Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, crf 450 2009 - ventily majú vôle skontrolované, iskru hádže, palivo cítim pri štartovaní, ale štartuje ťažko. neviem čo mám robiť. vyskúšam kúpiť novú sviečku ešte, ale už neviem. odkedy som vymenil olej tak zle štartuje. nemá niekto ešte nejaký typ? motorka išla krásne aj štartovala, začínam asi banovať to vstrekovanie slávne |
dal som novú sviečku, je to trochu lepšie, ale ked k nej prídem, neexistuje že 30 x kopem a až potom chytí. pojazdím trochu a potom už chytí v pohode. ako keby ked dlhšie stojí tak potom nenabudí palivovú pumpu, že potrebuje väčší impulz na začiatok. čo by to mohlo byť, nevie niekto? motorka má iskru a jazdí bez problémov. vyskúšam dať premerať ešte elektriku, neviem už |
Skonolj nastavnie tps snimaca pri zavretom plyne nma bit od 0,45-0,50v |
tak bol som to dať premerať, v konektore pod nádržou dávalo hodnotu 9 V /A?/ a malo by byť 12. premeral kondenzátor ten mal hodnotu nejak 8350. a potom ked som startoval tak mu nejaká hodnota vyskakovala max na 9, a ze by malo byt až 18. tak mi povedal, že buď stator alebo by vyskúšal iný kondenzátor prv. vyskúšam uvidím |
prva striekacka,tam to bolo normalne. stale sa tam nieco sralo. |
aj jedno aj druhé je pekná pálka, ani sa to nedá kúpiť z druhej ruky |
nevie mi niekto povedať, akú hodnotu má kondenzátor na crf 450 2009? malo by to byť v mikrofaradoch |
ak chces mozes mi to doniest vedel by som sa ti na to pozret |
Re: Srnky: škoda že bývate tak ďaleko,ale myslím,že niesom ďaleko od cieľa. skôr by som vyskúšal ten kondenzátor, lebo iskru dáva furt. môj má hodnotu 8350 mikrofaradov. potreboval by som zistiť hodnotu akú má mať.v honde mi to nevedia zistiť. Nevyvinie také napätie,aby otvorilo injektor.mám podozrenie na toto alebo ozaj ten stator. motorka jazdí parádne,len ten prvý štart kurňa |
To že neotvorí vstrekovač môže byť dané aj úplne niečím iným. Napr nizky tlak čerpadla. Môžeš ho počuť že ide ale nevyvinie potrebný tlak za studena keď potrebuje bohatšiu zmes. Poprípade akús niekoľkokrát zapnúť vypnúť zapaľovanie a nechaj naťahať čerpadlo. |
tp senzor som dnes nastavil od oka,tak približne jak na youtube ma.je to kus lepšie,ale aj tak sa mi zdá že slabšie štartuje.dal som dole ešte sviečku tak bola mokra, tzn že injektor tam už niečo pustí. budem to ešte sledovať. |
podľa tohto videa: |
tak dnes mam zas daco nové, vybral som vstrek a pluje dajak.nejde zo všetkých dier, asi len z polovičky, dám ho vyčistit. a pre istotu pozrem aj čo ide do valca ten oxygen senzor, nech to je 100%né. a uvidím, budem to sledovať, ale ked mi vstrek strekol, tak ho potom otvorí. to je super zistenie. v hadičke od nádrže do injektora bolo nejaké biele mlieko, dajaký kondenz abo čo, neviem či to časom sa tam vytvorí, také hustejšie, tak som to vyčistil, dúfam že to je môj problém, lebo už neviem |
[img][/img]thumpertalk.com/applications/core/interface... Upravené 1 krát. Naposledy upravil robo39 (27.09.2017 18:28) |
vstrek je vyčistený, filter v palivovej pumpe je nový, aj tak zle štartuje. neviem teraz čo ďalej. asi zmerať tlak palivovej pumpy,ale neviem kde alebo ako. ideme pátrať ďalej |
Ja vstrekovac cistim carb cleanerom od Motulu. Staci kusok izolacky na trubicku namotat, vopchat do vstrekovaca a este to prilepit. V spreji je dost velky tlak a potom uz len pripajat 9v baterku, pekne rozprasuje. |
krátky sumár: |
asi si skontroloval vsetko. dufam ze aj ventilove vole.skus zalozny zdroj. |
A regulator tlaku paliva, za cerpadlom, je v poriadku? |
Aky olej tam bol pred tou nestastnou vymenou a aky je tam teraz? |
dakujem, som rád za každý nápad. idem vylučovacou metódou. čo som písal vyššie mám všetko skontrolované a v poriadku, aspoň sa zužuje okruh problémov. olej som dával asi repsol 10W-30, mám odčerpané od motokrosárov čo jazdia preteky /toho sa nebojím/. kebyže má baterku tak chytí hneď, ale nemám to ako vyskúšať /ani baterku/. |
čidlá teploty IAT na airboxe a ECT na hlave valca si skontroloval ? MAP senzor v poriadku ? Tlak paliva píšeš 3,5 baru - ako merané ? Lebo hodnota 3,5 nesúhlasí ani s tlakom s regulátorom - cca 3 bary, ani bez regulátora - cca 6 bar. |
Re: karol1: áno toto všetko je skontrolované a je to v poriadku a vyčistené, tlak paliva meraný z vývodu z nádrže tlakomerom, /jak pneumatiky podobný merák/ napojené na 12V baterku, elektrika bola meraná za studena, vyšruboval som sviečku a nakopával. aj elektrikár mi povedal že 9 V je málo, a niekedy to bolo aj menej, max 9 V nameral. hneď mi povedal, že stator slabý, pošlem ho Cipovi zajtra. už nieje veľa vecí, čo by to mohlo byť, skoro všetko som už skontroloval. škoda len 2 mesiacov bez vozenia. |
skoda? ale ked zvbazis,kolko i usetril na phm ,servise a podobne,tak si na tom dobre |
To kvoli tomu, ze ti to na studeno zle startuje, tak si za 2 mesiace nevozil? Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (27.10.2017 10:15) |
Re: janoval: veď bola furt rozobratá, najprv som poslal vstrek vyčistiť - týždeň, nepomohlo, potom som objednal sitko do čerpadla- týždeň, nepomohlo. potom som dal zmerať tlak čerpadla - dobrý, tp senzor nastaviť, na elektrikára som čakal, medzitým už som bol nasratý, frustrovaný, už som to chcel aj nechať,že to predám. išiel som od tých jednoduchších vecí, čo som si myslel, mal som začať zapalovaním hneď. nenapojím žiadnu baterku, lebo nemám a ani to neviem. musí to štartovať bez baterky jak niekedy. ináč nebudem spokojný. stator som poslal aj s celým deklom cipovi, nemám fotky, že to môže byť aj medzizávitový skrat, nemusia byť ohoreté cievky. celé som to dal, nech pozre či tam neprebíja niekde, alebo vinutie urobí nanovo - je to v dobrých rukách. doma sám nespravím nič, max môžem rozobrať diel a poslať odborníkovi. nerozumiem sa do toho moc,a nemám doma ani meráky ani prípravky, zlepšováky nič. |
Re: robo39: Snáď to už urobíš, a ešte si užiješ trošku jazdenia tento rok. |
Re: x5go: že má padať už sneh, ale tak rád by som bol aspoň, keby chytala tak jak predtým. zas musím len čakať na stator |
možno pomôže - |
Re: karol1: mne meral tiež v tom konektore,ale ja som pritom nakopával, sviečku som mal dole.povedal mi, slabý stator. už ho mám prevynutý, len mrazy kus povolia, že už to nahodím, lebo som velmi zvedavý. a tá motorka ako štartovala, neviete? |
meral ti budiace napatie.lebo pokial meras len odpor,tak to nemusi byt spravna hodnota,hlavne,ked to je niekde prerazene. |
Re: robo39: ak si na FB - od 40-tej sekundy... |
Re: karol1: presne tak mi štartovala na 3x krát. jak od 40tej sekundy, to chcem docieliť. bol s ňou nejaký problém, že na začiatku nechytala? |
TPS senzor na tejto. Ale po dlhšej odstávke bolo aj tak potrebné kopnúť aj 10x , zrejme kvôli pomalému nábehu tlaku na čerpadle. Tam by fakt pomohla nejaká baterčička bokom na to prvé natlakovanie. |
dnes som nahodil previnutý stator a huráááá. už som neveril. motorečka štartuje krásne |
Nech sa mi ozve pán, čo mi požičal palivovú pumpu a kondenzátor, stratil som kontakt. ďakujem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 275171 | Včera: 206515