Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, prí výmene spojkovej sady som v spojkovom koši nenašiel, tzv. friction spring(podla manuálu), na obrázku číslo 5 a 12 , má to nejaký zásadný vplyv na funkciu spojky ? ... prvá lamela je preto užšia, aby sa vnutorný priemer napasovali tie dva pliešky ... bude to fungovať bezproblémov aj bez nich ?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tarp (25.11.2016 21:45) |
... dočítal som sa niečo na zahraničných fórach, volaju to aj "judder spring" , a taktiež že niektorý to vyberajú, a ako poslednú lamelu daju obyčajnú(širšiu) ... otázka je - bude to fungovať bez problémov, ak tam bude tá posledná užšia lamela bez "judder spring", resp. či to bude mať dostatočnu životnosť ... |
Možno to bude mať nejaký vplyv na rozbeh, by som povedal, že to môže bez judder viacej skákať, vyzerá to ako vymedzovací diel. Tak sa upravovali aj zuby na jawach, prvá plechová sa ohýbala, lebo ta spojka skákala. Možno tieto judderi maju v honde podobný vplyv. |
ano, ano, čítal som viac o tom a aj funkcii, ževraj má spojka hladší , krajší priebeh ... a aj to že chlapi čo jazdia na trati to vyberajú a namiesto tej pružinky a užšej lamely dajú normálnu lamelu. Otázka je kolko to tam tá užšia lamely bez tej "judder spring" vydrží .. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 168726 | Včera: 190199