Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar všetci! Poprosil by som Vás o radu. Chcem si kúpiť chopper a rád by som poznal Vaše názory. Rozhodujem sa medzi Yamahou Dragstar 650 a Hondou Shadow 600-750. Aké máte skúsenosti? Díky! |
Moto s objemom valcov pod 1000ccm moze vyzerat ako chopper,ale jazdis takmer stale pred obmedzovacom ako na jogurte! |
peter> neviem ako si dosiel k svojmu nazoru, na chopri je predsa optimalna rychlost okolo 100 kmh a da sa radit az na 5-ku (to si nevedel co? ) a to mas este daleko k obmedzovacu. |
mm Neregistrovaný |
Shadow 600 je najvecsi bicykel,dragstar nieco podobne.Ak chopper tak nad 1000.Choppre su nanic.Choppre su pre takych,co nevedia chodit na motorkach.Ved s tym nemozes ist ani do hory,ani na turistiku,ani rychlo,na malych ani po zadnom.Na vecsich sa da aspon gumovat.a vietor ti fuka pod pazuchy- fuj |
Ja som jazdil Shadowku 750 a je to fakt paradicka. 600vku by som nekupoval, fakt to je nejaka light verzia choppera. Na Dragstare som nesedel, ale dizajnovo mi da Shadowka asi reze viac - predsalen, je to uz legenda. |
Chlapci ďakujem! Ale ja by som predsa len radšej choppra. Mám tiež kamaráta, ktorý choppre nepovažuje za motorku, radil mi kúpiť si naháča. Ale to nie je môj štýl. Rád by som sa povozil na motorke viac rokov. A ako sa poznám, keby som si kúpil rýchlu motorku tak aj skúšam koľko to chodí. Žiadne prehnané rýchlosti, popozerať si krajinu a byť v pohode. Na zvýšenie adrenalínu mám iný šport... No a samozrejme som trošku obmedzený aj financiami... Ale ešte raz dík všetkým! |
Ňaňo: neviem za čo ďakuješ, veď ti tu nikto, okrem agressora žiadnu radu nedal. Choppre ako Savage, Shadow 600, Drag 650, Virago 535 sú vážne trochu slabučké. Ale Intruder 800, Vulkan 800, alebo Vidow, sú už celkom slušné motorky. To, že má niekto vyhoneného 20-ročného superšporta farebného ako Danone a na rovinke "vytiahne" 250, vôbec nič neznamená. Ja som sa v kopcoch veľa krát vynaháňal s bajkami aj na svojej (bývalej) 750 Shadowke. |
Z choprov len olej tecie to nekupuj a musis tahat so sebou aj pluh. |
Q Neregistrovaný |
Ja som kupil pred tyždňom Dragstara XVS650 a už sa nemôžem dočkať ked bude teplesie, aby som ho troška prehnat. Vraj je menej náročný na údržbu ( kardan, a vzduchom chladený ) napríklad oproti Honde VT 750 ( retaz a chladič ). A nenechaj sa odradit choper je choper |
Keby bolo na mne, tak Shadow 750. |
Brano VT 750 Neregistrovaný |
Mam shadow 750, jazdi sa super aj dlhsie trasy, ale nad 120km/h to uz ma vysoke otacky (na vacsej kubature je aj 130 pohodka), kvoli tomu ze to je vodnik to vyzera ako vacsia motoka - ale obalamutis iba laikov , vodnik vydrzi viac. |
Brano - mam 1100, pri 130 Km/h to sice taha, ale zere cca 9 litrov. |
No ja som skočil z "bicykla" na yamahu Virago 1100. tiež som uvažoval o nižšej kubatúre, ale neľutujem vôbec! Ja na tvojom mieste by som sa pozrel po intruderovi 800 to sú krásne motorky a nebál by som sa i vyžších objemoch. |
Veru, je to neuveritelne, ale aj take smutne chvile boli v mojom zivote. |
Traktor mi ide do 170 km/h. |
ňaňo : Tiez by som sa priklonil k Dragstaru, bezproblemova udrzba, pohodova jazda, ale zalezi na tebe ci sa chces niekam ponahlat... |
Nazdar. |
Ja by som tiež kúpil radšej niečo okolo 800ccm jak to Vadim spomínal.A chopper je super vec.Aspoň máš niečo z jazdy. |
taka amaterska otazka: preco litrovy a cca 300kg chopper zere pri 130tke 9 litrov a auto 1,1, 800 kil zere tak kolom 7 ? pacemu ??? |
ďalšia amatarska otázka: prečo si myslíš, že pri ustálenej rýchlosti hrá nejakú úlohu hmotnosť? |
prečo čopra nie???náhodou je to super mašinka.(aj ked mám jogurt) |
leo Neregistrovaný |
Todra: preto, ze je to chopper a ked mam chopra nejazdim casto 130 a uz vobec ma nezaujima kolko zere, ale kolko ma na sebe zeleza a chromu a ako si na nom pohodovo sedim aj v piatich polohach a nie som natiahnuty ako k....t na rajdach a neboli ma z toho chrbat a nejdu mi odpadnut ruky po 100 km. A nejazdim strnuly s ocami natiahnutymi na jeden bod pred motorku, ale usmievajuc sa obdivujem okolie a konzumujem vsetky vone. Vies moj? Aj preto. |
nie vsetci sme povolanim od motorov a aerodynamiky, niekto musi aj domy navrhovat ale napriek tomu sa mi zda predna plocha auta podstatne vacsia nez akehokolvek copra. nie ? |
sujo Neregistrovaný |
Honda VF 750 C. Ale to nie je chopper, ale sportcruiser ak Ti to nevadí. |
Todra - vysoka spotreba je zapricinena dvoma vecami. |
Q Neregistrovaný |
Todra: DrTič má prvdu. A okrem toho má večšina choprov 2 valce a auto 4. Tým je možné dosiahnuť vyššie otáčky a tým aj efektívnejší |
Brano VT 750 Neregistrovaný |
DrTič: nexce sa mi veriť že Drak 1100 žere 9l pri 130-tke. Ale ak to maš odmerane tak potom ... |
Brano - je to tak. Zaujimave je, ze este do 110 km/h ma spotrebu cca 5,5 - 6,0 l. |
Braňo: VULCAN 750 je už z kategórie veteránov a Introš nie je ani zďaleka taký svižný, ako Shadow. |
Drtič: ako si prišiel na spotrebu 9 litrov? Ja som ma 1300VTX po diaľnici do Insbrucku mal spotrebu okolo 6 litrov a podľa počítača priemerka bola 114 km /h. Ak nemáš zapojený počítač na motorke tak priamu spotrebu pri konštantnej rýchlosti 130 podľa mňa nedokážeš zistiť |
Gulo - vsimni si, ze vsade pisem cca. Neratam si spotrebu presne, pri tankovani si vynulujem pocitadlo km. |
Gulo - navyse to neber tak vedecky. Vsetci ostatni si rozumieme. Idem po dialnici max 130 km/h. Je jasne ze sem tam idem o cosi pomalsie a niekedy o malo rychlejsie. |
CRMko Neregistrovaný |
ked xcete sviznost kupte si jogurta amate po starostiach... |
CRMko - nechceme sviznost, ale rad jazdim tam kde som sa este nevozil. Takze hlavne na dovolenke urobim zrychleny presun daleko a tam si jazdim. Iba vtedy ma sere tych 9 litrov, furt tankujem. |
Gulo: tuším si ešte stále nepochopil, ako podstatne ovplyvňuje spotrebu nápis na nádrži |
Shadowka 750 mi zrala tusim okolo 5,5 litra, co sa mi zda celkom v pohode... |
DrTič: Mea maxima culpa. Odteraz už nebudem brať nič vážne, len ma prosím neprirovnávaj k Jjarovi. Tvoj obdivovateľ Ggulo. Len neviem pochopiť prečo si taký veľkí, rozumní, inteligentní , rozhľadení, skúsení a úspešní chlapci ako si Ty a Mishko kúpia taký krám čo žere 9 litrov. Aj začiatočníci /ggulo/ aj starí psi /Vadim/ vedia kde je kvalita, za nízku cenu. Najlepší idú za nami, HONDA. |
Sorry, že som nereagoval skôr, ale Slovak Telecom nebol schopný opraviť chybičku. Celkom super ste sa tu rozpísali. A je dobré si prečítať kopec názorov na jednu otázku. No ja tiež nepotrebujem veľké rýchlosti a tá spotreba...no čo sa dá robiť. Záleží aj na jazdcovi nielen na motorke. Ale tá Shadowka sa mi páči. Nezabúdajte však, že som obmedzený financiami. Nemôžem dať za motorku 300 tisíc. Zatiaľ sa pohybujem do 200 tisíc. No a čo hovoríte na ten problémik s chladením druhého valca u Dragstar? |
A teraz k téme. Keď som bol kupovať motorku, chcel som niečo do 1000 kubíkov. Sadol som si na Shadow 750 a kamoš ma z nej vyhnal, že vraj vyzerám na nej jak kokot. Mam 110 kg. Vraj ak si ju kúpim, za rok ju budem určite meniť za niečo silnejšie. Donútil ma zobrať Hondu VTX 1300 a pretože som sa tomu hovno rozumel tak som ho poslúchol. Celú sezonu som s ňou bol nadmieru spokojný až prišiel 17. september, Mníchov a Intermoto. No a tam som ju stretol a odvtedy som mojej Honde neverný aspoň virtuálne. Jej americký názov je Kawasaki Vulcan 1600 Nomad / www.kawasaki.com/index2.asp a stojí 13 000 USD. Takže kamoš nemal pravdu. Po prvom roku manželstva sa asi budem musieť rozviesť. Čo už, keď musíš, tak musíš. |
Drtič: klídek nerozumieš srande? Veď ja si z Teba len pichu robím, úprimne a nezištne. |
Gulo: Ty si klasik. Si myslíš, že každý má pol melóna na motorku? A kde budem bývať? Inak ten Vulcan vyzerá super. Ale prečo si myslíte, že 750 kubíkov je málo? Ja som doteraz občas jazdil na 175. Pre mňa je 750 v podstate dosť... ale zasa nemám 110 kilo. |
Vadim: Takže radíš Shadow 750? To je pre mňa tak cenovo dostupné a aj sa mi páči. Suzuki som tiež pozeral, ale sú dosť drahé. A staršie nejako na predaj nie su. Ešte je to asi skoro... |
ňaňo: do 200 000,- sk kúpiš peknú jazdenú VT 750, alebo VS 800 (ale je menšia). |
Ňaňo: Ja netvrdím , že si máš kúpiť mašinu za pol melona. Musíš variť kašu na ktorú máš, to chápem a tým sa Ti aspoň prirodzenou cestou zúžil výber. Ja som len do bodky opísal priebeh nákupu mojej motorky, bez ohľadu na to či to bolo správne alebo nie. Ani som Ti nechcel radiť, ja som mal to šťastie, že cena pri výbere nebola na 1. mieste, aj keď si vždy dobre premyslím do čoho investujem. Motorka je podľa mňa spolu s autom najhoršia investícia/ s výnimkou veteránov/. Veď už pri prihlasovaní si môžeš odrátať 10 percent z ceny. Proste pre mňa je motorka taká malá ludská radosť a peniaze ktoré som za ňu dal sú pre mňa prakticky stratené. Keď budem tú moju predávať, ozvem sa, určite bude košer cena. |
našiel som aj europsku verziu a tu sa volá Kawasaki VN 1600 Classic Tourer, www.kawasaki.de/product.asp?Id=B630D67773 |
Vadim : v predajni bola aj bordová 1800, ale vzhľadom k tomu, že ešte ráno som ani vo sne nechyroval o motorke a bol som začiatočník tak to bola aj na kamoša silná káva.Obsah, váha aj cena. Inak, viezol som sa na nej asi 30 km. Ťah jak hovado, predsa len to nie je karburátor, hydraulická spojka, čo mi na 1300 mimoriadne chýba, ja mám po každej jazde na lavej ruke svalovicu, hlavne malíček. Keď som tomu vyťal, tak som sa ledva držal riaditok, ale to bolo spôsobené asi chýbajúcim plexi. Ja už som si zvykol na plexi tak, že bez neho neviem. Trochu mi chýbali plošinky na nohy, ja som taký bufeťák. Aj v brzdách som cítil rozdiel v prospech 1800. Z toho dôvodu, že jazdím po Europe viacdňovky ma na Kawasaki zaujali integrované kufre v cene. 1800 sa mi zdala trošku sparťanská vo výbave. Inak paráda, klobúk dole. Keď som brouzdal na nete, zaujala ma stranka firmy Corbin. Sedadlá a kufre na mieru. Niečo také ma táto Kawa. |
Gulo: tu máš aj verziu s plošinkami: |
Gulo - skus vazit slova a rozmysliet si co pises. Jazdis rok a zrejme si za tu dobu este nepochopil, ze pre kazdeho z nas je ta jeho motorka najuzasnejsia na svete a mame ju radi aj nepriek jej niektorym nedostatkom. Ked sa do nej navazas, berieme to osobne. A tvoje osobne invektivy na Mishka, ktory tu dnes ani nieje su prinajmensom trapne aj napriek tomu ze si sa to potom pokusil obratit na vtip. |
Gulo: ja hlava deravá! Ešte aj toto: www.bikez.com/bike/index.php?bike=20930 |
Brano VT 750 Neregistrovaný |
Nejako vela prispevkov tu je! nemam uz prehlad, ci niekto pisal o spotrebe shadowa 750, ale mne to zozralo pri ceste do Chorvatska 4,3 l - 2 osoby, plne nalozeny ... no ale sli sme velmi mierne - cca 100 km/h celu cestu. |
Vadim: je medzi nimi okrem kolies nejaký rozdiel? Ak to nie je tajomstvo, môžeš napísať, čo ťa tento špás stál / all inclusive/? Ak nie , zabudni, že som sa niečo pýtal. |
Gulo: myslím, že len kolesá. |
Vadim: To by bolo fajn, zohnať niečo dobré do 200 000. Tá VT 750 sa mi naozaj páči. Mimochodom ako je to z reťazou a starostlivosťou o ňu? Vyžaduje niečo mimoriadne? Mohol by si inak poradiť niečo dobré, spoľahlivé. Máš prehľad? Ď. |
Ňaňo: píšem o VT 750 článok pre marcový Motomagazín. Tu je z neho krátky výcuc: |
Vadim: Tak toto si niekde uložím, ak teda môžem...lebo ty si autor. No a ak ju zakúpim, budem sa podľa toho snažiť aj správať. Ale už som rozhodnutý, že ak niečo kúpim, tak to bude VT 750. Už len nájsť tú pravú... Ďakujem Vadim! |
Stega: Už som sa s ním o nej bavil. Je pekná, ale cena je trošku vysoká, takže ak niečo spustí môžeme sa dohodnúť. Musím si ju však ísť do BA pozrieť. Už mám aj kontakt na bazar. Ale ďakujem! |
Ňaňo: na konci takýchto článkov je väčšinou ako náhodou spomenuté, že motorka je na predaj. Tomuto ale môžeš veriť. Toto nie je inzercia. Motorku som predal už na jar... |
Nano - ved ak sa Ti paci a mas seriozny zaujem, dohodni sa s radkom (majitelom - kontakt mas) na nejakom stretnuti a predvedeni v tom bazare. Za to nic nedas, akurat cestu do BA. A na cene sa hadam dohodnete... |
jasmina Neregistrovaný |
nechcem sa veľmi miešať medzi vás mužov, ale len krátku poznámku. My s mužom sme si v máji toho roku kúpili novú shadowku 750, je úžasná. Samozrejme asi len pre staršiu vekovú kategóriu, ktorá už nepotrebuje veľa toho adrenalínu, ale len sa tak 90-tkou prevážať krajinou, počúvať tlmené bublanie motora a dýchať vôňu prírody. |
Jasmína: vôbec nemáš pravdu. Keď som meral trať na 1. Rally Tomky, tak málokto mal lepší čas, ako ja na VT-čku. A keď sa Awiovi bude chcieť, tak napíše, ako sme sa vybláznili na Donovaloch, a ako sme za sebou nechali trtka na RR 600-vke. |
jasmina Neregistrovaný |
Vadim, ale ja netvrdím, že to shadowka nedokáže, ona je len ako stvorená na vychutnávanie si pomalej jazdy a vnímania okolia. |
Vadim rulez. Na Shadowke nie je problem klopit zakruty na supacky. ...jasminka, ale na Tvojej to problem asi bude, lebo mas stupacky vyssie. |
Mas to prepakovane? Alebo to si skriabal az ked boli stupacky sklopene? Ty si blazon. |
Veľa zážitkov a perfektný relax - to bol môj prvý rok na Shadowke 1100 ( r.99) a to som si minimálne 10 rokov vozil zadok v aute. |
Agressor: veď sám vyššie píšeš: |
jasmina Neregistrovaný |
chlapci, však máte pravdu , shadowečka je bomba, len mne sa akosi nechce lámať s ňou rýchlostné rekordy, ani vytáčať ju do najvyšších obrátok. Moji zlatí, ja už som tá vyššia veková kategória, ktorá nepotrebuje toho adrenalínu ešte viac, ako jej samotný život donáša |
jasmina Neregistrovaný |
a ešte k shadowke: je krásne úsporná, pri pohodovej 90-tke papká v rozmedzí 3,9-4,2 l. Je to viackrát odskúšané na trati KE -BA a obaja s mužom sme nie trpaslíci |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 339329 | Včera: 185058