Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím mám menši problém alebo možno nemám problém neviem. |
Re: Margy: cauko, ono to moze byt sposobene vela vecami, alebo ich kombinaciou. Ako si skontroloval pneumatiky? Ak iba tlak, tak to je nedostatocne. Kolko maju najazdene? Ake su stare? |
Pneumatiky sú pomerne nové majú rok a nemajú veľa nabehane. |
to ze si skontroloval pneu znamena co? |
Pneumatiky som skontroloval vizuálne a pravdaže som ich dufukal na predpísané hodnoty a značka pneumatík je Michelin pilot road 4. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Margy (18.08.2017 8:19) |
vaha ok - co su to predpisane hodnoty |
ak je na motorke vsetko v poriadku, tak proti vlneniu pomaha pritvrdit podvozok. Ale predpokladam, ze maly strom ma nastavenie iba na predpatie, cize tam mas iba 2 moznosti: 1. treba dat podvozok zrepasovat. |
No to ložisko možno bude problém lebo občas ak prudšie zabrzdim tak čosi pukne v predu. A majiteľ motocykla som od apríla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Margy (18.08.2017 8:33) |
matus , aj "malý" V-Strom ročníka 2009 má už sériovo celkom slušný tlmič , s hydraulickým nastavením predpätia a aj s reguláciou rýchlosti dekompresie (odskoku) . Ale koľko km má za sebou , vie len majiteľ . |
Skúsim to bez kufra a skúsim aj ten tlmič trocha doladiť. |
Choď sa odviezť bez toho kufra a žiadne vlnenie nebude. A keď budeš mať pocit že ho tam nevyhnutne potrebuješ mať tak zodpovedajuco pritvrď zadok. Mám na videu rozvlnenie a následnú kolíziu žltého Fazera 1000 so zvodidlami na diaľnici pri Laßnitzhöhe pri rýchlosti 145 km/h. Obiehanie kamiónov, vietor zprava a samozrejme fajný horný kufor. |
topcase to nebude chlapci |
Najlepšie by bolo keby sa vyjadril nejaký majiteľ stromčeka |
Ridgeback> ale to ten fazer musel mat pruzenie KO, alebo uplne zle nastavene. Na velkom fazerovi som najazdil dost km aj s vyse 45l topcase a ziadne plavanie ani pri nelegalnych rychlostiach. |
Margy - mal som chvilu maly strom + bolo obdobie kedy som prisiel do kontaktu s ovela viac stromcekmi a aj ich majitelmi ako by si si pomyslel |
raptor |
Však napíš , koľko má ten tvoj najazdené a zase sa o trochu posunieme dopredu . |
Aha , teraz som si to všimol . |
akou rychlostou chodis po dialnici,mam taku teoriu,mal som dve varadera,tri africi twin,jedneho dominatora,ani jedna stychto motoriek nikdy neplavala. mal som moto aj od inych znaciek-kazda z nich plavala,mam pocit ze Honda dotiahla vzdy vsetko do konca,a ostatne znacky to len tak nejako nachytro vyrobili .len ma neukamenujte |
Keď som na Versysa prezul Michelin Pilot Road 4 po Pirelli Scorpion Trail, mal som pocit, že pláva/vlní sa. Tak od 170 hore. Keď som potom prezul Pirelli Angel GT, zase to prestalo. |
mam problem,alebo nemam problem co kurva vlastne mam?myslima nemylim si ze neico mam. chlaoci pomahajte ale ja som si to rovnako myslel. |
Mne to robila predna guma.vsetko vyzeralo dobre ale boli oslabene boky,prevalene.jazda po zadnom a tdvrdy dopad na predne.kamos mi tak dojebabral gumu. |
vlnenie moze byt sposobene hocicim ale najviac asi podvozkom. Mohlo to byt aj tvojim posedom. Stromcek uz tak vysoke rychlosti velmi nezvlada. Podvozok je jeho najvacsia slabina a nic moc s tym nespravis. V zasade plati, ze by si mal pritvrdit zadok. V zasade plati, ze musis nastavit tuhost pruzin tak aby po nasadnuti na motocykel boli stlacene presne o jednu tretinu celkoveho zdvihu. Takze u stromceka je to presne o 5 cm. |
presne ako pise pirates,niektore motorky nemaju dobry podvozok na vacsie rychlosti,treba zmenit motorku-znacku,mal som africu aj xtz 750.ta supertenere plavala jak besna ,africa sa ani neopohla.mal som aj kawasaki zrx 1200 s, ta moto v urcitej nemenovanej dlhej tiahlej zakrute zacala pri 120km tak plavat,som myslel ze sa vysypem.motorke nic nebolo.o nejaky cas som mal dominatora rok vyroby 1991,siel som takou istou rychlostou tou istou zakrutou,ten vytraseni dominator sa ani nepohol.od vtedy som presvedceni ze Honda ked nieco urobila ,tak to vzdy dotiahla do konca , honda mala urcite vzdy najlepsie podvozky ,aj na inych veciach si dala vzdy viacej zalezat.je to moj nazor |
Padol tu dobrý nápad. |
Re: Margy: skus to bez kufra (kufrov). Moja moto (nemam dl650) ked mam nahodene origo bocne kufre tak je na dialnici OK. Ak hodim dozadu motobag cca 45 litrov a dam kufre dolu, tak na dialnici chyti okolo 140-150 nervozitu na predne kolo. A robi to prave ta batozina lebo vsetko je na tej moto tip-top a podvozok od WP je velmi slusny a nastaveny na mna..... |
podvozok je velmi slusny a nastaveny na mna..... Ale nie na kufor |
v zasade mlhoš vie veľké hovno o malom strome na to aby mudroval o jeho najvacsej slabine (podvozku) Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.08.2017 7:26) |
Ako majitel stromceka mam jeden typ - mas v pneu ultraseal. Ak nie, potom napis konkretne udaj o dialnicnej rychlosti. Strom 650 je dobre ovladatelny tak do 140km/h potom to ide rapidne dole a ten pocit plavania je uplne ok nad 140km/h. |
zmizik |
Ja tipujem gumy. Moja ide s kufrom max 190 ale ani vtedy nepocitujem nejake zasadne vlnenie. Zadny tlmic by mal vydrzat bez repsu vyse 150.000 km. |
150 000 km ? Tak to je dosť , človeče . Wir empfehlen folgende Wartungsintervalle keď my dvaja to vieme lepšie . |
Re: brazel: Neviem co je to WP a neviem precto ti pisu po nemecky |
No , WP bude asi kombinácia po poľsky - Wodka s Piwom a prečo po nemecky ? Asi nemecká menšina v Poľsku píšúca jazykom svojich predkov . |
Tiez si myslim, ze 150 000 je prehnane. Alebo inak - 150 000 km moze byt ok pre toho, kto nikdy necitil, ako pracuje spravne fungujuci a dobre nastaveny tlmic. |
tripuče - 150tkm ti ten tlmič vydrží v jednom kuse... súhlasím |
nesuhlasit samozrejme mozes... ale pomohlo by keby si aj napisal preco |
Re: raptor: Najprv si musime ujasnit pojmy. Ak mam motorku na okruhu, co nemam, a ide mi o kazdu sekundu usetrenu na case, tak budem zadny tlmic repasovat hoc aj kazdych 12 hodin. Ak mas motorku ako hobby a zaroven dopravny prostriedok, co mam, tak sa snazim motorku udrzat v pojazdnom a bezpecnom stave za cenu co najnizsich nakladov. Vela som lustroval stroma, recenzie, videa, kokotinky a tych 150.000 km som si zapamatal, ako hodnotu celkom chvalitelnu. Takze mi zostala v hlave. Zoberme si tlmice z auta. Ich zivotnost sa udava 160.000 km. Auto so soferom ma priemerne 1500 kg deleno 4 tlmice mam 375 kg na tlmic. Motorka s jazdcom ma v priemere 320 kg delene predok a zadok mas 160 kg na tlmic. Cize polovicne zatazenie. Ano, kontrukcia trosku ina, ale nie zasadne. Takze preto verim tomu cislu 150.000 km. Mozno je to ojeb. Zistim coskoro, mam 91 tisic na strome a mam povodny zadny tlmic. |
Re: Tripuce: sorry, ale na toto ti mozu prikyvnut mozno tak laici v krcme. |
Re: Herghott: Ta nova v zltej farbe a zlatymi vypletanymi kolesami je krasna. Nepodem sa previezt, lebo by som sa zamiloval |
Re: Tripuce: o par dni pojde von nas testik |
Re: Herghott: To sa tesim. Dovolim si tvrdit, ze by som tlmic po smrti rozoznal. Tento moj je este v puberte. |
BTW aj mi pozerali celkovy stav v Styxe a nebola namietka. |
Re: Tripuce: nic v zlom, ale ak napises, ze tlmic vydrzi 150tis km, tak tlmic po smrti asi nerozoznas. To, ze netece, neznamena, ze funguje ako ma. |
Mne toto robil zlý "zákryt" kolies - geometria, alebo ako to nazvať. Ak pri španovaní reťaze osku kolesa pritiahneš španovákom na jednej strane viac, ako druhú. Či je to možné aj na strome, netuším. Pamätám len, že stačilo byť kulinčok mimo, a od 80ky hore sa to vlnilo ako had. Odvtedy to vždy kontrolujem a nastavím a problém zmizol. Ak nie k stromu, možno to pomôže niekomu inému. |
Re: Supi: Kufor je často príčinou plávania. Dokonca je na mnohých v manuáli napísané že su len do 120km/h. A nič sa stým nedá urobiť. Resp. dá , treba posadiť spolujazdca |
Re: alexa7: jasne, ja s tebou suhlasim. Ja si na motorku davam topcase vacsinou len ked berem frajerku. Inac davam len bocaky. Aj keby som bol schopny zbalit sa cisto iba do topcasu. Ano, topcase zhorsuje jazdne vlastnosti motorky asi ako nic ine. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Supi (21.08.2017 19:34) |
tlmice nemusia byt nefunkcne, mozu byt len nastavene na mäkko Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (21.08.2017 21:36) |
Tiež sa vozím na hadici a nesťažujem sa, zvykol som si. Ale tlmiče vedia pokaziť radosť z jazdy. Upravené 4 krát. Naposledy upravil RomanSVK (21.08.2017 21:47) |
Re: Margy: Ak praská pri brzdení ako si písal,tak si dotiahni krk riadenia,lebo ak je tam voľa,tak motorka si ide kade chce a nie kade ty chceš a potom rieš tie zložitejšie záležitosti ako ti píšu ostatní.Pravdepodobnosť 99% |
bones Takže krk riadenia som dotiahol pneumatiky som pozrel ešte raz. Naložil som seba + frajerku + celú bagas a boli sme sa povoziť a bolo to lepšie. |
tripuče - pri 91tkm je tvoj zadný tlmič (ak je povodný) dávno po smrti, ibaže o tom nevieš lebo si si zvykol. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.08.2017 9:34) |
Re: raptor: Suhlasím, len tu každý preberá podvozok. |
nuz problem je ze ta 1190 je stale cestovne enduro ale dokaze ist 2 kila s prstom v nose... tazko cakat stabilitu pri tychto rychlostiach vo vzpriamenom posede na 21/18 kolesach s kapotazou stale tvarovanou na ine rychlosti a povrchy |
Margy- Strom mal 8tis ked som ho kupil, a čuduj sa svete, dla prirucky nebolo pruženie tovarensky nastavene, vlasne rozladene dla "aku mala,taku dala", ci pričinou povodneho majitela či vyrobcom- neznam, opravene dla manualu a "plavanie" pocitujem, len ked mam vsetky kufre full, ale nie pri rychlej jazde, ale v preklapani do ostrejsich zakrut, co mi pripada normalne, zaver- normalne, pocitam stym, co sa tyka gum: deriem uz tretiu sadu odporucane vyrobcom, Bridgestone-BW, spokojny |
v zasade mlhoš vie veľké hovno o malom strome na to aby mudroval o jeho najvacsej slabine (podvozku) Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (25.08.2017 1:27) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255164 | Včera: 227754