Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Babeta 210 nechce zaradiť 1. rýchlosť - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBabeta 210 nechce zaradiť 1. rýchlosť - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém.

13.08.2017 21:11

Babeta 210 nechce zaradiť 1. rýchlosť

dzouzek
 Bahniak 

Dobrý :-))) mám taký problém keď naštartujem babetu idem a chcem sa rozísť tak nechce mi zaradiť rýchlosť a ak vždy musím šlapať a modliť sa , aby naskočila :-((( , alebo keď naskočí a ja pustím plyn a zase chcem pridať zase sa nechytí a ja musím šlapať zase . Treba vymeniť tu rozbehovú spojku ä tie čeľuste) ? alebo je problém niekde inde. :-)


13.08.2017 23:40

Re: Babeta 210 nechce zaradiť 1. rýchlosť

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

To co popisujes, je viac problemov.
V prvom rade, ti asi nedrzi volnobezne otacky a zdochyna.
To je problem motora, najskor karburator.
Druha vec je, ze v bubne I stupna su dve sady celusti, teda dve spojky.
Prva je startovacia, ktora pri nasliapnuti sa otvori a zabere, ked ma motor nastartovat.
No a potom je tam odstrediva spojka, ktora pri zvyseni otacok, zabere a prenasa vykon dalej do prevodovky.
Potom je az druhy stupen.
Ale ak ti to robi taku neprijemnu vec, ze po pridani plynu, ked sa ti to podari natocit, to akoby skoci a zdochne, alebo to vydava take podivne zvuky a ide to trhane, ale nie od motora, ale skratka vykon sa neprenasa rovnomerne, moze byt uz nacaty remen, alebo predlohova hriadel.
Remen spoznas podla opotrebenia lahko, obvykle mu chybaju zuby, alebo z neho lezu droty, pripadne handrove spagaty. Zalezi od typu remena.
Predlohova hiadel je vnutri prevodovky. Ta ma za ulohu, pokial sa nezaklucuje spojka II stupna, ze musi preklzovat volne.
Ked je ozvatlana ta hriadel, tak to zacne ist trhane, alebo nakoniec to nejde vobec, lebo zacnu preklzovat valceky.
Ak to nejde len lahko nastartovat, moze byt, ze tam je len mastny a zasrany ten bubon a oblozenia. Ak sa tam dostane moc spiny z remena, napecie sa tam guma, tak potom to zvykne smykat.
Treba to kazdopadne najprv zhodit ten bubon, vycistit ho a odmastit, priestor remena vyplachnut a vyfukat stlacenym vzduchom od bordelu a poskladat, pokukat. Niekedy byva problem, ze slzi gufero, alebo okruzok a olej z prevodovky sa serie do bubna spojky.
Potom treba vymenit gufero.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153498 | Včera: 195643