Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim motorkarov.Potreboval by som poradit ohladne mojej tdm 3vd verzia.Motorka bola na zimu odstavena s plnou nadrzou,filtrom na palivovej hadicke.Raz za mesiac bola dlhsie nastartovana.Teraz po zime pri jazde na piatom stupni a jemnom pridavani motor netaha plynule,pri hrubom pridani taha dobre.Pripisoval som to odstatemu benzinu alebo zanesenemu palivovemu filtru pripadne karburatorom.Vymenil som cerstvy benzin,filter paliva (nebol skoro vobec zaneseny),zapalovacie sviecky a problem pretrvava.Pri plynulom pridani na 5ke motor reaguje oneskorene.Na inych prevodoch som si to nevsimol.Urcite mi to pred sezonou nerobilo,motor tahal pekne aj na 5ke.Teraz som mal zhodene karburatory ktore som rozobral a vycistil.V miskách bol mierny kal s cervenym nadychom.Vsetko som rozobral,vycistil,prefukol kompresorom.Skontroloval membrany ktore su v poriadku.S nastavenim som nic nerobil.Vymenil som aj pre istotu gumove priruby medzi sanim a karburatormi,boli uz trochu popraskane.Vsetko som zlozil a je to o tom istom.Motorka na 5ke a uz aj 4ke trha ako keby namala dost paliva.Uz neviem kde by mohla byt chyba.Mohlo by pomoct vycistenie karburatorov ultrazvukom a nastavenie podtlakov? |
Ak mas tento problem, skontroluj a pohladaj problem okolo palivovej podtlakovej pumpy. Tam boli tusim externe tie palivove pumpy, nie na ventile paliva. |
Re: Merlin00: |
Nerad sa opakujem, ale vsetko zo vsetkym suvisi, ale mozes vylucit zapalovanie, sviecky a elektriku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (17.08.2017 0:15) |
Re: [klub Merlin00 |
Re: pionier24: |
Re: pionier24: To este neznamena,ze tlaky su ok.Vo vysokyxh otackach to bude tahat slusne,problem moze nastat pri nizsich ,resp. ustalenych otackach cca 4-5tis. |
Cez internet sa to riesi tazko. |
Re: Merlin00: |
To je v pohode pristup. |
Re: Merlin00: |
Re: pionier24: Ty si nedas povedat.Nevyskusal si jednu zakladnu a pomerne jednoduchu vec.Ja netvrdim,ze v tvojom pripade to bude 100% pricina tvojho problemu,ale ako uz povedal Merlin00, je to zakladna info o spravnej funkcii spalovacieho motora. |
Re: TAZDEVIL: |
Ja mám Tenerku 750 a karburátoy máme rovnaké. Tieto karburátory mali dosť často problémy s podtlakovými membránami. Skontroluj obidve membány či niesú deravé (môže to byť aj veľmi malá dierka ako od špendlíka) lebo zvyknú robiť poriadne problémy. Vyber membrány a opatrne ich ponaťahuj proti svetlu a poriadne popozeraj. Membrány sa už na tieto karburátory nevyrábajú, ale dajú sa zohnať rôzne náhrady, myslím že tam pasujú membrány z nejakej suzuki, ale niesom si na 100% istý. |
Tu máš veci na karbce - www.motorradbay.de/xanario_search.php?search_shop_selec... |
Dakujem za postreh,membrany som kontroloval ja aj mechanik v servise v NR.Su v poriadku a ako som pisal skor,mechanik mi hovoril,ze robil repas karburatorov nejakou sadou tesneni... |
Tam staci, ak v niektorom kanaliku, kusok spinky a karbutator nebude pracovat spravne. |
Re: Merlin00: |
Kua tak to je parada. |
Re: Merlin00: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 230248 | Včera: 173145