Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, chcel by som sa opytat ci uz niekto skusal cistit motorku parnym cisticom alebo ci niekto cisti niektore casti motorky parou. Viem ze auta sa s tym cistia bezne ale otazka je ci to je mozne aj s motorkou. Ide mi hlavne o to aby som tam nic neposkodil alebo neskracoval zivotnost niektorym castiam. Tuto temu som nikde nenasiel ale ak tu niekde je kludne moze admin presunut moj prispevok... |
čau. tiež silno rozmýšlam nad parným čistením hlavne motora, brzd a podvozku. ale tak hlavne ten motor, kedže tam je olej, špina a prach nezapečený jak na brzdách. len som sa k tomu ešte nedostal. uškodit to nemôže ničomu kovovému, ten motor býva vrelý tak či tak. nepucoval by som tým plasty, budíky ani svetlo a pod. motor a kovové diely. |
V pohode mozes parou pucovat aj plasty. Vyborne to funguje na staru spinu a nic tym nepokazis, odskusane. |
Re: Mishko: a čo na také prudké zmeny teploty hovorí farba lak a pod? ani po čase nemajú problémy? |
Neviem ako ine - nejake cinske striekane papundkle mozno - ja zatial nepozorujem ziadne zmeny, ani po dlhsom case. Inak plasty tesne pri motore musia vydrzat bezo zmien aj vyssiu teplotu ako ma para, alebo? |
no tak ten motor by mal byt na 90 stupnoch max (jako voda) doslova vret by to nemalo a malo by to byt chladené celé. pri motore hej, ale tak blatník vpredu už nemusí. ked sú neni problema, tak len dobre |
ale vyfuky su riadne horuce nie ? a tie plasty nad nimi nic, ta para uz na vystupe nema ani 100 stupov a co potom rychlovarna kanvica ? ta je z betonu ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (27.03.2017 14:20) |
Re: pirates: pri normalnych podmienkach tlaku sa voda zmeni na paru pri cca 100 stC, do 100 je to voda, nad je para. Alebo mi v skole nieco uslo a voda moze mat pri normalnych podmienkach aj -4 stC.... |
Re: janoval: pri 101 325 Pa je cca. 99,98 stC , pri 90 000 Pa je to skoro 97 st C , pri 105 000 Pa je to cca 101 st C. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (27.03.2017 15:22) |
Voda resp. ľad, sa mení na paru pri akejkoľvek teplote, aj hlboko pod bodom mrazu. Ergo, vodná para môže mat akúkoľvek teplotu. Vodná para je okom neviditeľná. To, čo vidime ako "paru", je tzv. mokrá para - zmes sýtej pary s čiastočkami vody, jej teplota môže byť cca 0-100 stupňov. Účinná teplota "pary" v parnom čističi zďaleka nemá 100 stupňov. |
kamikadze a ked v zime dychas z huby ti ide co ? kolko to ma stupnov ? 36,5 C |
vyskusal som na spinavy sporak a ties nic moc.... |
na spinave motorky zapecene oleje |
Parný čistič mi príde niečo ako homeopatia na špinu. Proste to nefunguje a človek sa s tým prple, utiera ako debil a výsledok diskutabilný. Neni nad kýbel s vodou, špongia, kefka a správny čistiaci prostriedok. |
Re: pirates: |
Inak ja nechcem rypat, ale dobre si rozmyslite, cim cistite motorku. |
hehe ten grillpur som dal koli tomu Tomanovmu spinavemu sporaku |
P: si zlaty |
uplne najlepsia vec na karbon vo vyfukoch na jawach je hydroxidsodny |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144322 | Včera: 239438