zaziva BMW motorrad zlate casy. |
Raptor> posledne dni striham videa z Rumunska, polka zaberov su od kamarata s GSA vzduchac a niekedy sa naozaj zabavam na zvukoch, ktore ta motorka vydava - polnohospodarska technika je vystizne pomenovanie. |
aj trabant bol dlhe roky bestseller |
matus - pripustam ze boxer ma svoj charakteristicky zvuk.. no a co !! Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.05.2018 8:41) |
Doporučujem Hondu Crosstourer. Štvorvalcové véčko je neskutočne podarený motor. Výkon 95 kW postačuje aj pre plne naloženú motorku s ľadvinkou, nízke vibrácie, vynikajúca dynamika, životnosť motora je podobná ako u auta (dvojvalce nevydržia tak veľa). Máš tam kardan, v prípade potreby alebo chute s tým môžeš ísť aj do ľahšieho terénu a hlavne bezkonkurenčná spoľahlivosť. Ja mám na ňom už viac než 100 000 km a bez jedinej poruchy - a to mu dávam dobre zabrať aj mimo cesty. |
Štvorvalcové véčko je neskutočne podarený motor ... dvojvalce nevydržia tak veľa ... No jó , no . |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
mylne omameny jedinec sa na teba pozera rano v zrkadle. Na teba sa tiez nikto nehneva ze si mylis pojmy s dojmami a nie si schopny (si) to priznat ze skratka iba trollujes |
raptor - tvoje GSA sa mi lubi najvaac ale je uz nad rozpocet. Preto zistujem ci si mozem dovolit ESA teraz alebo musim dockat este chvilu... |
Re: raptor: Re: raptor: Neviem čo z toho je blbina, čo som napísal, skús to konkretizovať. |
DVKS - blbina je to na co zareagoval aj brazel a co si napisal ohladom zivotnosti dvojvalce nevydržia tak veľa |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
bacaono |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
bacaono |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
raptor |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Re: raptor: jazdil som na 1150ke a ze to ma orat pole kedykolvek podpisem. Mal som tu motorku rad, ale dat takyto motor do zvysku tej motorky bol jeden z najbizarnejsich konstrukterskych tahov, aky som videl. A na svoju dobu az nedostojne. |
Kvietok> no prave o to ide, ze sanitku nepotrebujes - ked padnes v terene, takmer nikdy sa ti nic nestane. Sem tam si urobis nejaku bolacku, vyklbeny prst, alebo tak. Vynimocne zlomena ruka, alebo noha. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Farbo25 (09.05.2018 22:33) |
kvietok ved v pohode, je to vec pohladu |
ESA na GS 2012 , bude dnes pred dochodkom zivotnosti. Vymenit sa dnes da, to neni problem, len necakaj ze bude ako nova. |
Re: duggo: myslim ze podvozok by mohol byt lepsi ako u novej , zalezi kolko zainvestujes. |
Re: duggo: ESA dochodok nepotrebuje, odchadzaju tlmice. Vvymenil som za Ohlins ESA ostala zachovana a je to este lepsie ako nova |
Re: raptor: velkost ani rozlozitost motora nikto nekritizuje (mozno by si sa mal prihlasit do kurzu citania s porozumenim..?). Ale ze to malo ledva 85koni a nad 3tis rpm vibracie, z ktorych si po celom dni necitis ruky, to je celkom ina tema. O povabnej a vlacnej prevodovke ani nehovoriac. Najviac ma pobavili komentare kamosov co si nakupili LC a basnili aky to je motor, tak im hovorim, chalani, normalne motorky maju take motory uz davno.. |
Kvietok, clovek co su kupi triumph ma uplne ine potreby od motorky, ako clovek co si kupi bmw. |
Kvietok, ale ved si precitaj co si napisal. Nejake uplne vseobecne vety, z ktorych clovek aby pochopil co si myslel/krtizoval musi byt sibyla/nostradamus, alebo aspon navstivit delfy. A nakoniec to este zalejes poznamkou o citani s porozumenim |
kvietok - mozno by si sa mal prihlasit do kurzu citania s porozumenim aj ty, na konci roka dostaneme obaja vysvedcenie a uvidi sa kto je v skutocnosti lepsi ziak |
Re: ziskop: I keď si písal že už si rozhodnutý... podľa toho čo si popísal si sa rozhodol asi dobre, pre jazdu po cestách a vo dvojke je asi GS lepšia voľba. Afrika by bola zbytočná - to kde má ona navrch (off) by si proste nevyužil... |
boombastic |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Na to, co popisujes, je podla mna CRF1000 v.1 aj v.2 menej vhodna ako GS12. Suhlas s Awia. |
kankoXF - podla mna obe motorky GS aj CRF su vhodne na vychod aj na zapad. |
kupis si afriku a budes sa otacat po GS, kupis si GS a budes sa otacat po GSA... ma to logiku? :D |
Pre cloveka, co sa nevie rozhodnut, je najlepsia multistrada. |
Re: Merlin00: Trepeš. |
Re: raptor: myslim, ze vies co som pisal ... |
Africa nalozena s dvomi ludmi a batozinou straca dych.... |
Máš zlý názov príspevku... |
Re: Dandan: majitel bmw uz davno nepatri medzi elitu, kedze ini predavaju aj drahsie motorky. |
Re: duggo: a co to s tym ma spolocne ze mam v profile triumpha?? Tvl toto ju je nejaky argument? Este mi povedz ze mam ine potreby lebo nie som slovak a bude Btw motoriek mam viacej a jazdim skoro 35 rokov, viem o com pisem. Btw2 "Ja som si myslel ze" je najlepsia cesta k pruseru.. povie ti kazdy parasutista. |
Re: raptor: vlacna prevodovka bola ironia. Pochopil by si, keby si vedel. Ale nevies, tak si nepochopil. Nevadu. Pre vysvetlenie, Ironia je krajina, v ktorej je vsetko ze zeleza. |
ja mam africu a bracho 1200gs . kupovali sme ich nove minuly rok spolu a absolutne sa tieto dve moto nedaju porovnavat. GS je uplne niekde inde. |
1. ano, na cestu su duse ostara. Takze treba trenovat, alebo skusit tublis. |
u cestnych enduro si urcite over, ci ti bude vyhovovat kratky 6ty prevod. na dialnici starsia gs toci 4750, novsia tusim 5000, co je dost vopruz aj ohladom vibracii aj spotreby aj hluku. Neviem ako RT, ale kamosi maju tu 4 valcovu K1300 a 6valcovu 1600 a im to toci tak 3500rpm na dialnici. Takze na dilanici ti na GS placu ze max 130kmh a oni na Kckach sa nudia a lestia si nechty. Na druhej strane akonahle pride horsia cesta tak placu a ti na gsach maju usmevv od ucha k uchu (a to aj na niektorych rumusnkych asfaltkach napriklad) Upravené 1 krát. Naposledy upravil hipi (19.07.2018 1:11) |
Tiez som z tych, ktorym najviac vyhovuje moto typu cestne enduro, nielen koli rozmerom (190cm, 105kg), ale najma koli univerzalnosti pouzitia.. okrem uplneho extremu (t.j. miesta kde uz neexistuje vobec ziadna cesta) zvladne takato moto v podstate cokolvek, ci uz dialnicny presun, okresky, sotolinu, mokru travu (pri rozumnej volbe pneu).. teda viac menej nemusim zvazovat ci tam kam chcem ist je cesta dobra, horsia, zla.. proste tam pridem (nakolko som lenivy chodit peso ked nemusim, aj ked na Poienari som si poctivo tych 1490 schodov vyslapal). |
Re: hipi: ty si zjavne GS nikdy nejazdil. Dialnicne otacky su uplne v pohode z pohladu vibracii, spotreba je pod 6 aj s komplet kuframi (co nedosiahne vacsina konkurencie ani nahodou) a hluk je na vsetkych moto lebo vietor. Ak nahodis vysoke plexo a deflektor, mozes na kazdej moto znizit hluk, ale zas v lete ta nema co ofukovat a varis sa vo vlastnej stave. Komu vadi vietor, nech ostane pri aute s klimou... |
Re: hipi: kratky prevod na cestnom endure? s 1150kou som chodil prakticky na spotrebu 150, nove GS idem pianko 180, na mojej KTM s 3 kuframi a zenou za sebou dialnice 180. Ziadne nezmyselne vytacanie motora, ziadne absurdne spotreby, ziadne prehnane vibracie. |
Re: Menton: tvoje kategoricke vyjadrenia su viac usmevne ako prinosne.... so myslel ze si sa uz naucil trosku sebareflexie. Ked ti poviem ze GS mam tak mi ani neuveris. Napriek tomu dakujem za tvoj nazor, nevedel som ze RT ma tiez tak kratke prevody. A pis si ze moja GS vzduchac 2009 toci 4750 a zerie 6,2l pri 130, pricom spotreba stupa exponencialne, pri 160 to uz je cez 8l. Nie je to ani trosku komfortne, kedze sa citim ako vo vrtulovom lietadle a spunty do usi su povinne pri akejkolvek ceste nad 100km. Mam deflektor a ten znizi aerodynamicky hluk, na druhej strane vynikne zvuk od motora a vyfuku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil hipi (07.11.2018 0:42) |
Menton - popravde spotrba pod 6 litrov s kuframi pri 130 km/h skor nie ako ano (resp na Adventure určite nie) |
Oooooo ostra debata doplnim ceny servisnych prac.... Hodinovy servis honda....32 € Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (07.11.2018 19:32) |
ja som mal na sportovo-cestovnej 1300ccm stvorvalcovej motorke s troma kuframi sviznou, ale predpisovou jazdou dlhodobu spotrebu okolo 5 litrov (nikdy ale nie viac, ako 5,5) podla pocitaca, ale v zasade sa to zhodovalo aj s vypoctami pri tankovaniach. jazdil som ale sam, bez ladvinky. |
Aj ja. Ale potom som sa chcel pri jazde aj zabavat, tak som presiel na 2 valec. A tie proste beru viac. |
aka je to svizna, ale predpisova jazda? |
cruelbody - do autorizovaneho servisu sa u nas chodi spravidla iba vtedy ked je motorka v zaruke. A ked ides do neautorizovaneho servisu po zaruke tak sa to takto neberie. |
Re: janoval: no napriklad ze sa k tej maximalke nesplhas pomalicky, ale za sekundu. Ved nevravim, ze obcas to neukaze aj viac, ale skratka nie palba 300, ale plus minus (viac plus) povolenou rychlostou. |
Re: raptor: samozrejme ze mechanici ti isti bol som dnu a je tam iba jedna dielna, len mi prislo usmevne ze aby ta suma nevyzerala tak hrozivo tak to urobili na 5minutovky ale co ty vies mozno tam platis za kazdu nacatu 5 minutovku a ked s hondou tak za kazdu nacatu hodinu |
crualbody opat uhol pohladu... |
Re: raptor: aj tak si tam napisu cas plus minus autobus tak aby im dobre vyslo ale nevyzeralo hrozivo |
cruelbody- odkial mas udaj bmw servis 92€/h ? z trhoviska od babky Trantalky? |
Tak. 2 roky odkedy som zacal pilit usi je doma Upravené 1 krát. Naposledy upravil ziskop (22.05.2020 0:30) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70367 | Včera: 146654