Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ty s tou XTckou spekulujes jak Beta s pi.u. zober binderku, alebo kus medeneho drotu, vopchaj do zavitu, pritiahni a voz sa. V zime zanes motorku do servisu, nech ti to spravia, lebo nehnevaj sa na mna, ale ty stroarj(zatial) nie si. |
Panove a ak ide dole aj krytka olej. filtra treba to aj znova ovzdusnovat?Lebo som to dnes pozeral a je tam zvrchu taky krizovy sroubek, tak je otazne ci ho povolim bez toho aby isli zvody dole. |
Len neviem ci to tu niekde robia a chcem ist cez vikend na moto uz.Ked davam dole viko spojky treba davat mino toho dole este nieco ine?Alebo pojde vytiahnut bez problemov, lebo na byvalej motorke som s tym dost bojoval |
Ak si trošky šikovný a vieš narezať závit tak ti to pôjde ľahko. Ak si netrúfaš daj si to radšej niekde spraviť. Za tých pár eur ti nestojí dojebabrať to. |
Re: x5go: So správnymi nástrojmi áno, dostaneš. Ale ak nemáš skúsenosti ... toto vlákno sa bude dlho ťahať. Stačí maličkosť. |
Takže je tam závit M6, vložku M6 tam dostanem bezproblémovo? |
Okey, tak skusim, zistit ci to tu niekde robia alebo si to budem muset objednat sam tu sadu na prevlozkovanie. |
Buď ho vypustíš alebo dáš moto na bok. Inak vytečie |
Tak buduci tyzdeb to skusim poriesit.Po zhodeni krytu spojky treba davat moto na bok, ci nahodou nevytecie olej? |
Ak je to strhnute je jedno aky zavit ci M5 alebo M6 |
Ja som ten motor videl cca15 rokov dozadu a ak ma pamäť neklame je tam M6. |
Ja by som to spravil tak aby to bolo na nerozoznanie od originalu, takže ak je origo M5 tak by som tam nechal skrutku M5. |
M6>M5 Ty sa musíš rozhodnúť či chceš pôvodnú skrutku alebo použiješ väčší. Riešenie s pôvodnou je pracnejšie, s druhou ťa bude štvať už len pri pohľade na ten dekel tá "iná" skrutka. |
A ked tam dam teda tu vlozku M6 tak tym padom tam ten original srob nepojde, kedze original tam je M5? |
www.aliexpress.com/item/OMW-CAR-UNIVERSAL-M6-X-1-0-X-8-... |
Opravna vlozka, ak sa spravi naozajstnym opravnym zavitnikom a naskrutkuje sa tam naozajstna opravna vlozka "strunka" z pevnostnej nerezi, tak ten zavit bude na vzdy. |
Robil by som ako radí RS955i |
Na starých XT ma tento šrob 2 funkcie: drží viko filtra a zároven tesní kanál ktorý služi pri výmene filtra tak, že ked meniš filter, tak cela filtrova šachta je zaliata olejom. Aby ti olej nezadrbal cely motor, tak ako prvý odšrobuješ a kusok povytiahneš tento šrob. Odšrobuješ aj odvzdusnovak čo je na dekli filtra zvrchu a vtedy olej zo šachty sa ti odleje do priestoru spojky. Potom odsrobujes ostatne dva dlhe sroby z dekla a menis samotny filter. |
daj tam šrob M7 dočsne a potom urob vložku |
Lenze tento zavit je tam durch nie?A ten sroub co je tam je tak do polovice toho zavitu.Jaj zas niekto radi, jeden pise ze zavit je durch dalsi mi to vyvrati |
... ze by pomohol aj o trochu dlhsi srob To koľko chceš vŕtať , 5mm , 10mm ? |
Re: RS955i: to mi tiez radili ale v takom zneni ze by pomohol aj o trochu dlhsi srob od toho co tam je a do buducna jemnejsie dotahovat. |
vycisti dieru na spodku este ostal neporuseny kusok zavitu.Precízne vymeraj dlzku styftu /zavitova tyčM6/ tak aby si vicko dotiahol uzavretou M6 maticou/ trebars z bicykla/ a tento vlep do bloku epoxy lepidlom /tekuty kov/. |
Re: zdeno255: Mam tam dat teda ten M6 konkretne tento? |
Re: x5go: hlavne sa zamysli, kto posledny na tu skrutku siahol. Ten by mal dat od nej nadobro ruky prec. |
Ja jazdim aj cez zimu Inak tie opravne sady ako funguju a ako sa to vlastne aplikuje?V zivote som s tym nerobil. |
Ak tam mas tak maly zavit, ako je M3, co sa mi nezda, skor je to M4, tak asi najlepsie helicoil. |
V-coil alebo Heli-coil alebo podobne |
Vyvrtat, väčší závit, väčší srob. Vyvrtat, závit a vložka.. |
Zdravím motorkárov, včera som si pred jazdou všimol že na mojej moto Yamaha XT600e 1992 mám strhnutý šrób ten ktorý som vyznačil na foto imgur.com/a/1kmhi .Od toho šroba to celkom dosť teče, skúšal som dotahovať no je tam pravdepodobne úplne v prdeli závit.Aké je riešenie?Dalo by sa to len prebehnúť trojkou závitníkom teda ak tam je nepriechodná diera?Čítal som že toto sa na XT dosť často stáva, tak ako sa to dá opraviť, samozrejme kvalitne nie nejaká fušerina ktorá pri ďalšej výmene olej. fitra prdne.Ďakujem za pomoc |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101991 | Včera: 211289