Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Cbr 600f4i - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCbr 600f4i - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

27.06.2017 19:58

Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Zdravim.
Chcel by som sa pokusit najst odpoved na moj problem kedze som trosku s toho uz na nervy
Problem mam nasledovny mam hondu cbr 600f4i 2001 80kw.Pred zhruba tyzdnom som spravil normal jazdu do 120km/h a trosku ostrejsiu jazdu na cca 6km.Idem domov a najazdene mam 150km a uz rezerva pritom pri tejto jazde rovnakej som mal az pri 220km rezervu.Motorka brutalne striela zhruba pri 6000ot.Dnes som sa pokusil previest ale bezvysledne motorka seka ako keby nevedela ci ma ist ci neist atd proste neista.Start nekedy na brnk nekedy musim trochen dlhsie tocit.Ked som skusil ist rychlejsie cxa 200kou tak riadme motorka spomalovala pridavala ako keby mi niekto zatlacal brzdu.urobil som zopar aut tam viem kde co jak mam ale tu som bezradny lambdu som meral studena mala nieco okolo 1.1 uz prevadzkova cxa 80 stupnov najmensia hodnota 0.65 menej nie pritom ked zapnem klucik a meram mam tam spokojne aj niexo cez 4.5V a postupne klesa na uroven 0.65 dalej som skusil vymenit sviecky a tam som zistil zaujimavu vec akonahle som odpojil 2valec chod motorky sa nezmenil taktiez s 3 valcom smerom od stojana aonahle som prehodil cievky a skusal odpajat tie cievky na inych valcoch tak motorka isla zdochnut.Motorka mi olej nezerie aspon nie viditelne ale akonahle jej pridam plny pri 6000 streli a vyleti cierny dym predpokladam bohata zmes avsak ako ja viem ovlyvnit zmes? Ta lambda no je o nieco vyssia ale neverim ze to by robilo co robi a vahu vzduchu ako na aute som nevidel resp.neviem ci to moze byt ten snimac v airboxe po odpojeni aj toho snimaca motorka zmenila chod nechapem prva moto a taketo problemy kks


27.06.2017 20:24

Re: Cbr 600f4i

zdeno255
 Kávičkár 

Ikona

Lambdu takto nezmeriaš. Skôr ju odpoj a skús sa previest. Za studena pri štarte lambdu neberie RJ do úvahy. Treba normálnu diagnostiku a nie iba odpájať (v RJ ti ostanú chyby zapísane). Skús pozrieť čerpadlo v nádrži poprípade spraviť autodiagnostiku.


27.06.2017 21:17

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Sry moto.nemam dlho ako.spravím autodiagnostiku? Skúšal som lambdu prepojit aj s kostrou na skúšku avšak bez zmeny ale.diag by pomohla viac


28.06.2017 9:19

Re: Cbr 600f4i

zdeno255
 Kávičkár 

Ikona

Ak už tak lambdu odpoj a ak je zlá tak moto pôjde normálne. Ak nezabudnem pozriem večer manuál na diagnostiku.


28.06.2017 10:00

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Re: zdeno255: ale napríklad na ptistrojovke ak.je moto nastartovana svieti len neutral nič iné a este som zabudol sviečky su ngk ale su čierne jak uhel benzín tam doslova musí tiecť nasilu


28.06.2017 10:46

Re: Cbr 600f4i

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Priateľu to môže byť časovanie , teda rozvodová reťaz (možno už aj skočená) , lebo moto už isto má nejaký ten kilometer .


28.06.2017 10:59

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Re: brazel: moto má podľa budikov 37tisic motor vobec nehrkoce ak zapcham výfuk temer Ho nepočuť studený štart na 1 otocku ak by bolo.Napicu tak by ťažšie štartovala nie? Este som si všimol ze ked jej skurim tak mi hneď otacky vyskocia na cca 1800ot a ptm sa zrovnaju na cca 1200ot nemôže to skôr robiť nejaká náručia.Abo prkotinka lebo to zacalo z ničoho nič


28.06.2017 11:19

Re: Cbr 600f4i

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tak som asi zle čítal :-)
Start nekedy na brnk nekedy musim trochen dlhsie tocit
... akonahle som odpojil 2valec chod motorky sa nezmenil taktiez s 3 valcom ...


28.06.2017 11:27

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Re: brazel: dlhšie točiť znamena cca 2sek max :-) áno to s tými valcami je zaujimave na volnobeh odpojim 2 a chod sa nezmení len ak pridám trochu vtedy cítiť ze valec nejde a takisto 3ti ale 1a 4 reaguje hneď aj na volnobeh cievky som poprehadzoval krížom krážom aj sviečky a nič stale mám pocit ze proste do motora ide vela benzínu preto čierne sviečky ale hovadsky ta spotreba a aj ťah


28.06.2017 11:39

Re: Cbr 600f4i

brazel
 Kávičkár 

Ikona

No pozri sa , ja som takýto istý problém kedysi mal (na trojvalci) , dumalo nad ním mnoho učených a skúsených hláv (aj v Ossimoto vo Viedni) , pomaly vymenili pol motora a stále baraní trus .
Už bolo napočítané hádam za 900€ (čo som samozrejme nezaplatil , veď motor fungoval ako na začiatku servisných prác) a nakoniec (po pol roku !!!) sa ukázalo , že ... vyťahaná rozvodová reťaz a teda zlé časovanie , chod na dva valce , strieľanie do výfuku , atď , atď .
50€ reťaz + 50 za robotu a motorka išla znovu ako bláznivá .


28.06.2017 11:51

Re: Cbr 600f4i

zdeno255
 Kávičkár 

Ikona

Skús vybrať rampu so vstrekovačmi. Daj ich do nejakej nádoby a skús štartovať. Niekedy zvykne vstrekovač čúrať a potom ti ani valec nemusí páliť.


28.06.2017 11:52

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

No skúsim to pozret ked tak lenže motor von skúsim este lambdu odpojiť co to spraví ono moto sa chytí od.určitých otáčok a ide pekne ale ak jej nepodrzim plný pustím uz zase seka aj to ze by reťaz mohla spraviť? Kritikmi km? Kamoš má moto 100tisic a bez zásahu motora či.to len ja som natrafil na vä
Vadny kus kks


28.06.2017 12:12

Re: Cbr 600f4i

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: brazel: vidím že máš zdravý rozum. Ja niekoho poznám komu tiež pomenili pol motora,moto dva mesiace v servise,ucet cez £700 a moto nechceli vydať pokiaľ sa to nezaplatí. Tiež som im povedal,vas účet ma nezaujíma, moto vám bola dovezena nato aby ste našli a odstránili príčinu. Nakoniec to riešila inštitúcia na ochranu spotrebiteľa . Mohlo to ist k súdu. Vtedy sa zľakli, na úplný koniec sa ukázalo ze to bola riadiaca jednotka.Zavada odstránená. Napriek tomu to malo smutný konec pretože ten blbec im s riadiacou jednotkou zaplatil aj tých £700.


28.06.2017 20:16

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Skusil som spravit autodiag vyskocila chyba 1 7 8 9 poprechadzal som podla serv.manualu co som vedel ale bez zmeny ci snimac klapky pekne reagoval ci snimac nad airboxom mal hodnoty ok vsetko proste totalne jak ma byt
Na ukazku davam video je to iny motor vpodstate nieco ine ako mam ja ale presne tento zvuk ja mam

Video: www.youtube.com/watch?v=dsUUZJG_H_I
Pritom ako som vravel prehodene pipky medzi sebou krizom krazom sviecky taktiez ohmicky som ich meral kazda ma po 1,5 Ohm akonahle jej skurim plny uz ide chvilu na vsetky valce spadne na volnobeh ktory sa trosku zdvihne a uz zase nejde pekne avsak na volnobehu nevidet nic ze by isla nepravidelne


29.06.2017 17:25

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

chyba pravdepodobne zistena tecie mi s regulatora tlaku paliva a presne podtlakove hadicky idu na tcko na 2 a 3 valec preto sa tie nemenili predpokladam ale k veci kde by som vedel kupit ten regulator? budem muset asi navstivit hondu co? nikde sa to neda kupit?


29.06.2017 22:31

Re: Cbr 600f4i

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Tam sedi regulator aj z pathfindera, vitary, toyoty, nisanu, isuzu a mnohe dalsie, to je taky drbnuty prirubovy typ.
Pouziva sa vo vela modeloch aut. Stoji zhruba 15USD

Skontroluj najprv, ked vyberes ten regulator, ci nieje dodrbany a vyschnuty, popraskany okruzok, na hrdle trubicky, pod prirubou, co ide ku rozvodom ku tryskam.
Bohuzial, na to treba, ak je to dodrbane, a chces usetrit zbytocny nakup regulatora, aj pripravok na manometer, ktorym zmeras vystupny tlak.
Pripravok sa da vyrobit aj na kolene.
Ja by som ale si dovolil pochybovat, ze bude zly ten regulator, skor bude problem v cerpadle, alebo upchatom filtri pred a za cerpadlom.
Mozno sa dostal bordel do toho regulatora, ale je to malo pravdepodobne, lebo spina sa vyplavi vatsinou vratnym potrubim zas spat do nadrze.
Ak to budes riesit, tak skontroluj aj palivove filtre a tlak pred regulatorom.
Na to staci Ypsilon, alebo T rozbocka a manometer do 1MPA /10ATM/
Tlaky najdes servisnom manuale.


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (29.06.2017 22:36)


29.06.2017 23:53

Re: Cbr 600f4i

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

P.s.
Ak chces zistit uplne jednoducho, ci ten regulator nepusta benal do podtlaku, tak pripoj vatsiu injekcnu striekacku na vstup podtlaku toho regulatora a potiahi podtlak.
Ak sa objavi benal v tej striekacke, je ten regulator vadny.
Ford bronco, mecury, probe mal tiez taky a podobny regulator mal aj ford aerostar.


30.06.2017 5:39

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Ano s podtlaku tece benzin uz som ho rozobral a docasne pouzijem len tu prirubu mam nastavitelny regulator s auta na test dam ten urcute je to onco :-) tiez s civicu to pasuje uplne presne to iste a v honde za to pytaju do 200e :D


30.06.2017 9:34

Re: Cbr 600f4i

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

No nastavitelny regulator podtlaku, tuningovy diel univerzalny, aj z prirubou, najdes na BG, alebo DX, za par drobnych.
Ten regulator original, sa neoplati kupovat u nas, je to kurevsky drahe.
200 eur za regulator je vela, ak ten diel z aftermarketu, zozenies za 1/10 ceny aj z postovnym.
Kedysi som dal za tuningovy nastavitelny regulator aj z prirubou, okolo 90USD, ale to je viac ako 10 rokov.
www.banggood.com/search/fuel-pressure-regulator.html
tento najdrahsi, ma aj tu prirubu, na priame pripojenie na rozvod paliva ku injektorom. Ak nemas problem z miestom na tom stroji, nechaj tam na jednu jednotku vecnosti, ten tuningovy regulator a mas po starostiach..
www.banggood.com/Universal-Adjustable-Fuel-Lines-Hose-F...


30.06.2017 11:06

Re: Cbr 600f4i

ferdy91
 Jogurťák 

Zatiaľ som to vyspekuloval tak ze starý som spravil napriamo resp mi trebalo len prirubu a pred neho dám tuningovy s auta mám Ho po ruke mal by teoreticky pracovať totozne a uvidím co to povie



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 175186 | Včera: 230192