Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím páni |
Re: ado329: Pozri sa do penazenky a potom to daj niekomu, kto tomu rozumie. |
Re: Masochista: Človek sa niečo spýta a hneď sa podľa teba do toho nerozumie. Myslim, že ak by šlo o zodraté krúžky dymilo by to za tepla Preto som to tu hodil. Viac hláv, viac rozumu. Z karburátorom som nič nerobil ako som motorku kúpil. |
no dymit moze aj kvoli syticu.... Vsak odsleduj si spotrebu oleja. Mne DR-ka ked zrala olej, tak dymila az za tepla. |
Re: ado329: "Človek sa niečo spýta a hneď sa podľa teba do toho nerozumie." |
To nie je dym , je to obyčajná voda . |
Ja by som sa tiež priklonil k tesneniu okolo valcov. A nastaviť karburátor. |
nevo , akých valcov ? Má jeden a aj ten je chladený vzduchom . |
priklanam sa k brazelovemu nazoru. esliva by to miel byt olej, nebude to z vyfuku valit jak bila para, z oleja by byl modravy dym, pripadne cerne drobucke kapecky. kedze to neni diesel, tak to neni nespalene palivo. budu to asi vodne pary ze spaleneho paliva a ked sa vyfuk cely prehreje pary expanduju tak, ze uz videt nejsu. |
mal som XR600R co je v podstate totozny stroj. Jazdil som s tym celu zimu a nikdy takto nedymila. A to zrala 0,2L oleja za hodinu. Po vymene piestu a prevlozkovani uz nedymila vobec. Ani v zime. |
V 19-ich rokoch si možno ani ty nemal na lepšiu mašinu ... |
V 19ich som nad motorkou ani len nerozmyslal. Viac ma lakali baby. A mozno ani dnes nemam lepsiu masinu. |
Dik všetkým za rady K tomu spoju- striekal som výfuk a keď som ho zhadzoval, tak tam namiesto hlinikoveho tesnenia bol ohnutý plech. Plech som dal preč a objednal originálne tesnenie, ktoré tam zatiaľ nieje. Karburátory som včera čistil a vymenil na prírubách tie gumičky. Tesní to dobre, myslím že to spôsobovalo to zdochýňanie po vypnutí sytiča. Dnes ešte skúsim poladiť voľnobežnú zmes. Nemáte nejaké rady ako na to ? Doteraz som ju nastavoval na najvyššie otáčky a o kúsok späť. |
Re: ado329: vobec nemam negativny nazor, ale zamyslim sa. |
Nezabudni vymenit gufera na ventiloch. Tie mas isto po smrti. Pokial si si strazil olej tak piest, kruzky, valec nemaju byt prečo zle to nie je 2T |
Vzduchový filter je nový, má asi 200km. Olej mi to nežerie skoro vôbec. Od výmeny (asi 200km) dozadu mi nič neubudlo, alebo aspoň to nieje na ryske vidieť. Ešte ma napadlo či to nedymí kvôli guferám na ventiloch. K motorke sa staviam tak, aby dostala čo potrebuje. |
Re: momul: S tými guferami si ma predbehol Objednám ich teda. Dik potreboval som sa presvedčiť |
Olej do benzinu miesas v akom pomere? |
Pred XY rokmi som mal s mojou XL podobny problem a stacilo vymenit práve guferá. Samozrejme by bolo zmerat i tolerancie na ostatných dieloch. A ešte jedna rada. Ked budes menit guferá, neskladaj hned dole kvoli tomu hlavu aby si nemusel davat nove tesnenie pod hlavu. Vykrut sviečku a vpust do spalovacieho priestoru snuru (nejaku pevnu ale ohybnu). Opatrne potoc motorom kym neopre o ventile (rob to v spalovacom takte). Tym ladom ti piest cez snuru podrzi ventile a mozes vymenit gufera. Robil som tak na XL350 a ide to. Samozrejme snuru spust tak aby ti stale trcal jeden koniec cez otvor na sviecku von. Po dokonceni uvolni a snuru vytiahni...jednoduche však? |
Re: Masochista: Majiteľ predomnou menil piest za nový a valec poslal na výbrus. Viem to, pretože som mu to skladal Takže tam by som chybu nehľadal. Guferá som objednával od výrobcu VESRAH |
Keby si vsetko napisal na zaciatku, nemuselo tu byt prvych 10 prispevkov. Nakoniec z teba vylezie, ze ty uz mas hotovu celu generalku a potrebujes iba naladit karbec . |
Filipko - nie nie ale je v podstate je vecne v oleji takze oproti 2t vyhoda. Ja som len poradil z vlastnej skusenosti a tiez vzhladom na narocnost opravy ci uz manualnu zrucnost alebo financie. Ak sa mu to podari spravit to sposobom mnou opisanym tak to ma robotu na 2hod a gufera za 20Eur a ak nepomože potom nech riesi narocnejsie diely na financie |
Re: momul: K tomu triku so šnúrou. Skúsil by som to, no zabrúsim rovno už aj ventily, keď už budem dávať dole tie pružiny. Ale nápad je to dobrý |
či sú to guferká Ti napovie to ak na teplom motore pridáš na aspoň na 4000/min, potom zavrieš plyn a ked klesnú otáčky, tak znovu ani nie prudko, len plynule znovu pridáš ak moto zadymí , tak to prisáva olej cez guferká. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 88253 | Včera: 225885