Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, mam problém so svojou GSkou, pred týždňom som menil palivové čerpadlo pretože z nepochopiteľného dôvodu mi praskla rýchlo-spojka a tieklo odtiaľ palivo. Stare čerpadlo som vymontoval a elektroniku prehodil do nového palivového čerpadla a znova zmontoval. Po pretočeni kľúča sa palivové čerpadlo už nerozkrútilo a nielen to ale dokonca po zapnutí štartera sa štartér nerozkrúti len buchne ako keby bol vyšťavený akumulátor. Nestretol sa už niekto s takýmto niečim ? Dakujem |
No a ako je na tom ten akumulátor? Je OK? |
Ak si si isty, ze baterka neumrela, tak po zapnuti kluca, skus prepnut par krat prepinac engine stop. |
Ano pred výmenou to šlo aj ked sa priznám že presne pred tým ako som sa do toho pustil som to neskontroloval ale týždeň pred to šlo... |
|
Re: mavorak: Čo ti to tam vyblikuje, nejako to nie je vidieť. Nechápem prečo by motor nepretočil štartér... Asi si niečo poskladal zle ale to je ťažko takto... |
No podla toho videa, to vyzera na zdochnutu baterku, ale po zapnuti kluca a spinaca "engine run", nieje pocut ani cerpadlo.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 279919 | Včera: 207659