Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ČAUTE Upravené 1 krát. Naposledy upravil MarkAndrew (29.06.2016 14:49) |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (29.06.2016 15:24) |
Re: janoval: No ale začalo to len tak nemyslim ze hadica bude zalomená |
destilovana voda tomu nevadi... Ale nemrznuca zmes znesie vacsiu teplotu, chrani chladiaci system pred koroziou a asi aj lepsie maze vodnu pumpu. |
pozri aj sem: |
Re: janoval: tak lavý chladič je celý vlažný aj dole a po jazde 5 min. je už studený ale pravý ostane horúci ,a skušal som aj odvzdušniť ten lavý vysičal vzduch zatiahol som naspäť a som jazdil a už mi chybalo 1dc vody akokeby ta voda ostavala len v pravom alebo je tam nejaky tlak, a v oleji som nemal vodu vobec a z vyfuku paru nevidim :/ tak ja neviem nemože to mať niečo aj s ventilmi?že treba inè podložky a tlakuje tu vodu ?alebo ja neviem |
S ventilmi asi nie. Si si isty ze ti voda neunika niekde vonku napr. na spoji hadice s chladičom? Po jazde by som to nechal bezat na volnobehu a pozeral ci netecie a pocuval ci nesyci. Mozno mas len povolenu nejaku stahovaciu svorku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (30.06.2016 12:26) |
Možno mu tá voda vyhučí von iba pod tlakom, keď tomu nakladá. To na stojánku pri voľnobehu nezistí. |
Preto som pisal ze po jazde. To by tam este mohlo ostat pol kvapky vody na mieste uniku aby sa to dalo najst. Ked nie tak moze pridavat aj pri stati. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 132695 | Včera: 191871