Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Mam DR-Z 400S rv 2000 meriam olej za studena a palicka total sucha dolejem cca 3dcl a palicka furt sucha dolievam az sa konecne dostanem medzi risky nastartujem a po jazde kukam a nad rysku dobre 3, 4cm na druhy den kukam riska sucha nastartujem a zas potom viac je tam daka vada? ale bo to tak ma byt?? dik za rady a este ked zhasnem motor normalne pocut ako cez olej v kostre ujde vzduch take glolgol to je normalne? DIK |
Tak isto ako pri aute musíš počkať po jazde kým Ti klesne olej.Nemôžeš merať hneď po jazde,a motorka musí stať kolmo. |
drz má olej v ráme či nie ? Ak hej tak merať len po jazde |
Re: saly: vsak to ja viem len to mi nejde do hlavy vsak prave ako na aute ked je studene je viac oleja jak ked je zohriate lebo je v motore rozlietany a stecie a je ho viac ked vychladne a tu je to presne naopak |
Re: Duso380: ano v rame tak vzdy len po jazde alebo staci 2 ,3 min nastartovane vypat pockat 2,3min a potom merat ale aj tak neviem ako to je mozne |
u drz 400 po vypnuty motora olej steka z kostry do motora preto mas za studena suchu palicku . Ja to riesim tak ze nastartujem po asi 3-5 min kludnej jazde odstavim a meram ... PS : olej za studena nedolievaj odfajcis motor ... |
treba viackrát zmerať, skús sa ísť normálne previesť aby sa zohrial motor a najlepšie hneď po odstavení, niekedy sa môže stať že čerpadlo zastane v takej polohe že hneď stečie alebo nestečie a nameráš správnu hodnotu aj zastudena čiže aj viackrát zmerať a preto merať hneď po jazde. Preistotu si pozri manuál ja meriam takto na XR 600 ako som ti popísal. |
Re: razor666: Dik no uz som tam dolial tak budem musiet vyliat dufam ze sa tam nic nepokazilo po tych cca 60km ? co som nabehal. inac chcem tam dat vymenit rozvody a napinak bol som v servise a je to dost draha vec niakych 400e to vychadza to je dost |
Re: peter3: Vymeň si to sám, a máš to za polovicu. |
Re: Martins: no tak ja si na to netrufam ja pokazim aj nakovu no tie diely su drahe len napinak 100e rozvod tiez cez 100e voditka atd samo ze origo. Dufam ze som nic nepokazil stym olejom to by som sa dozvedel asi hned nie? |
keď máš viac oleja ako je max hladina môže sa speniť a čerpadlo ho potom tak nenatiahne (slabší mazací tlak), ja som tiež na aute teraz odsával lebo som prelial... |
Re: peter3: no napinak je draha vec ale ked funguje tak by som nemenil . retaz stoji asi 50 € |
Re: razor666: chcem to dat vymenit lebo som si nieco precital na forach a tam som sa dozvedel ze rocniky pod 2003 boli tie napinaky kazove slaba pruzinka ktora vedela prasknut a uz ma najazdene 36000km a nebolo to menene tak racej zainvestujem lebo pocut uz rachotit rozvody a kde kupim ten napinak za 50e?? dik |
no to je pravda ze na nom pukali pruzinky . Ja som pisal ze retaz stoji 50 € a nie napinak . Napinak stoji okolo 200 € . Ale da sa to poriesit aj manualnim napianakom ale ten treba vzdy dotahovat ... |
Re: razor666: a kolko stoji ten manualny? ale aj tak kupim racej origo automaticky nech mam pokoj. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131079 | Včera: 191871