Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motor sa pri pridani plynu dusi - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMotor sa pri pridani plynu dusi - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

28.08.2017 19:13

Motor sa pri pridani plynu dusi

warken
 Skútrista 

Caute.
Mam problem so skutrom (Adamoto Speeder 506)(50ccm, 4-takt). Kedze nemam 18 a nemozem soferovat sam tak som si kupil skuter. Na prepravu staci ale mam s nim dost vellky problem. Akonahle na nom jazdim dlhsie (cca 15-20 minut) tak pri zastaveni a naslednom rozbehnuti sa mi skuter uplne udusi. Ak pridam plyn ani len trocha nepodskocia otacky ale rovno sa udusi. Nastartujem ho a hned a ide akokeby sa nic nestalo. Netusim co s nim moze byt. Menil som na nom CDI, membranu v karburatore, sacie koleno, vzduchovy filter, sviecku, olej a stale neprichadza zlepsenie.
Diky za pomoc.


28.08.2017 20:20

Re: Motor sa pri pridani plynu dusi

barlac
 Jogurťák 

uz si spravil asi celu go. >:-)


28.08.2017 21:06

Re: Motor sa pri pridani plynu dusi

Biri
 Veteránista 

Ikona

Re: barlac: Ale !!! Nenič ho hneď ! 8-) Veď je nový. Skús mu poradiť, máš predsa v profile tú istú značku. Či má ešte vymeniť motor alebo skúter :-)
Inak, čo ja viem !?!? Karburátor ? Spotreba nie je veľká ? A sviečka vyzerá ako po tej dlhej jazde ?


28.08.2017 22:18

Re: Motor sa pri pridani plynu dusi

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak je sviecka cierna, problem je pravdepodobne v tom, ze ti neuzavre sytic.
Ak to robi taku pindovinu, ze po nastartovani to zrazu ide ok, tak ten sytic len zadrhava.
Je to urobene tak, ze je tam ohrievacia patrona, ktora ma po urcitom case zavriet sytic. Ked je motor zohriaty, zavre to skor.
Niekedy sa stava, ze ta patrona, nevladze zatlacit ten ventil, alebo je tam blby elektricky kontakt a sytic neuzavre, alebo sa po chvilke odpoji vyhrievanie a sytic sa otvori.
Hladal by som chybu tam, videl som ale len od adamoto 125, myslim, ze 50ccm bude rovnaka konstrukcia toho systemu.

Ak je to novsia moto, moze robit problem EGR ventil.
To je ventil, ktory pusta prdy do sania, koli emisiam.
Ventil sa da odstavit tak, ze sa zaslepi kuskom pliesku z plechovky, pod membranou, alebo ak je tam hadicka, tak sa odpoji, alebo sa do nej vopcha kusok alobalu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 174936 | Včera: 230192