Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zohriaty motor na voľnobehu neudrží otáčky. Studený motor nenaštartuje, treba pridať veľa plynu, čo predtým nebolo potrebné. Štartovala bez plynu, na voľnobeh. Palivo priteká, podtlakový ventil funguje. Rozobral som karburátor a našiel tam elektromagneticky riadenú ihlu. Čakal som že pri štartovaní sa bude hýbať, ale nič sa nedialo. Premeral som priechodnosť, prúd ňou prechádza. Pravdepodobne nieje napájaná. Otázka: kedy má byť pod prúdom? Pri poslednej polohe kľúča alebo až pri štartovaní (Brzdove svetlo + tlačitko štart) ? Druhá otázka kde sa nachádza relé ktoré ju ovláda ? |
To, co si objavil na karburatore, sice vyzera, ako elektromagneticky ventil, ale nieje to elektromagneticka srandicka. |
P.s. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79132 | Včera: 174315