Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
myslíte si, že je možné, aby na nezničiteľnom stroji YAMAHA XT660R 2009 som prepálil tesnenie pod hlavou. Keď jej dám poriadny záhul - plný plyn s ľadvinkou hore aj dole kopcom, rýchlosť 165km/h, vytlačí mi asi 1 dcl z chladiča do vyrovnávačky. Keď potom otvorím chladič, presne toľko vody tam chýba. Objednal som si už nové víčko na chladič ale doobjednal už aj tesnenie pod hlavu valcov. Poprosím len o fundované príspevky. |
Meral si po úplnom vychladnutí? |
Re: tryskac: Po vychladnutí, by malo vodu z vyrovnávačky vcucnúť naspäť a chladič by mal byť plný až po viečko |
Ak to robí zalepený ventil vo víčku, mali by byť hadice po schladnutí veľmi makké až zdeformované. |
takže výmena tesnenia pod hlavou a problém je vyriešený. Škoda, XT660 som považoval za nezničiteľný stroj. |
Je to nezničiteľný stroj, ale v správnych rukách. |
FOGY ja by som si pre deci vody pri takom zahule nerobil vobec starosti. A pokial ti voda nestrieka z vyrovnavacej nadobky a nemas tam tlak tak asi to nebude tesnenie. Ten system si musi urobit nejaku vysku hladiny ak si nahodou dolieval vodu. Ked ti len raz vytlaci deci vody a potom uz nie tak by som to nejak neriesil. |
Re: nevo: Motor musí vydržať záťaž, na akú je skonštruovaný. Napr F1, GP atď, kde idú takmer stále na 100% výkonu. Keď som ešte jazdil okruhy na superbiku alebo SS600, plyn mal iba 2 polohy a to plný alebo 0 + plná brzda. 48 koní na 660 je taký priemer, takže plný plyn na 5 - 10 minút by mu nemalo uškodiť. KTM 690 má tuším najnovšie vyše 70PS , ale predpokladám, že tesnenie pod hlavou ešte nikomu nepodfúklo. |
Re: en500: Záhul - nezáhul, motor nemôže za žiadnych okolností púšťať plyny do chladiacej sústavy. |
Re: FOGY: "Motor musí vydržať záťaž, na akú je skonštruovaný." Nie kazdy motor je tak konstruovany... |
Inak tesnenie pod hlavou bolo kovové a nebolo nikde prepálené. K podfukovaniu došlo pravdepodobne z toho dôvodu, že po 20tis km sa trochu mohli ponaťahovať šróby hlavy valcov. Takže rada do budúcnosti - keď začne púšťať hlava, rýchle a zadarmo riešenie je - dotiahnuť ju. Na XT sú to ľahko prístupná 4ks šróby zhora a 2ks menšie spredu a zozadu hlavy valcov. |
Re: FOGY: A jak je s tym vieckom? Menil si ho este pred tesnenim a stale ti to robilo? |
Re: satos: viečko som dal nové ale ani starému nie je nič. Tam jednoznačne púšťala hlava. Tých plynov, keď som otvoril viečko chladiča ešte za tepla po jazde bolo tú mač. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 215001 | Včera: 168878