|
To je obvykla zavada, ktora ma viacere nuance.
V prvom rade, by mali byt funkcne ventily v karburatoroch, ktore plavaky pritlacaju, ked sa naplni komora.
Druha vec je, ak je poskodena ta palivova pumpa, co nieje vobec malo casta zavada.
Potom, ak praskne ta membrana, zacne pretekat benal aj cez podtlak a zaplavuje ten motor, mimo plavakove komory.
Problemom je benzin, resp. jeho primes liehu /biosracky/ a tie casom nabobtnaju membranu a benal moze pretekat do podtlaku a do motora.
Kedysi tie palivove pumpy podtlakove pulzacne, boli rozoberatelne.
Dnes je to zalisovany monoblok a sada gumiciek , ventilov a membran sa neda menit. Meni sa cely diel.
Ak chces usetrit za original diel, da pouzit neoriginal z ciny, za cenu jedneho origo od ducati, kupis 2 ventily do foroty a este aj vakuovy tester, na nastavovanie synchronneho behu karburatorov.
www.banggood.com/Gas-Vacuum-Fuel-Pump-Valve-Petcock-Swi...
www.banggood.com/Wholesale-Gas-Vacuum-Fuel-Pump-Valve-P...
www.banggood.com/Gas-Fuel-Pump-Valve-Petcock-For-GY6-50...
www.banggood.com/Pulse-Vacuum-Fuel-Pump-For-Mikuni-Hond...
Ak chces mat 100% istotu, ze ti nenatecie zas benal do oleja, tak si tam na cas odstavky, pridaj na vystup od nadrze aj pridavny manualny ventil.
www.banggood.com/180-Carburetor-Fuel-Shut-Off-Valve-Str...
www.banggood.com/Petrol-Gas-Fuel-Tap-ONOFF-Switch-Inlin...
Povodne ten ventil a vakuova pumpa v jednom, vyzerali v ducati trocha inak, ale to je kus od kusu ine, takze ja osobne, by som sa uprostred sezony stym nesral a dal tam podobny ventil, trebars z ciny, vid vyssie. Na dlhe zimne vecery, mozes preluskat fora a dojdes ku podobnemu zaveru, ze dolezitejsia je funkcnost, ako riesit originalitu dielov. Potom jednotka vecnosti, jeden zatial, tam tu ventilopumpu, ktoru tam das, ako nahradu, budes mat na stalo.
www.google.sk/search?q=vacuum+fulev+valve+ducati+monste...
Ono je to tam robne divne, pochopit sa to da len asi vtedy, ak by clovek vyrastol v IT a od malicka jedol olivy a chodil tam do skoly.
Pozri obrázok
Pumpa vyzera vnutri asi takto...
Teda ta rozoberacia a repasovatelna...
Pozri obrázok
Pozri obrázok
Inak co sa oleja tyka, mozes ho pouzivat na podpalovanie ohnov, do grilu by som to nedaval, to je pre petrolheadov, nie pre ludi.
Vyhodou je, ze doslo ku dokladnemu vyplachu olejovej naplne, ktora vdaka benalu vyplachla usady a karbon, ktory by olej novy ani nerozpustil.
Ak chces byt velmi pedatny, tak pred plnenim noveho draheho oleja, tam daj napln najlacnejsieho oleja, predpisanej viskozity, prebehni to pol hodku, olej vylej a nalej tam drahy oblubeny olej.
Tam v motore su miesta, kde ta zmes olejobenzinu, by mohla novemu oleju uskodit, preto odporucam vyplach novym olejom, pred definitivnou naplnou. Pred definitivnym naplnenim oleja, vymen aj filter.
Na preplach novym olejom, nechaj tam ten povodny, ale po vyplachu, ho vymen. Bude plny bordelu od uvolnenych usad.
Tak zabezpecis, ze aj zvysky benalu a a zvysky uvolnenych usad, od toho benalu v oleji, sa rozpustia v oleji /oleji vyplachovom/ a potom kvalitny olej, ktory tam patri, nebude trpiet zvyskami benzinu, ktore tam este mozu ostat.
|