Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
e07 a ekvivalenty sú dobré len za predpokladu, že motorka je 95% na ceste a v teréne je sucho a jazdec neskúsil nikdy agresívnejšiu gumu. Cestná guma na balkán. |
na moje off cestovanie niet lepsej zadnej gumy ako Pirelli Scorption rally. Na lahkej motorke vydrzi 7tis km - to jej bude ostavat este tak 1cm stupel. Takze potom este 2-3tis na asfalte da. |
Re: matus: Ak teraz nemyslíš mastodonta ale 690, tak skús C-02 a budeš prekvapený koľko vydrží. Ak nebudeš hulvát na plyne tak aj do 10tis s tým ľudia jazdia (DR650, 690, 640 a pod). C-17ka tipujem tak 5-6tis max a potom len asfalt. Pritom grip neporovnateľný s cestnými vzorkami. |
Na svojho Tigra som obul AVON TREKRIDER dlho som zvažoval akú správnu Pneu obuť aby sa s ňou dalo ísť aj do ľahšieho terénu, ale aby aj čosi vydržala na asfalte. |
Výjazd na Plocno a na Brasinu je ďaleko nad možnosťami tejto pneu , vtedy dostali riadne zabrať . Tomuto dezénu nerobí dobre ani hlboky štrk ako som spozoroval aj na e07+. Proste to vyplýva z dezénu ,kde majú tieto pneu tendenciu plávať . Takyto povrch viac vyhovuje stuplovym pneu. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8074 | Včera: 246994