Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Na mojej CBR mi odišiel regler. Má niekto skúsenosť s reglermi z ebay? Stojí zlomok originálu, prípadne nejakej náhrady dostupnej v eshopoch. Spoľahlivosť je diskutabilná, ale myslím že na regleri nie je dáko čo pokaziť. |
Re: kalupko: Re: kalupko: |
Mozno lacnejsie, ako na E-bay, treba skusit cinske shopy. |
kalupko: Kolega riešil tento problém na CBR 600F 2001 a vyriešil ho čínskym reglerom s pridaným aktívnym chladičom z PC. |
No práve som doriešil moje patálie s reglerom na ZX10R ročník 2009. Pôvodný prehorel, objednal som z e-bay za 25€ a okrem toho že sa po cca 500 km dojebal, odpálil aj baterku. Na českých motoweboch (už neviem ktorý konkrétne) som objednal na môj typ motorky nový, stál 125€. Keď prišiel, tak som zistil že je tvarovo iný, ale podarilo sa mi ho dostať na miesto a funguje. V budúcnosti by som riešil určite drahší, alebo origoš a nešpekuloval s náhradami, lebo keď ťa nechá motorka dvakrát pred dovolenkou v pi.i, tak to nie je moc príjemné... |
Neviem a nechapem, ci si vykupujete dakto svedomie, ked kupujete "drahe" a drahsie reglery. |
Najvacsi problem v nabijacej sustave vacinou sposobuju "velke" prechodove odpory na konektoroch trojfazoveho striedaveho napatia a na konektoroch usmerneneho napatia veduceho cez hlavnu poistku do akumulatora. |
Vďaka za odpovede, obzvlášť Misovi. |
Ja sa cinskych regulatorov nebojim. |
Nechcem ta strasit, ale ak si tam zalozil stator z Ciny, tak je mozne ze vinutie bude znovu uskvarene, aj ked z casti este moze fungovat. Totiz cievka ako taka je v poriadku, ma spravny prierez drotu, pocet zavitov aj dlzku. Problem je ale v troch vodicoch, na ktore su vyvody cievky naspajkovane. Maju poddimenzovany prierez vodicov, cca 2 mm^2 a pri tych prudoch pri 5OOW altiku, sa prehrievaju, roztopi sa izolacia a cievka ide cez tieto skraty (najcastejsie v mieste prechodu kabloveho zvazku cez blok skrine) do skratu a uskvari sa. |
Merlin, ja s tebou suhlasim a viem ze hlavna poistka ma svoj vyznam a zmysel. Samozrejme main fuse pre vsetky spotrebice na motorke ostala, ale neprechadza cez nu prud z regulatora. Isti obvod uz baterky dalej do elektro sustavy |
Re: PeopleCanFly: |
Mam velku obavu dat poistku medzi regulator a akumulator. Dovod je jednoduchy a to, ze ak pri beziacom motore prerusis obvod medzi tymtito dvomi clenmi, tak obvykle znicis regulator za par sekund. Regulator proste pri beziacom motore baterku potrebuje a ak sa nahodu obvod prerusi tak ho spalis a mozes kupovat novy. |
Ano to je presne ta poistka, aj z drziakom, ktoru som mal na mysli. |
Páni, tak vám dvom patrí klobúk dole za takto rozsiahle opísanú problematiku ... ste borci. |
Re: kalupko: |
Moze byt... bol to len pokus. Idealny by bol lak na to urceny. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 295076 | Včera: 208767