Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Husqvarna te 610 nestartuje - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHusqvarna te 610 nestartuje - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

19.02.2017 18:40

Husqvarna te 610 nestartuje

Garrett
 Motarďák 

Cawte klubaci. Po skoceni rozvodu som vymenil rozvodovu retaz a svojpomocne som vyrovnal ventily. (Ventily som vyrovnal dobre)' bez vahadiel som skusil ci ventily dobre dovieraju. Vsetko sedi ok. Rozvod je nastaveny dobre no masina nie a nie nakopnut. Iskru dava. Zo striekackou som striekol benzinu rovno pod sviecku a motorka.streli ale nenastartuje. Chlapci dajte rady bo uz nechapem. Dakujem


20.02.2017 12:37

Re: Husqvarna te 610 nestartuje

BIOHAZARD3
 Čoprák 

Ahoj. Tvoju opravu s rovnaním ventilov riešiť nebudem a aby som ti poradil predpokladám že: Opravil si všetko správne a aj nadstavil a motor má kompresiu. Karburátor si mal určite niekde položený na boku na stole, takže budeš musieť začať asi tam. Mne sa X krát stalo že, ked som ho niekam odložil uvolnil sa bordel v plavákovej komore a niečo upchal. Ked štartuješ sviečku máš mokrú?

Piest si skontroloval či náhodou niesú zaklepnuté piretne krúžky?


20.02.2017 16:35

Re: Husqvarna te 610 nestartuje

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak mozem poradit, najprv zmeraj kompresiu.
Od toho sa odvija vsetko dalej.
To ci dobre dovieraju ventily, sa dozvies jedine meranim kompresie. Vizualna kontrola, je dobra vec, ale naozaj len ako prvotna faza pred zabrusenim.
Ak si ich nezabrusil po tej kolizii z piestom, na sedlo, tak sa mozes pripravit znova na rozborku. To zabrusenie plati aj u novych ventilov a novej hlavy.
Ak nie, vyries kompresiu a ono sa to podda.
Ventily po takejto torture, sa musia brusit na dve fazy, teda najprv na hrubo, potom na jemno.
Idealne je na tri pasty, teda hrubu, strednu a nakoniec zalestit jemnou.
Nerob to vrtackou, alebo podobnym nastrojom, ale stopku ventilu chytaj len do kliestiny z madlom a pekne rucne. Ak si hovado, tak aspon namotaj tvrdy prespan na tu ventilovu stopku, za ktoru budes tahat vrtackovou hlavou.
Po bruseni, nezabudni na dokonale odstranenie aj najmensich zvyskov brusiva!
....
Ak to nieje karburatorova masina, ale striekacka, skus ci ide " na sucho vonku" ta vstrekovacia tryska a dava aj palivo.
Lebo nielen casovanie ventilov, ale aj casovanie zapalovania a z toho odvodene aj vstrekovaie, rozhoduju o tom, ci ten motor bude mozne pouzivat ako motor.
Pri zborke staci posunut hallove senzory, alebo cosi podobne a hned je vsetko inak.

pasty.. priklad
www.zbozi.cz/hledani/?q=brusna%20na%20pasta%20ventily

Dôvod úpravy: uprava
P.s. bud rad, ze to nestartuje, lebo po kratkom case, keby sa to aj hned podarilo nastartovat, by sa tie ventily nakoniec podpalili a bolo by po srande, ak si ich nezabrusil.

Upravené 3 krát. Naposledy upravil Merlin00 (20.02.2017 16:47)


20.02.2017 20:14

Re: Husqvarna te 610 nestartuje

Garrett
 Motarďák 

Re: Merlin00: Re: Merlin00: chlapci , isiel som pomali 2jka jak.mi skocil rozvod. Na ventily ani piestr nebola ziadna ryha ani nic. Vyfukove ventily boli ohnute tanieriky ale len minimalne . Dal som dole vyfuk na vyfuk balonik a ked boli vahadla vonku som sa pokusal prekopnut no nevedel som s nakopovackou ani pohnut. Ztoho sudim ze by to malo byt ako tak dobre. Dnes mi to.nastartovalo no len na chvilku. Teraz to uz zase nejde. Iskru dava slabu a este aj kedy sa jej zachce. Vsetky ukostrenia vsetko som skontroloval no nwm.


20.02.2017 20:51

Re: Husqvarna te 610 nestartuje

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ver, alebo never, po kazdej podobnej galibe, dokonca aj ked uvaris motor, vyprdne ti tesnenie, alebo celkom nevinne, ked vymenis gufra na ventiloch, sa odporuca zabrusit tie ventily. Aj rokmi, ako ide cas a nabiehaju motohodiny, tie ventily, najma vyfukove, trpia ako zvierata a postupne sa opotrebovavaju sedla aj dosadacie plochy na ventiloch.
Stlacena zmes, je vlastne vzduch z trochou zmesi benalu a staci malo, aj vlasocnicova strbinka a kompresia sa straca. Preto sa meria kompresia a mas na to tabulky, servisny manual, aby si si dokazal zistit v akom stave je spalovaci priestor.

To nieje ani vodna pumpa, ani plunzer na beton, ale spalovaci motor.
Opat ti poviem, ze ak si nezabrusil tie ventily, po tom pohladeni ventilov piestami, tak aj ked to teraz nastartujes a bude to chodit, za chvilu to zacne stracat vykon a budes to rozoberat znova, no mozno tie podpalene ventily, alebo sedla, uz zabrusit ani nepojde, vdaka tomu, ze sa nielen podpalia, ale rovno popraskaju a.tp.
Tie ventily tak nejak z principu tancuju a otacaju sa, nielen buchaju na jednom mieste.
Takze ak si poskladal ten motor a zdalo sa ti to v poriadku, je to len zdanie.

Video: www.youtube.com/watch?v=nsa6kq-qqIE

Nemusis mi verit, nieje to nutne. Kiez by som sa mylil a urobil si na tom tisice kilometrov. Jednalo by sa vsak o nahodu, ktora nieje pravidlom.




Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29825 | Včera: 213951