Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki ZX-6R 2008 35kw - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki ZX-6R 2008 35kw - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

02.06.2017 19:45

Kawasaki ZX-6R 2008 35kw

Michalv
 Kávičkár 

Zdravím... Večná otázka ohľadom 35kw moto je dovezena s talianska v TP ma napísané 35kw. .. Problém je v tom že moto točí max 12 tisíc otáčok a viacej nechce ísť čím to bude blokované?


03.06.2017 15:10

Re: Kawasaki ZX-6R 2008 35kw

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Je vela sposobov, ktore sa lisia systemami blokovania a kvalitou prevedenia.
Ale u kawy, najcastejsie to byvaju seriovo vyrabane a montovane vackove hriadele, ktore maju za nasledok skratenie doby sania a obmedzenie vykonu, pricom motor ide vytocit az na hranicu, kedy vypne obmedzovac.
Ale chyba mu vykon.
Ak je to striekacka, tak je nahrata aj palivova mapa, ktora riesi, aby tam nechcalo moc paliva.
Ale videl som aj take serepeticky, ako zuzenia a restrikcie na sani a na vyfukovych zvodoch, aj u striekaciek.
Avsak u karburatorovych verzii, obvykle sa objavuju u kawy primarne ine vacky, ktore su vyrobcom schvalene a homologovane, ako obmedzenie vykonu, ktore nedokurvi motor.
Ku tomu su patricne natryskovane aj karburatory.

Uz som kuchal motor, ktory neviem z coho bol, ale bol to japonec, po gulanici, ktory mal ako restrikciu. kompletnu rampu klapiek a venturiho trubic na striekacke, zuzenu a upravenu pre obmedzenie vykonu.
Kuchal som z toho prevodovku, vacky som neskumal.

Najlepsie je kuknut do TP a prilohy, byva tam uvedene, aka autorizovana firma robila tu restrikciu, bez toho nieje mozne mat zapisany vykon v TP a pripadne ci nebola ta moto dodana z vyroby priamo z restrikciou.
Cena unlocku, overlocku, je priblizne rovna cene dalsej moto v predsmrtnom stave, alebo nakupu dobre vygulaneho motora, ktory posluzi ako zdroj organov, na uvedenie vykonu do povodneho stavu plus cas, alebo servisne hodiny, niekoho kto to rozobere a urobi.
Otazka nemenej podstatna je, kto to potom zapise do TP.
Lebo ak sa na tom niekomu nieco, niekde stane a bude sa zistovat ci ta moto mala obmedzeny vykon a ona nemala, je to celkom slusny problem.
Este treba kuken a opocitat zuby na rozete a primarnom kolecku, ci nahodou, vdaka restrikcii, nieje upraveny aj prevodovy pomer. Lebo z povodnymi prevodmi, by sa to asi tazko rozbiehalo.. Kedze povodny plny vykon je okolo 100kW a po zabrzdeni je iba 1/3 ku dispozicii.


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (03.06.2017 15:15)


03.06.2017 18:23

Re: Kawasaki ZX-6R 2008 35kw

joscu
 Kávičkár 

Re: Merlin00: povedal by som ze to vidis velmi zlozito :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117936 | Včera: 225855