Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych.Potreboval by som info ohladne palivovej sustavy u cinskych skutrov.Mali sme piaggio 50 4t a mal priamo na spodu nadrze podtlakovy ventil a od neho priamo hadicou islo palivo do karburatora.Teraz som zadovazil na kratke jazdy cinsky scooter 125ku konkretne Motorro (longjia) Trevis 125.Nieje mi jasne ako funguje palivova sustava pretoze od nadrze ide hadicka cez palivovy filter do podtlakoveho ventilu,ktory je prichyteny na rame a odtial do zrejme palivovej podtlakovej pumpy? Z tej je vyvedena hadicka do karburatora a dalsia rozvetvena nevedno kam.Nieje mi jasne koli comu tam ta pumpa je,kedze je nadrz nad karburatorom a malo by to fungovat na principe samospadu.Zatial vsetko funguje,len by som poprosil niekoho o laicke vysvetlenie tohoto systemu.Chcem poznat spravnu funkciu toho zazraku pri pripadnej poruche.Je mi jasne,ze to bude nejakou pulznou membrankou posuvat palivo dalej ale pride mi to zbytocne.Dakujem za postrehy. |
Koli zasobovaniu palivom, ani ten ventil, co bol na piaggiu, nieje len ventil, ale vlastne pumpa. |
Je taka moznost,ze by som tuto podtlakovu pumpu aj ventil obisiel? Rozmyslal som dat do sustavy za nadrzou uzatvaraci ventil benzinu,za nim filter paliva a dalej na priamo do karburatora.Vypustil by som vsetko ostatne a zablendoval podtlaky.Malo by to fungovat?myslim,ze by ti bolo spolahlivejsie a menej haklive na poruchy.Ked takto roky fungovali Jawy a ČZ-ty mohlo by aj tu.Ci sa mylim? |
Mozno to fungovat bude, ale mozno nie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 95361 | Včera: 235460